Kyllä nauroin kun uimahallissa kävin tänään treeneissä

• Viestiketjun aloittaja uimari
  • Ensimmäinen viesti
uimari
kaksi siideripissistä siellä pillut broilerinnahkana istuivat saunassa ilman peflettejä. Kanannahat ja lerput vaan lepattivat sieltä ison siiderimahaläskien alta, mitenkään eivät edes viitsineet peitellä alastonta vakoaan. Hyi hyi hyi miten yököttävää ja puistattavaa, ajatella miten spegut ja alapäämähmät valuivat pitkin saunanlauteita.

Miksi se tuhero pitää ajella karvattomaksi niin että kaikki valkovuodot valuvat pitkin penkkejä???? Näyttääkin ihan pirun rumalta. Ja se läskimaha kruunasi kaiken yökötyksen, ihan alkoi heikottaa. Pakko oli lähteä saunasta vaikken kunnolla kerennytkään saunomaan.

uimari
[QUOTE="vieras";27390182]Sinua siis alkaa naurattaa, kun sinua yököttää? Näitä nauruvammaisia on siis enemmänkin palstalla. Eilen joku nauroi, kun ihmistä koitetaan puukottaa.[/QUOTE]

Olin niin järkyttynyt että nauroin ja kakoin sitä näkyä.

rietas
Miten ihmeessä jotkut vaivaavat yläpäätään toisten alapäillä? Eikö se nyt ole ihan se ja sama, mitä siellä haarovälissä on, kun siihen ei itse tarvitse kontaktia ottaa? Ei pakosta edes sitä katsekontaktia.

"vieras"
No eiköhän ole kaikille jos ne nahkalerpakkeet valuttaa visvojaan ympäri penkkejä.
eikai se paljas alapää valu yhtään sen enempää kun karvanenkaan. karvanen tussuhan se kiva onkin kun ne mähmät roikkuu niissä karvoissa, ihanaa, miehet tykkää :p
eiköhän jokanen alapäänsä pese ennen saunaan menoa, sieltä sillon mitään valu. karvattomastakaan. kyllä se karvaton malli vaan paljon siistimpi on ku se reuhka.
miten jotai noin paljon kiinnostaa millaset pillut muilla on :D

uimareidenuimari
eipä ole koskaan toisten broilerinnahat tai rämemajavat tai kyykkyvatkaukset haitanneet. Menen uimaan, en tuijottamaan kenenkään tuheroita. Saunassakin käyn vain harvakseltaan.

oot kyylä
Mikset kääntänyt katsettasi pois, niin olisit ehkä voinut olla saunassa itsekin? Miten edes ilkeät toisten alapäitä häpeilemättä kyylätä? Ja miten lähelle menit kyyläämään, kun kaikki yksityiskohdatkin näit? Mun mielestä olet ällöttävä.

uimari
[QUOTE="vieras";27390256]eikai se paljas alapää valu yhtään sen enempää kun karvanenkaan. karvanen tussuhan se kiva onkin kun ne mähmät roikkuu niissä karvoissa, ihanaa, miehet tykkää :p
eiköhän jokanen alapäänsä pese ennen saunaan menoa, sieltä sillon mitään valu. karvattomastakaan. kyllä se karvaton malli vaan paljon siistimpi on ku se reuhka.
miten jotai noin paljon kiinnostaa millaset pillut muilla on :D[/QUOTE]

Kyllä ne karvat vaan estää visvojen valumista ja pitää pillun puhtaana. Nuo poslarithan näyttääkin aina likaisilta ja visvaisilta, huulien välissä aina vaaleaa töhkää.

keski-ikäinen karvakolmio
kaksi siideripissistä siellä pillut broilerinnahkana istuivat saunassa ilman peflettejä. Kanannahat ja lerput vaan lepattivat sieltä ison siiderimahaläskien alta, mitenkään eivät edes viitsineet peitellä alastonta vakoaan. Hyi hyi hyi miten yököttävää ja puistattavaa, ajatella miten spegut ja alapäämähmät valuivat pitkin saunanlauteita.

Miksi se tuhero pitää ajella karvattomaksi niin että kaikki valkovuodot valuvat pitkin penkkejä???? Näyttääkin ihan pirun rumalta. Ja se läskimaha kruunasi kaiken yökötyksen, ihan alkoi heikottaa. Pakko oli lähteä saunasta vaikken kunnolla kerennytkään saunomaan.
:D :D

Minäkin olen nähnyt näitä broilerinnahkoja.

"vieras"
Samaa olen itsekin ihmetellyt, luuleeko ne tosiaan että on jotenkin nättiä tai kivaa kun ajaa kaikki karvat veks. Se ei todxellakaan ole nätin näköistä että pitää paljastella ja esitellä huulia oikein ilman mitään näkösuojaa.

Yhteistyössä