V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";27387590]Itse päiväkodissa työskentelevänä voin kertoa et harvoin noiden puolikkaiden takia joku toinen puolikas saa paikan. Ei me voida sanoa et Nico- petteri saa olla hoidossa ma ja ti ja Ellinoora ke ja pe ja Jani-petteri to. Ei se vaan noin mene. Ne vie oikeasti yhden kokopäivä paikan ainakin meidän päiväkodissa. Eli jos sun lapsi on maks kaksi päivää viikossa hoidossa niin viet yhden kokopäiväisen paikan ja kulut on kunnalle sen mukaiset. Ei meillä ainakaan voi vähentää hoitajia niinä päivinä kun kaikki osapäiväiset on kotona. Toki tuossa olet oikeassa et kun lapsesi on pois niin ryhmässä on vähemmän lapsia, mut sit kun hän on hoidossa niin yleensä nämä osapäiväiset tarvitsevat enemmän aikuista esim. leikkeihin mukaan pääsyyn.[/QUOTE]
Se on yksityinen päiväkoti, eri jonottajat jonottaa siihen kuin kunnalliselle. Kunnalliselle ei lasta edes haluta, kun ne nimenomaan tuppaa olemaan niitä laitoksia.
Ja miten niin osapäiväiset tarvitsee enemmän aikuisia? Mun lapsi on ollut siellä samassa paikassa jo vuoden, ei hän sinne nyt uutena mene kun minä jään kotiin. Eli ei vie yhtään enempää aikaa hoitajilta kuin ennenkään, päinvastoin vähemmän, kun ikää tulee kokoajan lisää ja niitä tunteja viikossa on niin vähän, jotka hän tulee hoidossa viettämään.
Se on yksityinen päiväkoti, eri jonottajat jonottaa siihen kuin kunnalliselle. Kunnalliselle ei lasta edes haluta, kun ne nimenomaan tuppaa olemaan niitä laitoksia.
Ja miten niin osapäiväiset tarvitsee enemmän aikuisia? Mun lapsi on ollut siellä samassa paikassa jo vuoden, ei hän sinne nyt uutena mene kun minä jään kotiin. Eli ei vie yhtään enempää aikaa hoitajilta kuin ennenkään, päinvastoin vähemmän, kun ikää tulee kokoajan lisää ja niitä tunteja viikossa on niin vähän, jotka hän tulee hoidossa viettämään.