Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27383079:
Et oo poistanu
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27383079:
niimpä, Lispetti on kyllä aika :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27383088:On muuten taas niin kaunista sakkia että HUH!
Lispetti on kyllä niin erlainen ku luulin, ajattelin että näyttäs vähän sellasesta Vaahteranmäen Eemelin naisversiolta, mutta ei ku tuollanen kaunotar!
minä taas kuvittelin, että blakdahlialla olisi musta tukka pyllyyn asti ja posliini-iho.. niin ne illuusiot kaatuu. mutta lispetti on kyllä kaunotar!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27383088:On muuten taas niin kaunista sakkia että HUH!
Lispetti on kyllä niin erlainen ku luulin, ajattelin että näyttäs vähän sellasesta Vaahteranmäen Eemelin naisversiolta, mutta ei ku tuollanen kaunotar!
Kylla minusta tuossa kuvassa on sellaista aikuisviihde-fiilista...Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ite oot . :heart:susu on niin ihana <3
puspusIte oot . :heart:
Varreton jopa olisin...Voi ei Niisk...mä olen varroton moppi..
Miksi sulla on joka kuvassa samat silmälasit??
Miksei olisi, jos ne mukavimmat?Miksi sulla on joka kuvassa samat silmälasit??
Mitäs siinä sinun mielestä on noloa jos toisella on samat lasit parikin vuotta?Miksei olisi, jos ne mukavimmat?
Mikä pakkomielle sinulla on löytää (edes löytäjäänsä nolaavaa) valitettavaa?
Turha väitellä. On sillä, ja ainakin mun makuun kivan näköiset...ihana palsta, nyt sitten väitellään siitä onko Dahlialla tissit vai ei