alku viikosta 5 viikolla vasta tulen olemaan eli nyt 4+6 tai 4+7 vasta. edellisten menkkojen mukaan 5+5Naapurin tyttö Voi olla harmitonta. Missä vaiheessa mahdat nyt suunnilleen olla? Eikö ole niin, että normaalisti menkkojen alkamisen aikaan voi vähän tulla verta näin alussa? Pidän peukkuja, että kaikki on hyvin!
Mä niin toivon, että testi edelleen näyttöisi kunnon plussaa. Miloin sanoit suunnittelevasi tekevän uudestaan digin, että näkisit onko viikot kasvaneet?Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27374333:Siis välillä paperiin pyyhittäessä tulee ruskeaa vähän ja välillä hassusti enemmän mutta en voi sanoa sitä vuodoksi mutta minusta rtesti on edelleenkin heikompi kuin muina aamuina että kait se vuoto sieltä alkaa kunnolla sit tässä lähiaikoina, jos rtesti on vielä heikompi aamulla niin sit ei tartte ees soitella neukkuun, lääkäriin kylläkin jos ei vuoto ala kunnolla... huoh...
Apteekin omaan ei viivan paikkaa tule. Olen testannut sen ihan itse. Halpis liuskoista en tiedä.Pitäisköhän mun varovasti liittyä ketjuun. Oon tässä dpo6-9 välillä tehnyt jo 8 testiä ja yrittänyt tihrustaa viivanpaikkaa tai oikeaa viivaa. Jokaiseen testiin on jonkunlainen viiva tullut.. liekkö vaan toiveajattelua kun dpo niin vähän..?
Tässä kuitenkin omaa testiä dpo8:
Aijaa.com - 11129805
Tänä aamuna tein apteekin oman testin. En siitä kuitenkaan älynnyt ottaa kuvaa. Samanlaista viivaa pukkasi siihenkin? Onko se normaalia että apteekin omaan tulee viivanpaikkoja?