"vieras"
En ole koskaan tajunnut tuota logiikkaa että kaikki kulmakarvat revitään pois ja sitten piirretään paksulla tussilla kulmakarvat takaisin. mitä järkeä?
En ole koskaan tajunnut tuota logiikkaa että kaikki kulmakarvat revitään pois ja sitten piirretään paksulla tussilla kulmakarvat takaisin. mitä järkeä?
No ei kai ne kasva jos ne repii pois. Kajali on sitä varten että niitä voi korostaa vaikka ei kasvaisikaan kiinni toisiinsa.Jos ei kasva oikein lainkaan ja sit kuitenkin haluaa näkyvät kulmat niin piirtää ne?
:heart: :kiss:
Sä kyllä oot niin pantavan näköinen että alkaa seisomaan heti kun näkee kuvaa sinusta
Näkee kyllä lapsista jo, että syötte kaikkia herkkuja, sokerimehuja ym..ei hyvä ei, mutta säähän niitä syötätTuo yksi aika hyvä minusta
Tuttu sana Kainuun / Pohjois-Pohjanmaan alueella
Saman kans huomasin, heti tuli mieleen kun kuvan näin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minusta vähän kuin toi Armi Aavikko
Tuttu sana Kainuun / Pohjois-Pohjanmaan alueella
well done, sherlokitSielläkös se ruutiukko sit majailee.
En se minä ollu!well done, sherlokit
Sä taidatkin olla aika herkkupyllyMekin syödään, muroja ja vaikka ja mitä herkkuja. Namnam
Kuvien perusteella mitä olet laittanut näyttää perseesi just oikean kokoiselta.Eihän mulla ole peppua ollenkaan...toivon koko ajan, että mitä enemmän syön namia niin tuo takamuskin siitä kasvaisi...mut ei kasva
Sähän alat ihan villitsemään minua puheillasiheheh...mutta en ole maistanut sitä joten en tiedä miten herkullinen se on