Me kaks
Olen täysin velaton, samoin mieheni. Koskaan ei olla pikkujuttuja velaksi maksettu, ainoastaan talo ja auto. Nyt on tilanne jo täysin velaton.
kaikki Ei voi olla sairaanhoitajia tai lääkäreitä, viaka kuinka haluaisit.en kysynyt firmoja vaan aloja esim kaupanalalla ja terveydenhoitoalalla ei ainakaan ole tarvinnut pelätä yt-neuvotteluja..
Ei niin, lähihoitajakin voi olla tai laitoshuoltaja.kaikki Ei voi olla sairaanhoitajia tai lääkäreitä, viaka kuinka haluaisit.
Ei kai? Hyvä kun tulit kertomaan. Ei ku taisinkin tietää PS. meillä oli ekan lainavuoden korko 14% ja silloinkin pärjättiin mainiosti. Sen jälkeen kun korot putosivat, lainanmaksu oli melkein hauskaa.Moni myös unohtaa, että omistusasuntoa varten, kun ottaa lainaa, niin siinä tulee korkoa aika reippaasti, varsinkin jos on pitkä laina-aika kuten 25 vuotta, mikä useimmilla taitaa ollakin. Pitää huomioida myös KOROT, kun laskee asumiskustannuksia.
oikeesti oot aika mielikuvitukseton jos et keksi mitään muita aloja joissa töitä riittää.... niitähän on pilvinpimein.kaikki Ei voi olla sairaanhoitajia tai lääkäreitä, viaka kuinka haluaisit.
kaikki lapset eivt halua niitä anhempien taloja ym. useimiten kuolinpesä jä tappelemaan niistä tai kuten täällä paljonnäke talo autioituu kun ketään ei se talo kiinnosta.Lapsilleen jos jotain haluaa joskus jättää, ja heidän elämäänsä helpottaa niin velkaa on pakko ottaa. Keskituloinen kun ei oikein muuten omaisuutta pysty kartuttamaan. Nyt kolmikymppisenä jo asiat melko hyvin, ja omaisuutta takataskussa jonkin verran. Vielä kun kymmenen vuotta jaksetaan niin sitten ollaan velattomia ja vietetään miehen kanssa sapattivuosi, jonka jälkeen varmaan taas jotain lähdetään lapsille kartuttamaan.
Vastaisitko Rollolainen?Mikä sun ongelma on, kun et osaa kirjoittaa Rollolainen? Paha lukihäiriö? Oletko edes yrittänyt hakea tuohon ongelmaan apua? Sun tektiä on kamala lukea senkin lisäksi, että sisältö on vailla totuuspohjaa.
onneksi ei ole tarvinnut maksella korkojakaan mistään ikinä.Moni myös unohtaa, että omistusasuntoa varten, kun ottaa lainaa, niin siinä tulee korkoa aika reippaasti, varsinkin jos on pitkä laina-aika kuten 25 vuotta, mikä useimmilla taitaa ollakin. Pitää huomioida myös KOROT, kun laskee asumiskustannuksia.
Oi, nyt jään odottamaan, että ketjun ap kertoo, ettei hänellä ole juuri tästä syystä velkaa eikä omaisuutta. Että hiilijalanjälki olisi pieni!Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27374855:Mitä ylpeilyn aihetta on materialismissa? Tai siinä että ekologinen jalanjälki on valtava? Onko ylpeyden aihe panostaa maapallon tuhotumiseen täysillä?
Itse olen ylpeä ettei meidän tarvitse omistaa autoa tai 300 neliön taloa, sillä tulemme toimeen ilman niitäkin.
Ai tektiä vai?Mikä sun ongelma on, kun et osaa kirjoittaa Rollolainen? Paha lukihäiriö? Oletko edes yrittänyt hakea tuohon ongelmaan apua? Sun tektiä on kamala lukea senkin lisäksi, että sisältö on vailla totuuspohjaa.
ite ainakin muutin asunnon josta en pitänyt rahaksi ja rakensin talon josta pidin... aika helppo ja tosi huono selitys sille miksi ei voisi ostaa asuntoa ja jättää sitä perinnöksi.kaikki lapset eivt halua niitä anhempien taloja ym. useimiten kuolinpesä jä tappelemaan niistä tai kuten täällä paljonnäke talo autioituu kun ketään ei se talo kiinnosta.
Mä en ymmärrä miten ihmiset jaksaa koko ajan kettuilla sun tekstistä. Kieltämättä siinä on paljon virheitä, joskus tosi hauskoja, kuten toi ei voi kauhalla vatiaEI jaksais tas tota samaa .......
Vittuile lisää taas, kun on lusikalla anettu ni ei voi kauhalla vatia. huoh.
Mä olen puhelinmyyjä eräällä suurella teleoperaattorilla, peruskoulupohjalla. Niin kauan mulla on töitä kuin on kännykkä- ja nettiliittymiä.kaikki Ei voi olla sairaanhoitajia tai lääkäreitä, viaka kuinka haluaisit.
juu, tekstiä siis. Ehkä kuitenkin vielä jollain tasoa ymmärrettävämpää tuotosta kuin Rollolaisen kirjoitukset.Ai tektiä vai?
Ei sen talon tarvitse kiinnostaa vaan se talosta ja mökeistä saatava raha. Jos ei sekään kiinnosta niin voin laittaa testamenttiin merkinnän että testamentin toimeenpanija voi myydä omaisuuden itse ja lahjoittaa vaikka hyväntekeväisyyteen.kaikki lapset eivt halua niitä anhempien taloja ym. useimiten kuolinpesä jä tappelemaan niistä tai kuten täällä paljonnäke talo autioituu kun ketään ei se talo kiinnosta.