Hyvä, Kansa kunnioittaa perussuomalaisia!

[QUOTE="Tässä";27372676].. todistus taas siittä, että persut haluaa olla uhreja ja esiintyä palstoilla suoraan sanottuna pököpäinä. Joo, varmaan edustaa jukolanveljeslaumaa, mutta sitä joukkoa tuskin haluamme Suomen asioista päättämään.

Ei herranjumala. Provoksikin tämä oli liian huono.[/QUOTE]

Voitko perustella jotenkin tuon väitteen uhriutumisesta, kiitos?

Jos jukolanveljeslaumasuomalaiset ovat onnistuneet luomaan hyvinvointivaltion sodan raunioista,
niin mikä siinä on huono juttu? Työt on tehty ja asiat hoidettu ja muuten ollaan kuin 'ellun kanat'.

What's the problem?

[QUOTE="vieras";27372863]No mistä sinä olet eri mieltä mitä Soini sanoo?[/QUOTE]

Soini ei ole sama asia kuin perussuomalaiset ja perussuomalaisistahan tässä on kyse. Perussuomalaisten ehdokkaissa on melkoista sekopäätä, joten onhan niitä luontevaa vähän pelätä.

Soiniin sopii sanonta, ei haukkuva koira pure.

tavallinen äänestäjä
Perussuomalaiset on ainoa puolue, joka ajattelee SUOMALAISTEN parasta. Muut miettii vaan jotain EU:ta ym. eikä meidän parasta. Mä haluan edistää ensisijaisesti nimenomaan suomalaisten hyvinvointia ja siksi äänestän perussuomalaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27370511:
Kaupungilla kulkiessa kannattaa käyttää PS:n tunnuksia asusteissaan. Tänäänkin useat autoilijat pysähtyivät ja antoivat kulkea tien yli rauhassa, kun asusteistani selkisi selkeästi, että olen PS:n ehdokas vaaleissa.

Peukkua näytettiin kannustavasti ylöspäin auton ikkunasta ja avatusta ikkunasta huudahdettiin, kunnioitamme ja äänestämme perussuomalaista ehdokasta, jatkakaa samalla linjalla. :)
vihreet ei vissiin autoilla ajele, kun olet vielä yhtenä kappaleena.

"hih"
Mä veikkaan, et Majuri on tuo Pertti Forsberg - meinasin ensin, et se on tuo toinen Forsberg, mut ajattelin ettei hän voi olla perushoitaja. Ja siinä samassa huomasin, että perushoitaja onkin nainen! Jösses, suokaa anteeksi, että ensin luulin mieheksi..

Toinen vaihtoehto on vanginvartija Risto Nieminen.
Ai kato tuo onkin nainen tuo Mari Forsberg! En lukenut nimeä ja ajattelin että onkohan tuo majuri. Hupista.
Tämähän on hauskaa miettiä kuka voisi olla herra majuri ja äkäinenkin vielä... Veikkaan kyllä että ei ole oikeasti niin äkäinen.
siksipä voisi olla hyvinkin tuo Juha Savolainen?

Ehdotus
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äänestäjä;27373164:
Perussuomalaiset on ainoa puolue, joka ajattelee SUOMALAISTEN parasta. Muut miettii vaan jotain EU:ta ym. eikä meidän parasta. Mä haluan edistää ensisijaisesti nimenomaan suomalaisten hyvinvointia ja siksi äänestän perussuomalaisia.
Luepa Hesarista Pekka Vennamon haastattelu. Kannattaisi mölisijäporukan miettiä, mitä konkaripoliitikko sanoo.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27373506]Tähtää ylemmäksi...[/QUOTE]

Oletko jonkin sortin syrjijä? Eli haluaisit pois ihmiset, jotka eivät äänestä persuja?
II maailmansodassa nähtiin samanlaista ajattelua. :(

Äänestäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27370511:
Kaupungilla kulkiessa kannattaa käyttää PS:n tunnuksia asusteissaan. Tänäänkin useat autoilijat pysähtyivät ja antoivat kulkea tien yli rauhassa, kun asusteistani selkisi selkeästi, että olen PS:n ehdokas vaaleissa.

Peukkua näytettiin kannustavasti ylöspäin auton ikkunasta ja avatusta ikkunasta huudahdettiin, kunnioitamme ja äänestämme perussuomalaista ehdokasta, jatkakaa samalla linjalla. :)
Mitä Risto? :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";27374078]Ihmettelen, miksi persut pitävät Vihreitä uhkanaan..[/QUOTE]

Vihreäthän ovat sanoneet perussuomalaisten olevan heidän päävihollinen jakyllä minä pitäisin sellaista porukkaa uhkana joka nimeää edustamani ryhmän vihollisekseen. Sitä en sitten tiedä miksi vihreät näkevät perussuomalaiset pahana mörkönä, ehkäpä vihreillä on ennakkoluuloja.

Eilen meidän kaupan edessä oli joukko PS:läisiä laput käsissä ja mahat pullottaen paidan nappien välistä. Oli kyllä nolon näköistä porukkaa siinä vihreitten liivijengin vierellä. Jotka tottapuhuen on vielä nolompaa sakkia.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27374160]Vihreäthän ovat sanoneet perussuomalaisten olevan heidän päävihollinen jakyllä minä pitäisin sellaista porukkaa uhkana joka nimeää edustamani ryhmän vihollisekseen. Sitä en sitten tiedä miksi vihreät näkevät perussuomalaiset pahana mörkönä, ehkäpä vihreillä on ennakkoluuloja.[/QUOTE]

Väärin. Vihreillä ei ole "vihollisia" :)

Ehdotus
[QUOTE="vieras";27374138]Pekka Vennamo tuhosi SMP:n ja nyt hän taitaa olla pikkuisen kateellinen Timo Soinille siitä, että Timppa nosti perussuomalaiset SMP:n tuhkasta kukoistukseen josta Pekka saattoi vain haaveilla.[/QUOTE]

Ja p..t :D

Lue oikeasti se juttu ;)

"vieras"
Ja p..t :D

Lue oikeasti se juttu ;)
On luettu ja historia kertoo sen, että Pekka tuhosi isänsä perustaman puolueen ja Soini perusti SMP:n raunioille perussuomalaiset.

Tälläisiä Pekka Vennamon kaltaisia katkeria tilityksiä tulee ensi viikolla lisää ja perussuomalaisten gallupkannatuskin taas jälleen kerran "yllättäen" niiaa just ennen vaaleja, mutta vaalitulos on kuitenkin selvästi suurempi kuin viimeiset gallupit.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27374392]Väärin. Vihreillä ei ole "vihollisia" :)[/QUOTE]

On on. Eduskuntavaalien alla vihreiden puhis Sinnemäki kertoi persujen olevan vihreiden päävihollinen. Nähtävästi vihreillä on muitakin vihollisia kun persut on PÄÄvihollinen.

"vieras"
No totanoin, kansa koostuu muistakin kuin persuista. Sun ois pitänyt puhua kansalaisesta, ei kansasta. Jos yks ihminen näytti sulle peukkua, niin 5 miljoonaa muuta ei näyttänyt.
Siittä lahdetään.

Yhteistyössä