Onko se muka ulkonäöllisesti epäviehättävää olla lievästi ylipainoinen? Ei ymmärrä...

  • Viestiketjun aloittaja pöh!
  • Ensimmäinen viesti
Mielestäni kroppani näytti hyvältä ja kurvikkaalta kun Bmi:ni näytti 25,2.

Tällä hetkellä Bmi:ni on jotain 19-20 väliltä jota se suurimmaksi osaksi aikuisiällä on ollut, ja kyllä se pehmeä ja kurvikas kroppa kyllä oli nätimpi. En vaan jaksa syödä niin paljon että enää saisin naisellisemman kropan. (tuo isoin lukema oli, kun oli vielä raskauskiloja. )
 
aapee täällä taas
Ketjun aloittaja täällä taas. Oli pakko tulla nostamaan vanha ketju. Painan nykyään 62 kg eli vähän yli puolessa vuodessa olen laihduttanut 16 kiloa ja onhan se nyt itsekin myönnettävä; olen viehättävämpi nykyään:) Ei sitä silloin isona huomannutkaan, miten paljon se liikapaino voikaan vaikuttaa ulkonäköön. Ja tietty muutenkin oloon.

Eli joudun nyt vetämään ihmettelyni takaisin, että voiko pieni ylipaino olla niin epäviehättävää. Omalla kohdallani se kyllä oikeasti oli, vaikka en sitä silloin huomannutkaan. Jännä,miten iso muutos ajattelussa, ulkonäössä ja olossa onkaan tapahtunut:)
 
"Susu"
Alkuperäinen kirjoittaja pöh!;27184709:
Jos naisen bmi on vaikka 25-28, niin onko se muka ihan oikeasti jotenkin epäviehättävää ja miksi? Monet naiset on luonnostaan vähän "pyöreämpiä" muutenkin. Esim.

Mitkä asiat tekee sen epäviehättävyyden? Noilla mitoilla kun ei mikään läski tosiaan ole. Jos on esim. 170/78. Vai onko se vaan muodokas peppu ja isot rinnat, jotka ärsyttää hoikempia?:D
Oot mua pari senttiä pidempi ja mä painan 62 kg. Tältä istumalta väitän, että jos et ole tiukkaa lihasta, olet lihava ja ihan reilusti ylipainoinen. Sitä totuutta ei muuta edes se miten paino on jakaantunut kehossasi.
 
aapee täällä taas
[QUOTE="Susu";28366695]Oot mua pari senttiä pidempi ja mä painan 62 kg. Tältä istumalta väitän, että jos et ole tiukkaa lihasta, olet lihava ja ihan reilusti ylipainoinen. Sitä totuutta ei muuta edes se miten paino on jakaantunut kehossasi.[/QUOTE]

No näinhän se oli, mut enhän mä enää olekaan ylipainoinen:)
 
"Susu"
Alkuperäinen kirjoittaja aapee täällä taas;28366681:
Ketjun aloittaja täällä taas. Oli pakko tulla nostamaan vanha ketju. Painan nykyään 62 kg eli vähän yli puolessa vuodessa olen laihduttanut 16 kiloa ja onhan se nyt itsekin myönnettävä; olen viehättävämpi nykyään:) Ei sitä silloin isona huomannutkaan, miten paljon se liikapaino voikaan vaikuttaa ulkonäköön. Ja tietty muutenkin oloon.

Eli joudun nyt vetämään ihmettelyni takaisin, että voiko pieni ylipaino olla niin epäviehättävää. Omalla kohdallani se kyllä oikeasti oli, vaikka en sitä silloin huomannutkaan. Jännä,miten iso muutos ajattelussa, ulkonäössä ja olossa onkaan tapahtunut:)
Hienoa!! Läski ei siis sittenkään ole ikuista :D
 

Yhteistyössä