[QUOTE="ap";27363639]Kyllä se on. Vieläpä ihanampi. Tuo yhteinen kokemus nimittäin kasvattaa yhteen. Enkä siis tarkota neitsyyden menetystä, ne on varmaan aika usein tosi huonoja kokemuksia vaan semmosta ekaa kertaa kun se on naiselle ihanaa.
Olihan kerran yks tyttö, johon olin tosi ihastunut. Hän piti musta ja oltiin kavereita, mutta koko ajan halusin enemmän. Kerroin sen hänelle ja hän oli täysin yllättynyt. Mutta ei tuntenut kokevansa mua kohtaan mitään sellaista. No oltiin sitten vaan kavereita tai ystäviä, vuosia...
Kerran sitten tuo tyttö soitti mulle (oli just muuttanut Helsinkiin) ja sanoi, että on kauheen yksinäinen kun ei oo tottunut nukkuu yksin. Että voisinko tulla hänen luo illaksi ja yöksi. Siis juttelemaan ja nukkumaan. No menin. Tietysti takaraivossa liikkui vaikka mitä ajatuksia. No ilta oli ihana ja sitten kun mentiin nukkumaan hän oli laittanut mulle patjan lattialle. No menin siihen, mut eihän siinä uni tullut. Sitten tyttö sanoi, että on kauheen kylmä että voisinko tulla viereen. No menin viereen ja pikkuhiljaa painauduin tosi lähelle häntä. Tunsin hänen ihanat muotonsa ja kyllähän siinä alkoi veri virtaamaan "väärään" (tai oikeaan?) paikkaan. Tyttö huomasi tämän ja sanoi, että pitäiskö mun mennä sittenkin nukkuu patjalle. Sanoin, että ehkä että tässä en saa unta mutta toisaalta tää on niin ihanaa...
No sitten en vaan saanu hillittyä itteäni ja liikutin kättäni hänen haarojen väliin ja hiplasin pikkuhousujen päältä. Tyttö sanoi: "Mitä sä teet?" -"Mä vain koitan". Livautuin käden pikkuhousujen alle ja yllätyin kun tyttö oli posliini. Jälkikäteen sanoi, että oli ihan kokeilumielessä ajellut. Aloin liikuttaa sormia hänen alapäässään ja hän huokaili:"Emmävoi, emmävoi..." Mutta ei tuntunut että tarkoitti sitä.... tuosta se sitten eteni ihanaan yhdyntään...
Jälkikäteen kysyin, että ajatteliko hän jo mua kutsuessaan että tää menis tähän, niin hän sanoi, että "ei tosiaan". Mutta niin oli vain tarkoitettu...[/QUOTE]
:x Mitenköhän mahtaisi toinen osapuoli kuvailla samaa tapahtumaa?