Ja kohta pihalle raapimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morrigan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Done! Kasissa kylla tuntuu... ja selassa, mutta nyt ovat nahat valmiita lipeaan. Puukot on pesty ja teroitan ne viela muistaessani.

Roudaan nahat myohemmin rantaan ja heitan lipeatynnyriin. Nyt teen ruuan ja odottelen, josko mies olisi herannyt ajoissa ja ehtisi videojutskailla hetken ennen toita. :)

Eika tullut sade paalle!

Nahat ovat lipeassa ja hartiat vahan jumissa. Pitaa muistaa kayda hammentelemassa nahkoja, tui laitettua aika vahva lipealiemi.

Tanaan onkin vuorossa kevyemmat harrastukset: syomista, tanssimista ja tuttujen kanssa jutustelua. Ja mahdollisesti moottoripyoran siirtaminen lahemmaksi talvisailytykseen, paasee mieskin sitten ihailemaan pyoraansa, kun tulee Suomeen. :D

Mitapa suunnitelmia muilla?

Mistä saat lipeää vai teetkö itse, ja jos, niin miten menettelet? Mummo valkaisi lipeällä ja muistan sen pääkallonkuvapurkin mutta tietääkseni sitä tavaraa ei enää saa mistään ostaa. :)

Mulle tuli pihalla raapimisesta heti mieleen haravointi. Olikin ap:llä vähän erikoisempi harrastus :).

Minua odottaa tänään haravointi. Onneksi on pieni piha ja aurinko paistaa, eli eiköhän homma maistu ihan mukavalta.

Mulle tuli pihalla raapimisesta heti mieleen haravointi. Olikin ap:llä vähän erikoisempi harrastus :).

Minua odottaa tänään haravointi. Onneksi on pieni piha ja aurinko paistaa, eli eiköhän homma maistu ihan mukavalta.

Haravoiminen on siita ukavaa puuhaa, etta nakee, mita saa aikaan. Kunnes iskee trombi, joka levittaa kaiken uudelleen ympariinsa...:saint:

Kerailen tassa juuri motivaatioita kayda hammentelemassa nahkoja. En viitsisi pukeutua viela, odottelen, etta hiukset kuivuvat.

[QUOTE="vieras";27367879]Koivuntuhka toiminee entisajan "pääkallolipeän" tavoin. En ole vielä kokeillut onnistuuko erotteleminen ilman että tulee hiiltä mukaan.[/QUOTE]

Kasittaakseni tuhka ensin siiviloidaan ja annetaan sitten kaikessa rauhassa sakkaantua pohjaan.

Yhteistyössä