Miehen veli AAAARRRGGGGHHHH

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Saamari etta mulla raivostuttaa. Miehen veli ja sen perhe ( vaimo raskaana ja 4-vuotias poika) sai haadon heidan nykyisesta vuokra asunnosta Marraskuun alussa, asunto pitaa olla vapaana Helmikuun alusta. Ovat niin saamattomia ja tottuneet siihen etta kaikki muut jarjestavat heidan ongelmansa etta eivat ole edes yrittaneet etsia uutta asuntoa. Nyt oli veli soittanut miehelle ja kysynyt etta voivatko ne muuttaa meille jos eivat loyda asuntoa. Sanoin etta ei missaan nimessa kun he olivat 3 vuotta sitten samassa tilanteessa niin he muuttivat mieheni vanhempien tyko ja asuivat siella 1.5 vuotta ennen kuin anoppi potkaisi ne pihalle. Nyt on sitten mihen veli, anoppi, appi jne mulle todella vihaisia kun olen niin itsekas etten auta perhetta hadassa!!!!!

Oikein teet jos siltä tuntuu!!
Minäkään en ottaisi meille asumaan ketään.
Paitsi ehkä äärimmäisessä "hätä" tapauksessa (kuvitellaan vaikka että kämpässä sattuu vaikka vesivahinko ja remppa alkaa heti mutta varakämppää pitää viikko odottaa, niin siinä tapauksessa, meidätkin suku otti hoiviin kun aikoinaan vesi turmeli kämpän)

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Eiks he vois muuttaa taas anopilles ;)

Sita minakin anopille sanoin kun se soitti mulle noin tunti sitten ja haukkui pystyyn. Han on kerran heita jo auttanut niin nyt on muiden vuora seka meilla on kuulemma iso talo johon mahtuu!!!! Kylla mun miehella on ihana suku!!!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Eiks he vois muuttaa taas anopilles ;)

Sita minakin anopille sanoin kun se soitti mulle noin tunti sitten ja haukkui pystyyn. Han on kerran heita jo auttanut niin nyt on muiden vuora seka meilla on kuulemma iso talo johon mahtuu!!!! Kylla mun miehella on ihana suku!!!

No voi hyvänen aika! Eihän se perhe käytännössä sulle mitään sukua ees ole. Ja perheen hätää on nyt voinut hoitaa jo 2 ja puoli kuukautta tähän mennessä. Anoppisi poika se on, menkööt oikeesti sinne. Tai sitten tän vaimon vanhemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
No on kyllä harvinaisen saamatonta porukkaa. Mistä syystä saivat häädön?

Vuokrat aina myohassa ja muutama kuukausi maksamatta. Miehen veli on melkein 40 kymppinen mutta ei koskaan kasvanut aikuiseksi ja oppinut ottamaan vastuuta. Osti Lokakuussa uuden taulu telkkarin ja jatti vuokran maksamatta, naureskeli mulle vain etta kylla se mutsi vuokran maksaa!!!!

Yhteistyössä