Mies on huijannut jo vuosia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyrmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin aina kun pääsen töistä hiukan aikaisemmin ja tiedän että muija on jo kotona muksujen kanssa niin ajelen vähän ylimääräistä lenkkiä ennen kuin menen kotiin. Usein ajelen jonnekin järven tai lammen rantaan polttelemaan muutaman tupakan ja kuuntelemaan radiota. Toisinaan otan töistä mukaan myös pullan ja kahvin ja herkuttelen sitten yksikseni autossani.

En tiedä miksi teen näin.

[QUOTE="heh";27357163]Ai vuosiako sun kaveri on jo ihmetellyt miksi miehes istuu autossa parkkipaikalla, mutta nyt vasta kertoi asiasta sulle? :D Niin varmaan.[/QUOTE]

:D Aina nää lopahtaa heti alkuunsa.

Silloin aina kun pääsen töistä hiukan aikaisemmin ja tiedän että muija on jo kotona muksujen kanssa niin ajelen vähän ylimääräistä lenkkiä ennen kuin menen kotiin. Usein ajelen jonnekin järven tai lammen rantaan polttelemaan muutaman tupakan ja kuuntelemaan radiota. Toisinaan otan töistä mukaan myös pullan ja kahvin ja herkuttelen sitten yksikseni autossani.

En tiedä miksi teen näin.

Anonyymit KotimatkaVitkastelijat; AKV

Tästä se lähtee: onko muilla tunnustettavaa?

Asun kerrostalossa ja parveke ja ikkunoita on sisäpihalle päin missä on myös parkkipaikat. Yks reppana äijä istuu lähes joka päivä parikin tuntia autossaan yksin. Välillä komppaa takaluukkua ja sitten taas istuu ratin taakse.

Samaisen äijän parveke on alimmassa kerroksessa ja kun lähden aamuisin töihin 5 jälkeen, niin tää äijä istuu parvekkeella rööki huulessa ihan hiljaa vaikka välillä huikkaan että moikka.

En sitten kysellyt auton tyhjäkäynnistä. Ei ollut heti ensimmäisenä mielessä. Mutta mutta ei se munkaan mies siellä ole täyttä kahta tuntia istunut. Matkoihinkin menee ainakin kolme varttia.

Tosi surullista. Mies tehnyt kolme lasta, mutta ei jaksa niitä. Mä antaisin kyllä kenkää tollaselle miehelle.
Ellei sitten se ole masentunut, että ei pää oikeasti kestä normaalia elämää...

Miksi teitte noin monta lasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27357320:
Ei voi olla, tänäähän on vasta torstai. Nih.

124412147_5266d69819.jpg

Onko lapset tehty yhteisestä päätöksestä, ilman painostusta? Jos näin on niin, mies saisi kyllä kantaa kortensa kekoon perheen vuoksi. Ihan yhtälailla hän on vastuussa lapsista kuin sinä. Omaa aikaa jos kaipaa niin sen voi sanoa, eikä nyhvätä työmatkalla. Uskomaton äijä ei voi muuta sanoa!:mad: Ulkoruokintaan lähtis mokoma meillä...

Mun mies halusi muuttaa exänsä kanssa jonnekin kauemmas (työpaikka Heksingissä) ihan sen takia, että saisi luvalla olla yksin autossa, kun pitkät työmatkat. Mainosti tätä mulle ja muillekin ennen kuin alettiin olla yhdessäkään (tunnettu siis tosi kauan). Ei ole onneksi halunnut samaa mun kanssa ollessaan :)

Mä oon ehkä nähny sun miehes. Tossa kaupan parkkipaikalla istuu joku aina näin syksyisin taskulampun kanssa lukemassa. Ehkä se on siinä muinakin vuoden aikoina, ei vain huomaa, kun on muutenkin valoisaa. Asutteko Herttoniemenrannassa?

en tajua miksi tämä naurattaa minua ihan hervottomasti. Voisin kuvitella itseni iltasanomien, teen ja munkin kanssa omassa rakkaassa Touranissa mieluummin kuin koontelemassa rakkaiden lapsieni jatkuvaa huutoa ja mesomista. Miksi en tee niin, no koska olen lapseni synnyttänyt niin jaksettava on, vaikka hammasta purren. Tokihan houkutteleva ajatus!!!

Mun täytyy nyt tunnustaa, et joskus illalla kun käyn kaupassa niin ostan jonkun kivan lehden ja jotain karkkia ja sit istun autossa lukemassa. Ei oikeestaan johdu siit etten jaksais perhettäni vaan on niin ihana joskus lukea ilman keskeytyksiä

Olen töissä törmännyt vähän samantyyliseen ilmiöön. Jotkut tykkäävät istua työhuoneella vielä surffailemassa yms. jonkun aikaa sen jälkeen, kun eivät enää tee töitä. Yksi työkaveri ihan avoimesti myöntää, että tekee niin, koska ei halua, että vaimo saa tietää, kuinka nopeasti hän oikeasti suoriutuu töistään.

Olen siis työpaikalla, jossa ei käytetä kellokortteja eikä muutenkaan valvota työaikaa, vaan omalla vastuulla olevat hommat pitää tehdä. Itse käytän tätä vapautta paljon niin, että teen etätöitä. Silloin on sama, jos vaikka lähtee kesken työpäivän lenkille tai täyttää/tyhjentää pesukoneen, jos ei juuri sillä hetkellä satu olemaan aikaansaava fiilis. Näin saa perheen arkea sujuvammaksi, kun osa yhteistä vapaa-aikaa vievistä puuhista on hoitunut jo työajan puitteissa.