Mies on huijannut jo vuosia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyrmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen kotona lasteni kanssa ja yleensä kun lähden kauppareissulle, niin lähden yksin. Ostan lehden, menen kahvilaan tai johonkin pikaruokapaikkaan syömään ja lukemaan yksin. Yleensä myös soitan pitkän puhelun jollekin tutulle ( koska lasten kanssa puhelimessa puhuminen on niin vaikeaa ) nautin. Mies aina vaan ihmettelee kun kauppareissuihin menee useampi tunti :D

[QUOTE="Joku";27357168]miehelle patjan ja peiton,sais tästä lähtien nukkua yötkin siellä=)[/QUOTE]

Tai peiton sijaan kunnon pakkaspussin, niin ei tarvitse palella. Lopettiko se Joutsen makarien valmistamisen... No, on niitä muitakin, jotka tekee hyviä makuupusseja. :D

Minä olen kotona lasteni kanssa ja yleensä kun lähden kauppareissulle, niin lähden yksin. Ostan lehden, menen kahvilaan tai johonkin pikaruokapaikkaan syömään ja lukemaan yksin. Yleensä myös soitan pitkän puhelun jollekin tutulle ( koska lasten kanssa puhelimessa puhuminen on niin vaikeaa ) nautin. Mies aina vaan ihmettelee kun kauppareissuihin menee useampi tunti :D

Hyvä idea. Ehkä munkin pitäis relata ja poiketa kaljalle tai kahville.

Mä ymmärrän kyllä, jos välillä haluaa viivytellä kotiin tuloa ja nauttia kupillisen kahvia ja iltapäivälehden kaikessa rauhassa. Mutta että joka ainoa arkipäivä?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27357560:
Mä ymmärrän kyllä, jos välillä haluaa viivytellä kotiin tuloa ja nauttia kupillisen kahvia ja iltapäivälehden kaikessa rauhassa. Mutta että joka ainoa arkipäivä?

Muuten peitetarina ei toimisi? ;)

Mutta olisin huolissani, jos mies joutuisi keksimään tarinan, eikä osaisi/uskaltaisi vain sanoa tarvitsevansa hengähdysaikaa töiden ja kodin välillä.

Jaa ettei voi olla suhdetta kun tää ken kertoi oli mies. no se just suhde epäilyjä heättääkin. miehet ovat lojaaleja tosilleen eivätkä kerro, jos jotain ihmettelevätkin. ehkäpä tämä oli kyllästynyt ja halusi avat sun silmät kun itse et osaa niitä avata.
sis onhan tuo nyt kummaa kun koti on noin vastenmielinen paikka kelleen.

Asumme kerrostalossa, jonka alakerrassa on pitseria. Käyn välillä työpaikalta ulkona syömässä, ja sanon töissä että menen kotiin, mutta oikeasti menenkin alakerran pitseriaan, vaikka vaimo on yläkerrassa kotona lasten kanssa :D

Haluan vain syödä omassa rauhassa kantapaikassani ja lukea päivän lehtiä.

Hei ap, mä tiedän toisen ihan samanlaisen tapauksen!

Yksi melko uusi ystävättäreni (ollaan tunnettu pari vuotta) on potenut sitä kun miehellä on työaika aina klo 19 asti illalla. Nainen hakee lapset hoidossa ja pyörittää kotihommia aina yksin puoli kasiin tmv., ennen kuin mies ennättää kotiin. Mä taas oon nähnyt miehen usein kauppakeskuksen parkkipaikalla puoli kuuden aikoihin, kun itse tulen töistä. Ekan kerran kun näin miehen siellä, se hätkähti ja näytti jotenkin siltä että mietti hetken tervehtiikö, näytti jotenkin säikähtäneeltä. Myöhemmin tajusin, että se säikähti minun kertovan vaimolle nähneeni hänet.

Tämä ystävättäreni mies on hyvä puoliso ja isä, mutta sillä on vaikeuksia vaan jaksaa lapsiperheen arkea, kaipaisi enemmän aikaa olla yksin. Ilmeestä päätellen tietää, ettei se ole reilua tai yleisesti hyväksyttyä, mutta jotenkin musta tuntuu ettei se tarkoita laiskotella tmv. vaan yrittää vaan selvitä.

Parempi tietty, jos puhuis vaimolleen. Se ei varmaan vaan osaa.