Mies on huijannut jo vuosia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyrmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyrmistynyt

Vieras
Mieheni jäi eilen kiinni vuosia jatkuneesta huijauksesta. Mieheni on tehnyt töissä varsin pitkiä päiviä siitä lähtien kun esikoisemme oli suunnilleen puolivuotias. Tai siis näin olen luullut.
Nyt selvisi, että mies onkin koko ajan päässyt normaalisti viideltä. Hän onkin käynyt istumassa töiden jälkeen pari tuntia autossa parkkipaikalla. Viihdykkeenä nouotokahvi, munkki ja Tekniikan maailma ja iltis.
Mies on sluibaillut lastenhoidosta. Itse olen yrittänyt jaksaa pitkiä iltoja (ja päiviä) kolman lapsen kanssa kotona.
Tyrmistynyt on ehkä paras sana kuvaamaan tuntemuksiani.

on ollut parkkiksella. Tapasin eilen itse teosta. Kaverini paljasti. Oli ihmetellyt, miksi äijäni istuu joka ilta autossa niin kauan.
Enkä ole huomannut mitään ihmeellistä perhe-elämässämme. Emme ole riidelleet ja seksikin on sujunut.
Mies itse sanoi, ettei jaksa lapsia.

[QUOTE="ap";27357074]on ollut parkkiksella. Tapasin eilen itse teosta. Kaverini paljasti. Oli ihmetellyt, miksi äijäni istuu joka ilta autossa niin kauan.
Enkä ole huomannut mitään ihmeellistä perhe-elämässämme. Emme ole riidelleet ja seksikin on sujunut.
Mies itse sanoi, ettei jaksa lapsia.[/QUOTE]

Ja äijäs on siellä kaveris parkkiksella viettänyt iltansa, niinkö 8)

Mieheni jäi eilen kiinni vuosia jatkuneesta huijauksesta. Mieheni on tehnyt töissä varsin pitkiä päiviä siitä lähtien kun esikoisemme oli suunnilleen puolivuotias. Tai siis näin olen luullut.
Nyt selvisi, että mies onkin koko ajan päässyt normaalisti viideltä. Hän onkin käynyt istumassa töiden jälkeen pari tuntia autossa parkkipaikalla. Viihdykkeenä nouotokahvi, munkki ja Tekniikan maailma ja iltis.
Mies on sluibaillut lastenhoidosta. Itse olen yrittänyt jaksaa pitkiä iltoja (ja päiviä) kolman lapsen kanssa kotona.
Tyrmistynyt on ehkä paras sana kuvaamaan tuntemuksiani.

:O

:laugh:

Mä varmaan kuolisin häpeästä jos olisin valkannut itselleni miehen joka joka päivä kyyköttäisi mielummin kylmässä autossa kuin kotona. Ihan pelkkä tyrmistynyt-olo ei kyllä riittäisi...

• Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
Meillä on molemmilla omat tilit. En ole nuuskinut miehen tuloja. On aina tienannut ihan mukavasti. Meillä ei siis ole ollut rahasta pulaa. Ei ole tarvinnut miettiäkään raha-asioita.

Ja siis mies on istunut viereisen marketin parkkiksella. Tuttu asioi ylöeensä tuossa kaupassa töiden jälkeen - siksi huomannut ja ihmetellyt. Ihme, että ei ole aiemmin mies jäänyt tästä kiinni.

Ja olisin kyllä miehen käydä harrastuksissa, jos olisi halunnut. Itsehän en ole mihinkään päässyt.

Moni palstaämmä lentäisi perseelleen kun tietäisi kuinka moni mies välttelee kotiintuloa viimeiseen asti jos siellä odottaa stereotyyppinen tämän päivän voimaistunut kotifemakko keittiöjyrä.

[QUOTE="vieras";27357125]Moni palstaämmä lentäisi perseelleen kun tietäisi kuinka moni mies välttelee kotiintuloa viimeiseen asti jos siellä odottaa stereotyyppinen tämän päivän voimaistunut kotifemakko keittiöjyrä.[/QUOTE]

Tässä on ihan varmasti totuuden siemen - ja pätee myös toisin päin, moni nainenkinkin vitkastelee aina kun on mahdollisuus. :saint:

• Tykkää
Reactions: Carelia ja Rockwood
Tuttu muutti tänne kesällä. Että ei ole sentään vuosia tarkkaillut. Ja tuskin on suhdetta, koska tämä kaverini on mies. Tietääkseni mieheni on ihan hetsku. Mutta tiedä siitäkään, mikään ei taida enää yllättää.

[QUOTE="hmm";27357110]Meidän autossa on ainakin on kyllä lämmitys ja on varmaan monella muullakin.. ;D[/QUOTE]

Mutta tiedätkö, tyhjäkäynti ei ole sallittua. Vuosien jatkuvan tyhjäkäynnin jälkeen saattaisivat poliisitkin jo tietää odotella sakkolapun kanssa. :D