ja meillä täällä kuitenkin se kolme lasta minulla hoidettavana...argh..kyllä nuo ukot välillä osaa ottaa pannuun...Mun EX ei tehnyt mitään kotona. Ei vaikka pyysin, ei vaikka käskin. Siksi onkin ex, mulle tuli mitta täyteen kodinhengettären pestiä kun oli duunit ja lapsikin hoidettavana.
Paljon helpompaa nyt yksin vaikka taloudellisesti onkin tiukempaa. Enää olen yhden lapsen yh, en kahden :xmas:
Mun ex ei maannut edes sohvalla,istui mielumminn jossain baarissa.Mun EX ei tehnyt mitään kotona. Ei vaikka pyysin, ei vaikka käskin. Siksi onkin ex, mulle tuli mitta täyteen kodinhengettären pestiä kun oli duunit ja lapsikin hoidettavana.
Paljon helpompaa nyt yksin vaikka taloudellisesti onkin tiukempaa. Enää olen yhden lapsen yh, en kahden :xmas:
Peesi!Multa loppuis ruuan laitto, pyykkäys, ja äijän jälkien siivoaminen välittömästi, jos ei muuta tekis kun sohvalla makais!
Mies raasloo laittaa sinut kuitenkin hoitamaan myös omat hommansa kotona. Olet ilmeisesti hänelle äidin korvike.Tekeekö noi hommat oma -aloitteisesti? Meillä ei tehdä noitakaan ilman että sanon asiasta sata kertaa. Erota tuosta vätyksestä pitäisi mutta ei oikein raaski kun sillä ei sitten olisi mitään muuta paikkaa mihin mennä, asunto kun on mun nimissäni.
Näköjään syy on tullut selväksi, miksei miehen aikaisempi liittokaan kestänyt.Vanha viestiketju, mutta pakko kommentoida edellistä kyseenalaistajaa. Meillä sama tilanne kuin edellä ja kulut kyllä maksetaan ihan puoliks. Eli mikään ei "oikeuta" siellä sohvalla makaamaan.
Miestä ei vaan kiinnosta mikään muu kuin televisio. Ja iPadin selaaminen. Jos tuun kotiin vaikka klo 20, ei ole tehnyt ruokaa itselleen ja lapsetkin on syöny vaan leipää. Nyt kun keskimmäinen 10-vuotias tyttö päivät kesällä kotona (miehen tytär) ei huolehdi että on mitään ruokaa tytöllekään.
Kaikki kotihommat jää mulle. Lasten kanssa on silloin kun mulla harrastus, muksut kattoo siis töllöä tai pelaa sen aikaa.
Meillä on nyt 5-vuotias yhteinen lapsi. Ehkä 3 kertaa näiden vuosien aikana käyny meidän kanssa uimassa mies. Pari kertaa kävelemässä.
Merkit oli toki havaittavissa jo heti alussa, mutta silloin oli muita tekijöitä joiden ajattelin aiheuttavan tuon flegmaattisuuden.
Sit odottaa kuitenkin että sytyn hänestä seksuaalisesti...
Lähteä pitäis, asennevamma tuo on eikä siitä valitettavasti miksikään muutu...
Se joka on kotona kaiketi päivät niin joutaa tekemään ne kotityöt. Ihme vitun nillitystä että miehen pitäisi sen lisäksi että elättää perhettä ja myös sitä kotona loisijaa niin tehdä vielä puolet kotitöistäkin!
Ootte ihania kermaperseakkoja kun mikään ei vittu riitä.. Itse jos vain voisin olla koti-isänä niin tottakai hoitaisin kotona kaikki kotihommat, ei tulisi mieleenkään alkaa nalkuttamaan sille joka käy töissä että pitäisi hoitaa puolet munkin hommista..