Mitä tekisit jos

Mulle hampilääkäri valitti siitä että tulen vo:lle raskaana :D

Mulla siis paikka irronnut ja lääkäri väitti että ei voi sille mitään tehdä kun olen raskaana. Kun ei voi maata paikallaan ja ei voi puuduttaa ja ei voi sitä eikä tätä. Mä siis en edes pyytänyt puudutusta (en ole ikinä sellaista hammaslääkärissä tarvinnut), en valittanut, makasin vaan tötteröt suussa ja kuuntelin sitä hapatusta. Ja muutenkin kommentoi tosi ikävään sävyyn ihan kaikesta.

???
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27353763:
Mä en tiedä mitä nää jotkut lääkäri-ihmiset oikein kuvittelee olevansa.
Siis MITÄ sille sinun tutullesi oikein ON sanottu kun olet noin raivoissasi? Jotain todella asiatonta vai ihan asiasta huomautettu josta tuttusi on kenties loukkaantunut ja mahdollisesti hieman asiaa värittäen raportoinut eteenpäin...?

Siis MITÄ sille sinun tutullesi oikein ON sanottu kun olet noin raivoissasi? Jotain todella asiatonta vai ihan asiasta huomautettu josta tuttusi on kenties loukkaantunut ja mahdollisesti hieman asiaa värittäen raportoinut eteenpäin...?
En tiedä sanasta sanaan, mutta kuulemma hygienistillä sama juttu.
Oisko syynä se että on maajussi, meikäläisethän saa sokeutuakin rauhassa kun maksusitoumukset on niin VALTAVIA.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Miksi SINÄ olet tekemässä valitusta jponkun toisen saamasta kohtelusta, siis toisen AIKUISEN?? Eiköhän tämä henkilö itse voi tehdä valituksen jos todella kokee tulleensa huonosti kohdelluksi. Jos aikuinen ihminen ei hoida hampaitaan tai päästää ne niin huonoon kuntoon, että tarvitaan iso remontti, niin mielestäni on ihan aiheellista vähän sanoakin asiasta. Maksetaanhan se osittain ihan yhteisistä veroeuroista. Ehkä seuraavalla kerralla osaa hoidattaa asian vähän aikaisemmin kuntoon tai huolehtii purukalustostaan paremmin. Ja se, mikä lääkärin mielestä on asiallista neuvontaa, voi hammaslääkäriä inhoavan mielestä olla "jäkätystä". Eihän sitä varmaan ole kiva kuunnella siinä hoitopenkissä maatessaan, etenkin jos omatunto vähän soimaa jo valmiiksi...

[QUOTE="vieras";27354605]Miksi SINÄ olet tekemässä valitusta jponkun toisen saamasta kohtelusta, siis toisen AIKUISEN?? Eiköhän tämä henkilö itse voi tehdä valituksen jos todella kokee tulleensa huonosti kohdelluksi. Jos aikuinen ihminen ei hoida hampaitaan tai päästää ne niin huonoon kuntoon, että tarvitaan iso remontti, niin mielestäni on ihan aiheellista vähän sanoakin asiasta. Maksetaanhan se osittain ihan yhteisistä veroeuroista. Ehkä seuraavalla kerralla osaa hoidattaa asian vähän aikaisemmin kuntoon tai huolehtii purukalustostaan paremmin. Ja se, mikä lääkärin mielestä on asiallista neuvontaa, voi hammaslääkäriä inhoavan mielestä olla "jäkätystä". Eihän sitä varmaan ole kiva kuunnella siinä hoitopenkissä maatessaan, etenkin jos omatunto vähän soimaa jo valmiiksi...[/QUOTE]

En mä ole mitään sellaista tekemässä. Mieli tekisi kyllä jotain tehdä. Tuollaisia hiljaisia on helppo kyykyttää. Mä en usko että tuttava valitti turhasta. Ei ole sen tyylinen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä