Veisitkö lapsen hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miten on?

Vieras
Eilen haettu kesken päivän poies, koska valittaa ja itkee korvaa. Kotona tapahtuu "ihme" parantuminen, eli lapsi leikkii juoksee ja on lähdössä ulos normaalisti ( ei kuitenkaan ulkoiltu) myös ruuan syö kaiken yms. Illalla korvia puhdistaessa toinen korva aristaa. Yö menee edelleen hyvin ja aamullakin sanoo että hyvä olo. Aamulla käydään lääkärissä, joka sanoo et toinen korva punoittaa, mutta ei nestettä tärykalvon takana eikä siis välikorvantulehdusta ja lapsi edelleen hyväkuntoinen, ei yski ei nuha ei kuume. eIkä valita korvaa mitenkään erityisesti.

Veisitkö hoitoon?

Täällä yksi äiti-ihminen potee vainn huono mieltä että teinkö oikein kun vein lapsen hoitoon.. Tilannetta ei ollenkaan helpottanut se että sinne jäi äitin perään itkevä 3 vuotias.. Aina nää päätökset on yhtä vaikeita...

En ylipäätänsä veisi 3-vuotiasta hoitoon, enkä vienytkään omiani vaan saivat olla kotona eskari-ikään asti. Nyt ovat ekaluokalla ja kolmannella.

Ja korvakipuista en veisi eskariinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti*;27354273:
En ylipäätänsä veisi 3-vuotiasta hoitoon, enkä vienytkään omiani vaan saivat olla kotona eskari-ikään asti. Nyt ovat ekaluokalla ja kolmannella.

Ja korvakipuista en veisi eskariinkaan.

Kiitoksia vastauksesta.

Lapsesi ovat varmasti todella onnellisia ! Toivottavasti sädekehäsi kiiltää : D

"mä vaan" näimpä, helppo kato lohkasta kun toinen valittaa jo valmiiksi huonoa omaa tuntoa, tuolla tavalla sitä voisi saada hieman vielä huonommaksi, mutta onneksi olen sen asian kanssa jo sinut..

[QUOTE="mä vaan";27354366]^ tuotahan tässä juuri kysyttiinkiin... Mistä löytyy jokaiseen ketjuun joku oman kilpensä kiillottaja...? :O[/QUOTE]

Sama kysymys sinulle: Onko oma lehmä ojassa, eli huono omatunto kun olet kipannut lapsesi päiväkoti-nimiseen lasten keräilypisteeseen?

Kyllä aikuisten, vastuullisten ihmisten pitäisi pystyä paremmin elämään oman syyttelevän omatuntonsa kanssa, eikä purkaa itseinhoaan muihin jotka ovat päätyneet toisenlaiseen hoitoratkaisuun eli kotihoitoon.

"mä vaan" näimpä, helppo kato lohkasta kun toinen valittaa jo valmiiksi huonoa omaa tuntoa, tuolla tavalla sitä voisi saada hieman vielä huonommaksi, mutta onneksi olen sen asian kanssa jo sinut..

Sinäkö tässä sääliä kerjäät ja tarvitset? Sinäkö olet puolustajaa vailla eikä lapsesi, joka itsee äitiä?

Sinullako tässä olikin se "paha" olo, ja sinun kärsimyksesi olikin se joka tässä merkkaa? No sitten kauhiasti paljon anteeksi vaan, että kuvittelin sinun olevan huolissasi lapsesi hyvinvoinnista!! En käsittänyt, että äiti tässä olikin se jonka pahaa mieltä piti voivotella!

On tosiaan ikävä, että lapsesi näyttää tunteensa ja itsee, mutta toivotaan että oppii pitämään itkut sisällään ja olemaan pahoittamatta äitinsä mieltä jatkossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti*;27354415:
Miksi koet huonoa omatuntoa vietyäsi lapsesi tarhaan, jos olet tuota mieltä että kotiäitiys on pelkkä vittuilun arvoinen juttu?

Vai vittuiletko minulle juuri siksi, että tiedät minun lasteni olleen kotihoidossa onnellisempia kuin omasi, joka itkee tarhassa?

: O

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti*;27354484:
Sinäkö tässä sääliä kerjäät ja tarvitset? Sinäkö olet puolustajaa vailla eikä lapsesi, joka itsee äitiä?

Sinullako tässä olikin se "paha" olo, ja sinun kärsimyksesi olikin se joka tässä merkkaa? No sitten kauhiasti paljon anteeksi vaan, että kuvittelin sinun olevan huolissasi lapsesi hyvinvoinnista!! En käsittänyt, että äiti tässä olikin se jonka pahaa mieltä piti voivotella!

On tosiaan ikävä, että lapsesi näyttää tunteensa ja itsee, mutta toivotaan että oppii pitämään itkut sisällään ja olemaan pahoittamatta äitinsä mieltä jatkossa :)

: O

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti*;27354432:
Sama kysymys sinulle: Onko oma lehmä ojassa, eli huono omatunto kun olet kipannut lapsesi päiväkoti-nimiseen lasten keräilypisteeseen?

Kyllä aikuisten, vastuullisten ihmisten pitäisi pystyä paremmin elämään oman syyttelevän omatuntonsa kanssa, eikä purkaa itseinhoaan muihin jotka ovat päätyneet toisenlaiseen hoitoratkaisuun eli kotihoitoon.

Mun lapset eivät itseasiassa ole päiväkodissa vaan kotihoidossa. Talvet mun kanssa ja kesät isovanhempien hoidossa.
Mä vaan en kykene tajuamaan teitä jotka ette kykene asettumaan toisen ihmisen kenkiin sen vertaa että tajuaisitte muunlaisiakin ratkaisuja olevan ja ne eivät ole yhtään sen huonompia kuin omasi...

Yhteistyössä