Mitä tekisit jos

2607
Oletko kysynyt hampulekurilta syytä käytökseensä vai kuuluuko sarjaan umpimieliset, joiden kanssa ei voi puhua edes säästä?

Meillä päin voi vaihtaa lekuria mainitsemasi syyn vuoksi, jos siis puhut julkisesta terveydenhuollosta. Tosin henkilökunnan puute alkaa tuntumaan siinä, että saa nuolla jo niiden tyhmienkin varpaanvälejä kiitokseksi ;D JOten meillä ei auttaisi, vaikka valittaisi kirjallisesti ja ääneen lekureista. Ne lekurit jatkavat, jos haluavat jatkaa viroissaan.

Oletko kysynyt hampulekurilta syytä käytökseensä vai kuuluuko sarjaan umpimieliset, joiden kanssa ei voi puhua edes säästä?

Meillä päin voi vaihtaa lekuria mainitsemasi syyn vuoksi, jos siis puhut julkisesta terveydenhuollosta. Tosin henkilökunnan puute alkaa tuntumaan siinä, että saa nuolla jo niiden tyhmienkin varpaanvälejä kiitokseksi ;D JOten meillä ei auttaisi, vaikka valittaisi kirjallisesti ja ääneen lekureista. Ne lekurit jatkavat, jos haluavat jatkaa viroissaan.
Ei meilläkään hirveästi vaihtoehtoja ole, ja tietyt toimenpiteet on taas yksityisellä hinnoissaan.

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27353110:
No mä en tiedä tarkalleen, mutta varmaan jotain hampaiden kunnosta jäkättämistä tmv. Musta se ei oo oikein asiallista. Potilas on toimenpidepelkoinen ja sitten on tuollainen v-mainen asenne lääkärillä.
Mun mielestä sen pitää tehdä se valitus joka sitä palvelua on saanut, koska sun tietosihan perustuu kuulopuheeseen.. ellei siis kyseessä ole ihminen, joka ei esimerkiksi omasta terveydentilastaan johtuen pysty valitusta tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27353110:
No mä en tiedä tarkalleen, mutta varmaan jotain hampaiden kunnosta jäkättämistä tmv. Musta se ei oo oikein asiallista. Potilas on toimenpidepelkoinen ja sitten on tuollainen v-mainen asenne lääkärillä.
No ainakin mainitsisin toimenpidepelosta hammaslääkärille. Ja jos jo mainittu ja homma ei lopu niin kysyisin varmasti että meinaakohan tuo vattuilu nyt helpottaa vai pahentaa asiakkaan pelkoa?

[QUOTE="...";27353122]Mun mielestä sen pitää tehdä se valitus joka sitä palvelua on saanut, koska sun tietosihan perustuu kuulopuheeseen.. ellei siis kyseessä ole ihminen, joka ei esimerkiksi omasta terveydentilastaan johtuen pysty valitusta tekemään.[/QUOTE]

Eihän se tee. Se "äänestää jaloillaan" ja ei vaan sitten hoidata itseään ja mua v*tuttaa.

[QUOTE="...";27353130]Ja eikö hammaslääkärin tehtävä ole vähän jäkättää jos hampaat on hoitamattomat?[/QUOTE]

Onko?
Kyseessä voi olla hyvinkin vaikea asia ihmiselle muutenkin jos on hammaslääkäripelkoa. Tämä on sitten ammattimainen ote asiaan? Mun mielestä siinä päässä on suu kiinni ja tehdään työ.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="...";27353130]Ja eikö hammaslääkärin tehtävä ole vähän jäkättää jos hampaat on hoitamattomat?[/QUOTE]

Hammaslääkärin tehtävä on kyllä ennemmin kertoa asiallisesti että potilaalla on saattanut jäädä hoito vähän retuperälle mutta ei se mitään, korjataan asia ja kannustetaan jatkossa hoitamaan. Jäkättäminen ja nalkuttaminen ei tuota tulosta.

"vieras"

Neuvoa voi, mutta ei jäkättää. Asiakas varmasti haluaakin käydä hammaslääkärissä, jos tietää, että saa sieltä vaan kauheaa valitusta ja saarnaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27353142:
Onko?
Kyseessä voi olla hyvinkin vaikea asia ihmiselle muutenkin jos on hammaslääkäripelkoa. Tämä on sitten ammattimainen ote asiaan? Mun mielestä siinä päässä on suu kiinni ja tehdään työ.
Ei sitten kannata antaa myöskään mitään neuvoja tulevaisuutta varten? Ammattilainen todella huolissaan asiakkastaan ja se otetaan vittuiluna?

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27353300:
Oletko itse alalla? Sehän on tunnettu tosiasia, ettei ns. "korppi korpin silmää noki".
No en. Kaveri vaan oli kymmenen vuotta käymättä pelon vuoksi... Naureskellen tuli pois, että ne haukku mut makuuasentoon. Tiesihän se itsekin, että paskaan kuntoon oli suunsa päästänyt. Oisko otettu nyt kahden kuukauden aikana jo 6 hammasta ja viis paikattu...ja remppa jatkuu

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27353321:
No en. Kaveri vaan oli kymmenen vuotta käymättä pelon vuoksi... Naureskellen tuli pois, että ne haukku mut makuuasentoon. Tiesihän se itsekin, että paskaan kuntoon oli suunsa päästänyt. Oisko otettu nyt kahden kuukauden aikana jo 6 hammasta ja viis paikattu...ja remppa jatkuu
Musta se ei ole asiallista.

Yhteistyössä