G: Parasta päivässsäsi?

Nyt kyllä on vaikea sanoa. Ikäviä asioita päällä. Huolta ja murhetta, viime yönä tuli ihan itkettyäkin. Parasta päivässä on se että meillä on ihana, oma koti jonne pääsen töiden jälkeen. Siellä kotona on maailman paras aviomies, elämäni tuki ja turva. Siellä on myös terveet ja rakkaat lapset. Parasta on kun on vaihtanut kotivaatteet päälle, laittanut leivinuuniin tulet ja saan sylitellä tyttöjä. Parasta on myös kun illalla pääsen miehen kainaloon saamaan lämpöä ja lohdutusta. Mulla on paljon aihetta kiitollisuuteen, mutta valtava huoli ja tulevaisuuden kauhukuvat varjostaa ikävästi mielialaa. Ensi viikolla viisampana sitten.

Nyt kyllä on vaikea sanoa. Ikäviä asioita päällä. Huolta ja murhetta, viime yönä tuli ihan itkettyäkin. Parasta päivässä on se että meillä on ihana, oma koti jonne pääsen töiden jälkeen. Siellä kotona on maailman paras aviomies, elämäni tuki ja turva. Siellä on myös terveet ja rakkaat lapset. Parasta on kun on vaihtanut kotivaatteet päälle, laittanut leivinuuniin tulet ja saan sylitellä tyttöjä. Parasta on myös kun illalla pääsen miehen kainaloon saamaan lämpöä ja lohdutusta. Mulla on paljon aihetta kiitollisuuteen, mutta valtava huoli ja tulevaisuuden kauhukuvat varjostaa ikävästi mielialaa. Ensi viikolla viisampana sitten.
:hug: Onneksi on nuo perusasiat kunnossa.

Parasta päivässäni tänään oli, kun minun ei tarvinnut aamu navettaa mennä hoitamaan, oli kerrankin toinen tekijä siihen. Heräsin sitten kuitenkin leipää leipomaan aikaisin ja hyvää tuli, vaikka itse sanonkin. Sadetta pidellyt koko päivän, se harmittaa minua vietävästi..

Minä ja poika oltu mun oman isän kanssa lapsuudenkodissa koko päivä, ihanaa. Päässyt valmiiseen pöytään ja muut on hoitaneet kotityöt :) Perunamuusi ja jauhelihapihvit. Kahvi ja korvapuusti, käytiin lähikahvilassa koko porukka. Mukavaa palvelua pankissa. Mies tulee illalla kotiin työmatkalta <3

Ja tämä ihana ihana hiljaisuus kun vaari on pojanpoikansa kanssa ulkona ja mä saan "kirjoittaa gradua" ;)

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
lucifer
Mistä alottaisin... hmmm...
syötiin aamupalaksi suklaajäätelöä,
löhöttiin nuorimmaisen kanssa päivä sängyllä, minä koneella ja toinen leikki autoillaan mun päällä ja höpötteli omiaan.
ja muksun sairastelun syy selvis ja saatiin tohtorilta kunnon lääkkeet.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Yhteistyössä