alkoi syysloma.
"vieras" 17.10.2012 #27 Se, että helvetillinen kurkkukipu on eilsestä helpottunut, ja pystyn nyt taas syömään ja nielemään omaa sylkeäni. Juhuu...
Se, että helvetillinen kurkkukipu on eilsestä helpottunut, ja pystyn nyt taas syömään ja nielemään omaa sylkeäni. Juhuu...
Phoebsi 17.10.2012 #28 Muumikattila, jonka anoppi osti uuden keittiön kunniaksi Reactions: Vaimo-Rakas
Hukkapiru 17.10.2012 #29 Postin saapumislappu kaksista kengistä, mitkä tilasin briteistä. Paskan päivän kohokohta.
MolliMelooni 17.10.2012 #30 Alkuperäinen kirjoittaja Mehukatti: Näytä alkuperäinen viesti Tyttärenpoikansa! Herrtsyygel sentään Click to expand... Idendideettiongelmia?
Alkuperäinen kirjoittaja Mehukatti: Näytä alkuperäinen viesti Tyttärenpoikansa! Herrtsyygel sentään Click to expand... Idendideettiongelmia?
"huoh" 17.10.2012 #31 Kylmä pepsi max-tölkki jonka just korkkasin--ju tänään kökkö päivä että tuo nyt mun iloni
Mythago 17.10.2012 #32 Olin kirjastossa lukemassa tenttiin ja yks aika viehko kurssikaveri tuli samaan pöytään mun kans. Siinä sitten luettiin ja vähän vertailtiin muistiinpanoja. Kauhia kun mullaki vanhalla ihmisellä ihan ujostuksen puna oli poskilla Reactions: Vaimo-Rakas
Olin kirjastossa lukemassa tenttiin ja yks aika viehko kurssikaveri tuli samaan pöytään mun kans. Siinä sitten luettiin ja vähän vertailtiin muistiinpanoja. Kauhia kun mullaki vanhalla ihmisellä ihan ujostuksen puna oli poskilla
"vieras" 17.10.2012 #33 Tänään ei oikein mikään. Onneksi kerkesin sähellyksen keskellä hoitaa edes äänestyksen pois alta.