Naapuriin muutti junttiperhe, joilla on "tappajakoiria"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pala rauhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pala rauhaa

Vieras
Minua niin ärsyttää tämä tilanne. 10 vuotta ollaan asuttu täällä ihan rauhassa ja hiljaisuudessa ja nyt tuonne muutti tuollainen ärsyttävä perhe.
Niillä on monta lasta ja monta koiraa.
Yksi lapsista on valitettavasti lapseni kanssa saman ikäinen. Valitettavasti tällä uudella tulokkaalla ei ole mitään käytöstapoja, se on suorastaan vaarallinen lapsi.

Se on monet kerrat uhonnut, että päästää heidän "tappaja"koiransa meidän pihalle, koska haluaa nähdä kunnon koiratappelun. Ja uhoaa, miten meidän koira jää kakkoseksi heidän "tappaja"koiransa kanssa ja kuolee.

Siis ihan hirveää! Itse harkitsen jo poislähtöä tästä, jääkööt vaikka mieheni tätä taloa asuttamaan jos haluaa. Mutta missään tekemisissä en anna lasten olla noiden kanssa. :(

Tuo raggaripoika on jo istunut jälki-istunnossa useampaan otteeseen tyttöjen kiusaamisesta ja itse olen nähnyt poikaa kouluun viedessä, miten sillä nyrkit viuhuu tyttöjen kohdalla uhkaavasti.

Noiden "tappaja"koiran rotua en tunnista, mutta ei se mikään dopperi ole, vaan sellainen seinäänjuosseen näköinen lihasköntti se on.

Joka tapauksessa nyt on monena päivänä käynyt niin, että kun olen ollut lähdössä koirien kanssa ulos, joku on avannut meidän pihan portin. En voi ketään suoraan syytellä, mutta epäilen vahvasti, että se on tämän pojan tekosia. :(

Nuo vanhemmat ovat ihan evvk. mitä heidän lapsensa touhuavat.
HALUAN POIIIIIS! :(

Voi ei :( Oletko koittanut tutustua vanhempiin/lapseen paremmin? Jos käykin kuten elokuvisa, että lapsesta kuoriutuu uuden, välittävän naapurin ansiosta ihan eri ihminen...... :xmas:

Siis oletko tosissasi? Ainoa mitä on tapahtunut, on pikku pojan uhittelu. Ja tota portti juttua et voi todistaa ellet sitten rupea päivystämään portillasi.Nyt kokoat itsesi ja rupeat suvaitsevammaksi. Ihmiset ovat erilaisia!

mene vähä ohi aiheen, mutta ei dopperitkaan aina ole "tappajakoiria" :D ainakaan meidän..

mutta tosiaan, poika uhittelee, hakee huomiota varmaan sillä? mitä jos olisit vaan ystävällinen pojalle? kertoisit toki että tuollainen käytös on typerää, mutta olisit kiltti hälle?

Juttele pojan kanssa äläkä alistu tuollaiseen uhitteluun. Se on lapsi ja puhuu mitä sylki suuhun tuo. Ne koirat on varmaan ihan kilttejä perhekoiria, jos lapsiperheessä ovat. Ei ole mitään tappajakoirarotuja.

[QUOTE="vieras";27339929]mene vähä ohi aiheen, mutta ei dopperitkaan aina ole "tappajakoiria" :D ainakaan meidän..

mutta tosiaan, poika uhittelee, hakee huomiota varmaan sillä? mitä jos olisit vaan ystävällinen pojalle? kertoisit toki että tuollainen käytös on typerää, mutta olisit kiltti hälle?[/QUOTE]

Ei olekaan, mutta heti joku olisi tullut ehdottamaan tyyliin rotikka tai dopperi, mutta tuo on joku vieraampi taistelukoirarotu, jota en tunnista.

Olen ystävällinen tälle pojalle, aina. En alennu samalle tasolle heidän kanssaan.

Ei olekaan, mutta heti joku olisi tullut ehdottamaan tyyliin rotikka tai dopperi, mutta tuo on joku vieraampi taistelukoirarotu, jota en tunnista.

Olen ystävällinen tälle pojalle, aina. En alennu samalle tasolle heidän kanssaan.

Voisit kertoa pojalle ystävällisesti, että jos heidän koiransa tappaisi teidän koiranne, niin heidän koiransa jouduttaisiin lopettamaan. En usko että hän haluaisi molempien koirien kuolevan.

kuulin just ykspäivä samanmoisen kommentin "seinään päin juossut tappajakoira"meillä siis am.bulldog.Joka on kaukana mistään tappajakoirasta meillä täällä 4 lapsen keskellä jaksaa olla kärsivvällinen eikä narise joka ainoosta asiasta.En nyt tiedä mitään tästä kuyseisestä perheestä enkä niitten koirista mutta aika pahasti tuiomittu niin koira kuin perhekkin näitten asioitten perusteella.rauhotu en ukso että kukaan tekee sulle tai sun koiralle mitään pahaa

Siis OUMAIGAAAD miten ihmeessä sä kestät elää edes itsesi kanssa kun noin paljon muut ihmiset perheineen ja lemmikeineen ärsyttävät? Opettele olemaan kärsivällisempi ja ymmärtäväisempi, toki sitten kun olet selvittänyt asioiden oikean tolan eli ne juntti-ihmiset eivät välttämättä olekaan niin pahoja kuin kuvittelet.

No kyllä muakin ärsyttäis. Mieluummin asuis mukavien ja hyvin käyttäytyvien ihmisten naapurina... Ei kai voi muuta kun toivottaa sulle tsemppiä ja toivoa että muuttavat pian jonnekin pois..

Yhteistyössä