turpeinenKai sitä täytyy ilmoittautua tuomiota kuulemaan. =)
Lispetti höpötäti
metsänpeitto filosofisturpeinen
Ultramariini eteerinen
Mythago lähescarthagolainen
turpeinenKai sitä täytyy ilmoittautua tuomiota kuulemaan. =)
Lispetti höpötäti
metsänpeitto filosofisturpeinen
Ultramariini eteerinen
Mythago lähescarthagolainen
Nyt en kyllä ymmärtänytAa Metsänpeitto: Vendela
Kaari Utrion kirjan henkilö. Ahmin niitä teininä. Jotenkin keskiaikainen, kaunis, urhea ja paljasjalkainen . No täs tuli jo monta sanaa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27320039:Nyt en kyllä ymmärtänyt
Mä yritin löytää jonkun ilmaisun, joka yhdistää pohdiskelevuuden, järkevyyden, metsän tuoksun ja mystisyyden. Oli hieman haastavaa yhdellä sanalla. =)Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27320034:turpeinen
Mulla tuli vaan mieleen että Karthago on hävitettävä
Sammaleissielukas?Mä yritin löytää jonkun ilmaisun, joka yhdistää pohdiskelevuuden, järkevyyden, metsän tuoksun ja mystisyyden. Oli hieman haastavaa yhdellä sanalla. =)
TrueBlood on ulkosisäkaunis.Horatio, aah!
Tuntuu, et kaikki adjektiivit on käytössä. Siks oon tylsä
Usein päivät menevätkin vähän sumussaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27320113:metsänpeitosta tulee mieleen usva.
CSI Miamin päähenkilö, poliisipäällikkö Horatio Caine. Oikeuden tuikea miekkaAnteeks mut kuka tää Horatio on??
Ja niin ihqu :heart:CSI Miamin päähenkilö, poliisipäällikkö Horatio Caine. Oikeuden tuikea miekka
Aa.. se Horatio on kyl tuttu .CSI Miamin päähenkilö, poliisipäällikkö Horatio Caine. Oikeuden tuikea miekka
Niin kato se lähetetään asialle jos kommentoi ketjuun väärin. Se tulee oven taakse, ottaa aurinkolasit päästä ja luultavasti nuhtelee. Jäi hieman auki se et mitä lopuksi tapahtuu.Aa.. se Horatio on kyl tuttu .
Huijjoo... pistää kyl miettimään kaks kertaa mitä kommentoi.Niin kato se lähetetään asialle jos kommentoi ketjuun väärin. Se tulee oven taakse, ottaa aurinkolasit päästä ja luultavasti nuhtelee. Jäi hieman auki se et mitä lopuksi tapahtuu.
KiviäkinKiinnostaa: EspanjaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;27320357:Kukaan ei osaa kuvailla mua?! Saattaapi olla ihan hyväkin puoli.
Aaa, ok. Enpä ole aloitusta lukenutkaan. Muistankohan kestään mitäänKiviäkinKiinnostaa: Espanja
Joo aika tylsä, sorgen. Mut olitko kirjottanu ketjuun jo? Vasta sit saa kuvailla kun toinen on ensin laittanu ketjuun jotain.