"vieras"
Olisit ny ennemmin ilmottanu, kämppä on ihan hirveä sikolätti, samoin kuin itsekin, haisen kuin rankkitynnyri :x
Haittaakohan, ettei mulla oo lapsia?
Haittaakohan, ettei mulla oo lapsia?
ne tulee! ja etsii sen vaikka peestä! jos täällä huutelet. Ympäripyöree laki avittaa niitä!tänään olis pitsaa ja tuoretta lanttukukkoa tajolla ja voin piffata vielä kurkonki saunaan mukaan jos tahtoo. tervetuloa vain jos sattuu eksymään nurkille
koti hujan hajan ja äiti näyttää krapulaiselta! Valmis ruokia miten ees ilkeät tehdä noin! hyi!.Nyt jos tulis niin kohtais minut tukka rasvasena ja kuihtuneena, tiskit tiskipöydällä, pyykit märkänä koneessa ja kuivausrummusta viskottu vaan kodinhoitotilan tasolle, osa lattialla kun joku etsinyt sukkia.
Lapsia haastatellessa selviäis että on syöty valmisruokaa ja tehty mitä haluaa kun äiti ei komenna. Tosin toinen lapsi on sysätty mummon mukana timbuktuun...(no ei ihan sinne mut ulkomaille kuitenkin)
Olen ollut viikon sairaana ja tämä on nyt tilanne. Jos ei auttas selittäminen niin kai tässä tarkkailuun joutus.
ilmotus siitä että 17 veet kännissä kylillä ja vanhemmat kanssa! ....piittt puutt ei noin saa sanoa! Ne on alaikäsiä! Hei haloo!!!!!!!Tervetuloa vaan, avasin just oluen Tarjoan toki heillekin!
Noo, puolustukseksi vois sanoa, että pienemmät lapset 11v ja 13v vein juuri partioleirille keskelle metsää. Esikoinen 17v pelailee huoneessaan ja häipyy varmaan kohtapuoliin tyttöystävänsä luo. Että ei täällä oikeastaan olisi mitään nähtävääkään =)
olin aikuinen 15 vee! ja pidin itsestäni huolen! En kadu päiväkään että opin nuorena mitä elämä on! Se että joku pitää 12 veenä kun olet 15 vee se on paapomista. Tietty jännitystä elämään jos jää kiinni! Et voi aina olla siellä sen on nähtävä lapsesta minkäikänen? Ehkä voi olla 15 ja sinä pidät sitä 12 veenä! Aikuisen on vaikempi hyväksy se että lapsi aikuistuu ja kohta elää omaa elämää. Aikuikuinen jää lapsuuden muistoihin ja pitää aina lapsena.Haloo haloo, onks valoo, qluuko, qntelen Juu, ei sovi mun pirtaan tuollainen kuitenkaan, vaikka kuinka huumorilla vedettäisiin tätä juttua
ei tarttii aina selittää?Ihan vähän pyyhki nyt yli, mutta menköön =)
No täällä on siistiä ja on just laitettu paljon hyvää ruokaa ja leivonnaisia. En kyllä usko et meidän äitille sossut tulee kun kuopuskin on jo 36.Alkuperäinen kirjoittaja tämä selvä;27312360:Onko nurkat siivottu, kaapit ojossa? Oletko suihkunraikas, tukka puhtaana? Eihän vain ole liian siistiä? Onko kahvi pannussa odottamassa, tuore pulla leivottuna? Lapset pestyinä, kiltisti odottamassa?
Oletko valmis kun sossut tulee? Koskaan ei tiedä milloin se tapahtuu!