saanhan rikkoa sen avioliiton kun ei heillä ole lapsia?

• Viestiketjun aloittaja "mila"
  • Ensimmäinen viesti
....
Jos hän on sama mies kenet minä tunnen, niin juokse mahdollisimman nopeasti karkuun. Tämä "mies" ei voinut jättää vaimoaan vaikka vaimo oli kuulemma ihan kauhee hullu. Vaimo myös "pakotti´" miehen naimisiin :) mies myös käväs maksullisissa naisissa, koska vaim oli niin "hullu" ja "skitso". Mies myös seukkas yhden nuoren naisen kanssa, ei "hennonnut" kertoa siitä hullulle vaimolle. No heille lopulta tuli ero ja sitten samalla selvisi kuka on oikeesti hullu :)

"vieras"
Tottakai sä saat tehdä ihan mitä itse haluat. Kaikkea minkä kanssa pystyt elämään ja kantamaan seuraukset. Jos siltä tuntuu että tahdot just sen miehen niin anna mennä,mutta ei kannata sit odottaa ihmeitä kanssaeläjiltä. Mun mielestä on typeryyden huippu ensin tehdä mitä huvittaa ja sen jälkeen itkeä ja vänistä kun huoritellaan ja katsotaan nenänvartta pitkin.

minkä Jumala on yhteen saattanut, sitä älköön ihminen erottako. Minä sain naimisiin mennessäni jonkun oppaan jonka kannessa oli tuo. Mutta eihän kaikki liitot onnistu, ei ole realistista olettaakaan että onnistuisivat... En haluaisi kenenkään ajattelevan että on ok rikkoa minun liittoni koska meillä ei vielä ole lapsia.. nämä riippuvat paljon tilanteesta...

[QUOTE="mila";27310947]vaimo on töissä joten mies voi tulla hyvin minun luokseni. aikoo kirjoittaa kirjeen ja jättää sen pöydälle. mies pakkaa tavaransa ja muuttaa minun luokse.[/QUOTE]

Ne pitää sua ihan pellenä, molemmat, mies ja vaimo :D

Ken guru
[QUOTE="mila";27310876]olemme tunteneet teini-iästä asti ja seurustelimme silloin. mies aikoo erota pian. pyysi yösijaa jo tälle päivälle.[/QUOTE]

[video=youtube;WA4iX5D9Z64]http://www.youtube.com/watch?v=WA4iX5D9Z64[/video]

"vieras"
[QUOTE="mila";27310947]vaimo on töissä joten mies voi tulla hyvin minun luokseni. aikoo kirjoittaa kirjeen ja jättää sen pöydälle. mies pakkaa tavaransa ja muuttaa minun luokse.[/QUOTE]

Luuletko, että joku oikeasti uskoo tällasia juttuja?

Tuotanoin
[QUOTE="mila";27310715]mies on sitten minun ja voimme asua ja elää vapaasti yhdessä. mies voi olla oma itsensä.[/QUOTE]

Oletko ihan varma? Saattaahan olla, että sinä(kin) olet huomaamattasi pakottanut miehen rakastumaan itseesi.

Kun kuulostaa niin kovin hauraalta tämän herran oma tahto.

justjoo
Samaa mieltä. Ei kukaan ulkopuolinen pysty avioliittoa rikkomaan, vain osalliset itse.
Onpa tuossakin ajatus. Jos harrastat seksiä naimisissa olevan kanssa ja se osaltaan aiheuttaa avioeron, olet myös osallisena avioliiton rikkoutumiseen.
Helppo on vetäytyä vastuusta ja ajatella, että avioliiton voi rikkoa vain ne avioliitossa olevat. Tukka pois silmiltä!

..
Onpa tuossakin ajatus. Jos harrastat seksiä naimisissa olevan kanssa ja se osaltaan aiheuttaa avioeron, olet myös osallisena avioliiton rikkoutumiseen.
Helppo on vetäytyä vastuusta ja ajatella, että avioliiton voi rikkoa vain ne avioliitossa olevat. Tukka pois silmiltä!
Vasta kaksi viikkoa naimisissa ollut mies, joka pyrkii jo tuoreelta vaimoltaan pakoon, on kylläkin sen verran onneton tapaus, että ap:n kannattaisi ensisijaisesti ajatella itsensä pelastamista moiselta tossukalta. Kuvauksen mukainen mies pelastaa itsensä vain hankkimalla tukevamman selkärangan.

"Entinen Ksantippa S."
Minä en ainakaan uskaltaisi ikinä mennä naimisiin, jos minun pitäisi joka ainoan kadulla vastaan tulevan naisen kohdalla miettiä, että toivottavasti tuokin on vastuullinen eikä riko avioliittoani.

Yhteistyössä