saanhan rikkoa sen avioliiton kun ei heillä ole lapsia?

• Viestiketjun aloittaja "mila"
  • Ensimmäinen viesti
pthyi mikä munaton olio
[QUOTE="mila";27310290]mies kertoi minulle ettei kehdannut perua häitä. nainen oli pakottanut kosintaan.[/QUOTE]

No jos tuo on totta, niin on kyllä niin tuhkamuna mies että itse en moista tahdotonta nössöä huolisi edes kunnon rahasummaa vastaan!

[QUOTE="mila";27310290]mies kertoi minulle ettei kehdannut perua häitä. nainen oli pakottanut kosintaan.[/QUOTE]

Tässäpä tavoittelemisen arvoinen mies! :LOL: Ei kehtaa perua häitä ihmisen kanssa, joka on pakottanut hänet kosintaan... Ei hyvää päivää! :D

"alma"
no mutta miten se mies uskaltaa eron ottaa puheeksi tuon tyranni-vaimonsa kanssa? vähän luulen, että se odottelee sitä sopivaa hetkeä maailman tappiin, ja saattaapa se vaimo pakottaa hänet lapsiakin tekemään tuon odottelun aikana. voi miesparkaa!

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Mirellia
Minä en ainakaan tuollaista miestä huolisi. Mistä tiedät, että ei joskus tee sinulle samalla tavalla? Helposti näyttää uusi löytyvän ja takuulla jossain on vielä sinuakin parempi nainen.

mä en ymmärrä miksi joillain on pakkomielle varattuihin ja siihen, että on pakko saada pariskunta eroamaan hinnalla millä hyvänsä.
mitäs sitten teet kun mies on kokonaan sinun ja on eronnut?
alatko etsiä uutta uhria, jonka liiton voit hajottaa?

näin
Ok, eli se eroaa sun käskystä. En usko että mikään tossa on totta. No ehkä se 2 viikon naimisissa olo. Mutta miestä ei ole pakotettu naimisiin. Ja jos nössönä on suostunut naimisiin, ei nössönä kyllä eroakkaan.

Joten voit unohtaa. Jos olisi suhun palavasti rakastunut, olisit hänen mielessään kokoajan, ja tekisi kaikkensa saadakseen olla sun kanssa, ei menisi naimisiin ei rakastamansa ihmisen kanssa!

[QUOTE="mila";27310393]mies ei pysty olemaan oma itsensä vaimonsa kanssa. vaimo on tehnyt hänestä tossukan. on itse myöntänyt. minun kanssani mies saa olla mies![/QUOTE]

Meinaatko ihan tosissasi, että kunhan tällainen tossukka herra pääsee parisuhteeseen kanssasi, niin ei sitten enää ole kenenkään vietävissä ja ovirättinä? Kai häntä riepottavat sukulaiset, työkaverit ja esimies, jos ei osaa suutaan avata vaan alistuu kaikkeen. Omahan on valintasi, itse en moista ottaisi....

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä