saanhan rikkoa sen avioliiton kun ei heillä ole lapsia?

• Viestiketjun aloittaja "mila"
  • Ensimmäinen viesti
"mila"
mies johon olen rakastunut on nyt ollut kaksi viikkoa naimisissa. meillä oli juttua ennen häitä ja seurustelua. rakastan miestä ja olin häissäkin. vaimoa en tunne, mutta mies ei ole onnellinen. mitä pitäisi tehdä? kukaan ei kärsi jos ero tulee kun ei ole lapsiakaan.

"vieras"
[QUOTE="mila";27310290]mies kertoi minulle ettei kehdannut perua häitä. nainen oli pakottanut kosintaan.[/QUOTE]

No sittenhän asia on selvä. Tämä unelmiesi mies on pakotettu avioliittoon. Vai onko se mies vai mato?

[QUOTE="mila";27310290]mies kertoi minulle ettei kehdannut perua häitä. nainen oli pakottanut kosintaan.[/QUOTE]

Johan on vaikutusvaltainen nainen tai todella tossukka mies.

Siis mies on kokoajan ollut rakastunut sinuun ja halunnut jakaa elämän kanssasi ja sitten jostain ilmestyy toinen nainen joka pakottaa hänet seurustelemaan ja naimisiinkin eikä mies kehtaa sanoa ei...

Nyt kuitenkin oletat että hän jostain syystä ottaisi itseään niskasta kiinni ja hakisi eroa vuoksesi?

Mukavaa perjantaita itse kullekin! :D

..

Haluaisitko oikeasti noin tossun ukon? :0 Hänen avioliittonsa huonoista lähtökohdista alkanut, jos vaimo pakotti, mutta etkö kyllästyisi moiseen heittopussi-mieheen alta aikayksikön? Vai etsitkö itsellesi komennettavaa, jolla ei liiaksi omaa tahtoa?

Nääh
Sä tommosta vässykkää tarvi joka on ihan vietävissä... Ja sitä paitti enemmän pisteitä saisit jos heil olis lapsia... joten odota pari vuotta niin eiköhän se ole sit jo pakotettu tekeen lapsia ja sit voit rikkoa sen perheen =)

[QUOTE="mila";27310244]mies johon olen rakastunut on nyt ollut kaksi viikkoa naimisissa. meillä oli juttua ennen häitä ja seurustelua. rakastan miestä ja olin häissäkin. vaimoa en tunne, mutta mies ei ole onnellinen. mitä pitäisi tehdä? kukaan ei kärsi jos ero tulee kun ei ole lapsiakaan.[/QUOTE]
Noihin asioihin ei lupia kysellä. Keltään.

"mila"
Johan on vaikutusvaltainen nainen tai todella tossukka mies.

Siis mies on kokoajan ollut rakastunut sinuun ja halunnut jakaa elämän kanssasi ja sitten jostain ilmestyy toinen nainen joka pakottaa hänet seurustelemaan ja naimisiinkin eikä mies kehtaa sanoa ei...

Nyt kuitenkin oletat että hän jostain syystä ottaisi itseään niskasta kiinni ja hakisi eroa vuoksesi?

Mukavaa perjantaita itse kullekin! :D
kyllä juuri näin. mies on soitellut minulle ja kertonut hakevansa eroa kunhan aika on sopiva. vaimo kyttää ja vahtaa miehensä kaikki tekemiset. mies on onneton ja ahdistunut.

"mila"
Haluaisitko oikeasti noin tossun ukon? :0 Hänen avioliittonsa huonoista lähtökohdista alkanut, jos vaimo pakotti, mutta etkö kyllästyisi moiseen heittopussi-mieheen alta aikayksikön? Vai etsitkö itsellesi komennettavaa, jolla ei liiaksi omaa tahtoa?
mies ei pysty olemaan oma itsensä vaimonsa kanssa. vaimo on tehnyt hänestä tossukan. on itse myöntänyt. minun kanssani mies saa olla mies!

"vieras"
Eipä se sun vika ole, jos mies on vietävissä. Jos olisin sen miehen nykyinen vaimo ja mies puhelis tuollaisia, niin haluaisin päästä eroon sellaisesta kuspäästä, joten teet vain sille vaimolle palveluksen kun/jos saat sen miehen kaapattua.

Kukaan ei voi rikkoa toisten avioliittoa, siihen pystyy vain avioliitossa olevat.

• Tykkää
Reactions: misStar

Yhteistyössä