Ok, tuo sana vaan "särähtää ikävästi silmiin."VV on edellisen nikin lyhenne ja vapahtaja tulee perään kun se oli Lucifer joka ilmoitti mulle että mun nikistä on tehty valitus. Ja jos palstalla on jo oma Lucifer on siellä oltava myös toinen ääripää.
No uskovainen en ole enkä aio täällä saarnata vapahduksesta ja johdatuksesta jos helpottaa.Ok, tuo sana vaan "särähtää ikävästi silmiin."
Eihän helvettiä ja taivaaseen menemistä ole olemassa.
En mä nyt sitä ajatellutkaan.No uskovainen en ole enkä aio täällä saarnata vapahduksesta ja johdatuksesta jos helpottaa.
Sä olet ollut tehokas. Mä aloin just pohtia tuota et ottaisin lakanat sängystä.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27309709:Mä imppuroin äsken ja tempaisin lakanat sängyistä. Nyt on luova tauko.
Tsemppiä! Kyllä se siitä lähtee.Sä olet ollut tehokas. Mä aloin just pohtia tuota et ottaisin lakanat sängystä.
No nyt lähti. Jo on ainakin pari huonetta tullut siistiksi! Hyvä minä.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27309845:Tsemppiä! Kyllä se siitä lähtee.
Noh...Millon se syntyy?Mun pitäis lähteä lähikauppaan, muttei huvita tällaisena muumina enää edes liikkua ihmisten ilmoilla. Mut pakko se on jos meinaan saada kahvimaitoa, vaikka kävelykään ei enää suju normaalisti. Sitä vaan toivoo ettei törmäisi edes naapureihin, eikä kukaan kyselisi että koska tämä syntyy. Kun en tiedä |O.
Joten, hyviä juttuja toivon mäkin, niin unohdan että edes haluan kahvia...
Jei! Mä moppasin.No nyt lähti. Jo on ainakin pari huonetta tullut siistiksi! Hyvä minä.
Mun pitää alkaa kiriä. Oot hurjasti edellä.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27310117:Jei! Mä moppasin.
Heh heh. Toivottavasti pian. Raskausviikolla 41 mennään...Noh...Millon se syntyy?