Miksiköhän mua luullaan ulkomailla aina venäläiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minuakin on Roomassa luultu venäläiseksi.
Ja täällä Suomessa venäläiset tulee puhumaan minulle venäjää ja ovat aika häkeltyneitä kun vähän äkäsenä ilmoitan et puhu suomee :D

Usein kuljen korkeissa koroissa, niin se voi ehkä hämätä, mutta on minua venäläiseksi luultu vaikka lenkkareissa/tennareissa kulkisin.

Hiukset ovat kyllä pitkät ja aika usein punaiset, voisikohan se sit johtua siitä. Sillä terävä nenä minulla ei ainakaan ole, ihan perinteinen suomalainen pottunenä :D

Surullista kyllä, viime vuosina rautatieasemilla ja lentokentillä sun muissa paikoissa missä on paljon ihmisiä on alkanut helposti tunnistamaan venäläiset naiset siitä että ne ovat keskimäärin niitä kauniimpia jos paikalla on muuten vaan enimmäkseen suomalaisia. Joku voi tietysti sanoa miehistä samalla lailla mutta ei se mua haittaa.

Mun mielestä siinä ei ole mitään surullista nähdä kauniita ja tyylikkäitä venäläisiä naisia, päinvastoin. :p

[QUOTE="vieras";27304724]Mun mielestä siinä ei ole mitään surullista nähdä kauniita ja tyylikkäitä venäläisiä naisia, päinvastoin. :p[/QUOTE]

Täällä itärajalla noita kauniita venakkoja on ihan hirveästi. Alkuun tällaisena taviksena harmitti kun miehet kuolaavat niiden perään (itsekin ehkä vähän :D ), mutta lopulta on alkanut miettimään että ne ovat vain venäläisiä. Oletettavasti sinkkunaisia jotka ovat ihan tarkoituksella kalastelemassa miestä täältä Suomen puolelta.

Varmasti niitä rumiakin venäläisnaisia on, mutta mitä ne täällä Suomessa tekisivät?

[QUOTE="vieras";27304724]Mun mielestä siinä ei ole mitään surullista nähdä kauniita ja tyylikkäitä venäläisiä naisia, päinvastoin. :p[/QUOTE]

Peesi, mutta surullista suomalaisesta miesnäkökulmasta imeisesti?

Minuakin on usein luultu venäläiseksi ja ihan täällä suomessa:) Tai muuten vaan ulkomaalaiseksi. En tosiaan tiedä mikä siinä on.
Enkä pukeudu kuten he.

Yhteistyössä