Miksiköhän mua luullaan ulkomailla aina venäläiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nisu"

Vieras
Viimeksi Roomassa lähes jokainen veikkasi minun olevan venäläinen. Jos vastasin, etten ole, niin yleensä seuraava arvaus oli Liettua. Lähes joka maassa (reissaan paljon) tulee aina ensin tuo venäjä. Miksi?!
Joskus lentokentällä joku venäläinen nainen rupesi puhumaan mulle venäjää ja kun vastasin englanniksi, niin hän naurahti ja sanoi, että oli varma, että olen venäläinen.

Onko sinulla terävä nenä? Olen kuullut, että terevänenäisiä naisia luullaan venäläisiksi ja olen testannut teoriaa lentoasemilla. Ja aika usein se pitää paikkaansa. Samoin se, että jos pukeutumisessa alaosa on tiukempi kuin yläosa, kuulema paljastaa venäläisyyden, eli piukat housut ja pullea takkiosa. Sekin saattaa pitää paikkaansa.

[QUOTE="Nisu";27304107]Nojoo varmaan totta. Mutta esim. Euroopan ns. "sivistyneimmissä" valtioissa on varmasti kuultu Suomesta.[/QUOTE]

Mutta ei tiedetä välttämättä miltä suomalainen millaisen vaikutelman suomalainen antaa itsestään. Venäläisiä taas parveilee joka paikassa päivittäin.

Mua kans useasti luultu venäläiseksi täällä suomessa. Kerra bussipysäkillä kaks tyyppiä katselivat ja miettivät suureen ääneen et minkähän maalainen olen :D

Mun mies luuli mua venäläiseksi, kun ekan kerran tavattiin :D samoin jotkut hänen kaverinsa kysyivät myöhemmin, että onko hänen tyttöystävänsä venäläinen.Enkä pukeudu kuten venäläiset :xmas:

Samoin muakin. Ennen lapsia tuli reissattua paljon ja aina ensimmäisenä luultiin venäläiseksi. Mä oon ollut reissussa vielä yleensä repun ja teltan kanssa, etten tod oo minkään pukeutumisen tms suhteen näyttänyt venäläiseltä :D

Kyllä venäläisen naisen tunnistaa:) Mun mielestä Venäjältä tulee maailman kauneimmat naiset! Eli olet kaunis varmaankin:rolleyes:

Kyllä venäläisen naisen tunnistaa:) Mun mielestä Venäjältä tulee maailman kauneimmat naiset! Eli olet kaunis varmaankin:rolleyes:
Surullista kyllä, viime vuosina rautatieasemilla ja lentokentillä sun muissa paikoissa missä on paljon ihmisiä on alkanut helposti tunnistamaan venäläiset naiset siitä että ne ovat keskimäärin niitä kauniimpia jos paikalla on muuten vaan enimmäkseen suomalaisia. Joku voi tietysti sanoa miehistä samalla lailla mutta ei se mua haittaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mua on luultu venäläiseksi silloin kun on ollut värjätty punainen tukka. Blondina sitten hollantilaiseksi, norjalaiseksi, tanskalaiseksi, irlantilaiseksi... Suomalaiseksi veikataan vain silloin kun avaa suunsa ja sattuu olemaan joku suomen kieltä kuullut lähietäisyydellä.

Meinasin just laittaa että värjää punainen tukkasi toisenväriseksi. Mun poika kerran sanoi hississä kun oli pari punatukkababuskaa samassa kyydissä että ton kielisillä naisilla on aina ton värinen tukka! Niin ja voisit vähentää turkisten määrää myös siitä kännykkäkorusta tai kukkaron kanireunuksesta.

Yhteistyössä