Suominainen panee miehen kanssa jolla on 13,77 cm

  • Viestiketjun aloittaja Sinäkin?
  • Ensimmäinen viesti
Keskimunakas
hiukan vaikea uskoa tota tulosta..onko tuo mitta erektiossa? jos ni ei ookyl kosaan tullut vatsaan noin pienimunasta sakkia
Erektiossa. 13,77 olis aika iso keskimitta levossa. Mistä sä nyt noin tarkkaan sen näet/tunnet? Paksuus varmaan ratkasee enemmän, joten voipi olla että vaan kuvittelet muutamat keskimittaset isommiksi.

T. keskimittaisen omaava mies (13,1 vaikka kuinka haluis enemmän).

ps. Omissa kavereissa on muutama joilla on yli 20-senttinen, molemmat levossa normaaleja. Sitten suurimmalla osalla on oman ilmoituksen mukaan semmonen 13-16 cm. Tossa kun huomioi sen, että pienemmän omaavat varmasti liioittelevat, niin päästään siihen keskimittaan. 20-senttisten en usko liioittelevan. Ei kai toimitusjohtaja duunarille palkastaan leuhki, vaan pikemminkin toisille toimareille...
 
"vieras"
Eniten ihmettelen tuota 13,77 senttiä sen takia, että netissä kaikilla miehillä on semmoset 20-senttiset. Ja tällä palstallakin naiset kertoo että heidän ukoilla on vähintään se 18 senttiä. Ja yhdellä ollut kosija jolla on ollut 36 senttinen. Olisin kuvitellut siksi että keskiarvo on vähintäs tuommonen 18 cm.

Tai sitten mittausvirheet menee aina tiettyyn suuntaan :)

Tuon 36-senttisen olisin kyllä halunnut nähdä. Onkohan Mummeliisa nähnyt unta?
Taitaa aika olla kullannut Mummeliisan nuoruusmuistot ja ikä painaa jo sen verran, että muisti pettää...
 
kerran kokenut
Ei pikkupojan vehkeet käsittääkseni ole erektiossa. Miksi vertaat katkarapua erektiopenikseen. Tiesitkö, että todella pieni katkarapukin voi kasvaa tosi isoksi. Minun miehelläni on todella mitätön katkarapu, mutta erektiossa pituus on suomalaista keskiarvoa ja paksuutta varmaan enempikin. Se vaan katon on niin, et joidenkin miesten aivot tarviin sen veren kun ei alapäällä ole tekemistä.

Eo tuollainen peukalon mittainen paljoa kasva. Tiukka oimppi on, mutta ei sillä voi paljon liikettä tehdä.
Kerran oli myös niin iso ja paksu, että pelkäsin saanko sisääni. Mo, se ei siesonut kovin hyvin, muutta jotenkin onnistui.
Tavallinen on paras, kun osaa käyttää.
 
Samakuäsken
Eo tuollainen peukalon mittainen paljoa kasva. Tiukka oimppi on, mutta ei sillä voi paljon liikettä tehdä.
Kerran oli myös niin iso ja paksu, että pelkäsin saanko sisääni. Mo, se ei siesonut kovin hyvin, muutta jotenkin onnistui.
Tavallinen on paras, kun osaa käyttää.
No kyllä vaan voi kasvaa. Siis ihan oikeasti peniksen lepokoko ja erektiokoko eivät korreloi suoraan. Toki voidaan varmaan sanoa, että pieni lepopenis on yleensä erektiossakin pienemmästä päästä, mutta ei tosiaan aina. Ja sama se koskee isompiakin. Jotkut isohkot veltot riippuvat eivät kasva oikeastaan lainkaan jäykistyessä, kunhan nousevat vaan pystyyn.

Isopeniksisin mies mitä oon kohdannut omas sellasen meisselin, että lepotilassa se oli oikeastaan aika pieni, maksimissaan keskikokonen. Erektiossa yli 20 cm (ja paksukin), liian iso.
 
"Kerttuli"
Mummeliisan pitäis ilmottaa tuosta miehestä... Sillähän on maailman isoin penis!

http://www.stara.fi/2012/07/18/maailman-suurin-penis-olikin-turvallisuusuhka-lentokenttavirkailijat-hammentyivat/
 
sdcs
Joskus seurustelin miehen kanssa jolla oli n. 20 cm ja paksukin oli. Ja seksi yhtä tuskaa kun sattui niin paljon.. Seksin jälkeen tuntui ettei voi laittaa edes haaroja kiinni kun tuntui todella ikävältä.

Nykyisen miehen mittaa en senteissä tiedä, mutta tuntuu paljon paremmalta ja osaa käyttääkin sitä :)
 
"vieras"
[QUOTE
Tuon 36-senttisen olisin kyllä halunnut nähdä. Onkohan Mummeliisa nähnyt unta?[/QUOTE]

Siinä mitassa on se suurperhelisä, minkä Mummeliisan jutuissa aina saa kaupan päälle.
 
Erektiossa. 13,77 olis aika iso keskimitta levossa. Mistä sä nyt noin tarkkaan sen näet/tunnet? Paksuus varmaan ratkasee enemmän, joten voipi olla että vaan kuvittelet muutamat keskimittaset isommiksi.

T. keskimittaisen omaava mies (13,1 vaikka kuinka haluis enemmän).

ps. Omissa kavereissa on muutama joilla on yli 20-senttinen, molemmat levossa normaaleja. Sitten suurimmalla osalla on oman ilmoituksen mukaan semmonen 13-16 cm. Tossa kun huomioi sen, että pienemmän omaavat varmasti liioittelevat, niin päästään siihen keskimittaan. 20-senttisten en usko liioittelevan. Ei kai toimitusjohtaja duunarille palkastaan leuhki, vaan pikemminkin toisille toimareille...
Siis mitä vittua? Aivanko normaalisti käytte tällaisia keskusteluja kavereittenne kanssa?

En oon ite nähny kenenkään kaverini (enkä muunkaan) munaa pystyssä, levossakin vain saunoessa ym. eikä todellakaan olla pidetty meteliä niistä.

Itsehän kuulun tuohon kultaiseen keskimittaisten ryhmään :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: nuusa
Niinhän ne sanoo että ainoa mikä merkkaa on se naisen tiukkuus, ettei sillä miehen koolla niin väliä:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä paksuus on tärkeämpää kuin pituus. Johan siitä yli 20 senttisestä jää puolet pihalle,vai kuinka hemmetin syviä te naikkoset oikein olette?? :D ja pitkä,mutta ohut on vain koomisen näköinen. Itsellä ei kyllä ole koskaan tullut mieleenkään mittailla partneria,mutta miehet itse tuntuu sitä tekevän,joten tiedän että nykyisellä on 17cm ja se on kyllä just hyvä eikä melkein. paksuuttakin just sopivasti.
 
"mies"
Kyllä paksuus on tärkeämpää kuin pituus. Johan siitä yli 20 senttisestä jää puolet pihalle,vai kuinka hemmetin syviä te naikkoset oikein olette?? :D ja pitkä,mutta ohut on vain koomisen näköinen. Itsellä ei kyllä ole koskaan tullut mieleenkään mittailla partneria,mutta miehet itse tuntuu sitä tekevän,joten tiedän että nykyisellä on 17cm ja se on kyllä just hyvä eikä melkein. paksuuttakin just sopivasti.
Mulla samaa luokkaa :D Miehessä on syytä olla munaa ja miestä, jolla on fyysistä voimaa, on helpompi kunnioittaa miehenä.

Vaikka muuten hyvätapainen jne. olen. Tosimies ei minusta taas ylikorosta miehisyyttään, hänen ei tarvitse (itse olen myös mm. aika tunteellinen ja pukeudun aika huolella). Mutta kyllä joissain tilanteissa saatan olla vähän ukkometso-tyylinen pullisteleva XD Ellen erehdy niin Suomessa miesten machomeininki on aika harvinaista tänä päivänä. Itse pidän siitä/olen hieman sellainen, mutta en mielestäni liikaa.
 
Keskimunakas
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27270818:
Siis mitä vittua? Aivanko normaalisti käytte tällaisia keskusteluja kavereittenne kanssa?

En oon ite nähny kenenkään kaverini (enkä muunkaan) munaa pystyssä, levossakin vain saunoessa ym. eikä todellakaan olla pidetty meteliä niistä.

Itsehän kuulun tuohon kultaiseen keskimittaisten ryhmään :ashamed:
En minäkään ole koskaan nähnyt kaverini munaa pystyssä, väitinkö niin. Eikä kauheesti olla näistä keskusteltu, mut joskus oli tämmöinen iltama jossa tuli sitten tostakin jauhettua. Ja yhden munan koosta kuulin sen exältä. Ja kyseinen exä oli aktiivisena mainostamassa sen kokoa.
 
En minäkään ole koskaan nähnyt kaverini munaa pystyssä, väitinkö niin.
No tässä annat niin ymmärtää :)

---------------
ps. Omissa kavereissa on muutama joilla on yli 20-senttinen, molemmat levossa normaaleja. Sitten suurimmalla osalla on oman ilmoituksen mukaan semmonen 13-16 cm.

--------------

Eli suurin osa on ilmoittanut kookseen tuon 13-16 joten nuo muutamat 20-senttiset lienet sitten nähnyt livenä!

;)
 

Yhteistyössä