Miesten tyyli juoda eron jälkeen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huoh";27293803]yhdet kännit vai useammat? En puhu kerrasta, vaan aina kun mahdollista niin juodaan. Jotenkin rasittavaa katseltavaa.[/QUOTE]

No mulla on ainakin tullut bilevaihde päälle, kun olen eronnut. Yksin en ole koskaan juonut vaan ns. lähtenyt ihmisten pariin.

Aika usein, varsinkin nuorempana, eronneet naiset ovat jatkuvasti baarissa ympäripäissäään ja ottavat takaisin mennyttä nuoruutta ja lapset unohtuvat siinä sähläyksessä. MJos ei olla baarissa, niin sitten sidukkaa kotona tölkki molemmissa käsissä. Vanhempana eroavat osaavat ehkä käsitellä asiaa jo järkevämmin.

[QUOTE="huoh";27294049]Mitä pelaisit?[/QUOTE]

Halo vanhalla Xboxilla olisi terapeuttista pelattavaa, varsinkin The Library -kenttä, jonka sokkeloisiin käytäviin hukuttaisin murheen ja ahdistavan ajatuksen jos toisenkin. Ehkä hankkisin nopean yhteyden ja alkaisin pelata EVEä.

Minä,nainen,muutama kuukausi erosta,rupesin juomaan joka viikonloppu,se oli ihan tajutonta.Join joka viikonloppu ja sit lähin baariin,join siellä,iskin miehiä ja lähin niiden luokse. Nykysin juon vähemmän,käyn harvemmin ulkona ja jos juon ja menen ulos niin pidän hauskaa ,en juo tai iske miehiä suruun. Mä elän nyt sitä nuoruutta jota mulla ei koskaan ollut,elän sen nyt ,sinkkuna niin jos joskus vielä parisuhteessa niin sittenpä ei enää tarvii. En pode tästä huonoa omaatuntoa koska mulla ei ole edes lapsia joten en jättänyt niitäkään heitteille,jos olisi lapsia niin olisin hoitanut erosurun erilailla.

Yhteistyössä