Mitä teen? Miehistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typeristä typerin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typeristä typerin

Vieras
Tilanne on siis tämä; erosin miehestäni hyvistä syistä viime keväänä ja aloin tapailemaan heti yhtä miestä jonka jo "tunsin" ennestään.
Tämä uusi mies oli ja on aivan ihana, ottaa huomioon minut, meillä on hauskaa, seksi on ihanaa ja mies tykkää lapsistani ja jaksaa touhuta myös heidän kanssaan, rakastan tätä miestä. Omat vanhempani ja siskoni eivät tästä suhteesta pidä ollenkaan, koska mies oli ensin siskon kaveri jne.
Lapsia minulla ja on siis kaksi, molemmat vielä pieniä.
Ex-mies kuitenkin sai joku aika sitten vakuutettua minut, että on ymmärtänyt virheensä ja haluaa olla lasten ja minun kanssa.
Exältä meni kämppä alta ja hän muutti takaisin meidän kanssa. Kaikki on mennyt hyvin, hoitaa lapsia että pääsen omaan harrastukseen, herää välillä aamulla että saan nukkua, ulkoillaan yhdessä ja mies ei ennen kaikkea enää istu tietokoneella.
Kaikki on siis mennyt paremmin kuin hyvin.

Silti ikävoin ihan hirveästi tätä "uutta" miestä ja haluan häntä. Exän kanssa kaikki muu sujuu ok, paitsi seksi. Ei vaan haluta hänen kanssaan.. Ollaan kun parhaat kaverit, hyvät kämppikset.
Tuntuu että tein ehkä sittenkin virheen ottaessani exän takaisin, sillä haluaisin olla tämän uuden miehen kanssa. Mutta en millään voi tehdä lapsille sitä, että isi lähtee taas, varsinkin kun esikoinen on nykyään niin isän perään.

Onkohan siis kohtaloni vaan olla exän kanssa ja elää ihan ok..
Mitä vaan teen niin ei tunnu hyvältä. Tässä tilanteessa tosin minun lienee vaan kärsittävä, lapsia pitää kuitenkin ajatella ihan ensimmäisenä.
Tyhmä minä.

[QUOTE="liisa";27287688]Jos miehesi tekee kaiken tätmän ja osittaa pyytteetöntä rakkautta
seksi on pieni murhe
kyllä ne halut jossainvaiheessa herää anna aikaa teille[/QUOTE]
Ja paskan marjat.

Syyt oli juurikin nämä joissa mies on kunnostautunut; perhe-elämään osallistuminen ja tietokoneen käyttö.
Seksi ei exän kanssa alun jälkeen oikeen oo sujunut, tai onhan sitä ollut, mutta ei se oo hyvää ollut tai minä oo miestä halunnut.

Syyt oli juurikin nämä joissa mies on kunnostautunut; perhe-elämään osallistuminen ja tietokoneen käyttö.
Seksi ei exän kanssa alun jälkeen oikeen oo sujunut, tai onhan sitä ollut, mutta ei se oo hyvää ollut tai minä oo miestä halunnut.

Voi olla että ex otti opikseen. Tunnen pareja jotka ovat eronneet ja sitten palanneet pidemmän ajan päästä yhteen ja olleet siitä asti onnellisesti yhdessä.

Sinuna puhuisin vakavasti exän kanssa ja sovittaisiin YHDESSÄ realistisesti pelisäännöistä sinne asti kun lapset muuttavat kotoa, josko voisitte sitten yrittää.

Alkuhuumassa yleensäkin seksi maistuu paremmin joten ei ole tasavertaista verrata noita kahta suhdetta keskenään. Voittehan varmaan myös tehdä jotain seksielämän hyväksi? Jos alussa on ollut hyvää seksiä niin miksi ei taas? Toki ymmärrän tämän hetken tunteitasi mutta nekin muuttuvat vielä.

Kepsis tuli siis ihan totta sanomaan jollekkin noin. Siis miksi pitää sanoa mitään, jos ei ole mitään neuvoa antaa? En ihan oikeesti saata uskoa näiden vakkari palstailijoiden käytöstä joilla on joku oma sisäpiiri mistä käsin muut voi haukkua. Tä on kun ala-aste :D Voivoi, sääliksi käy..

Kepsis tuli siis ihan totta sanomaan jollekkin noin. Siis miksi pitää sanoa mitään, jos ei ole mitään neuvoa antaa? En ihan oikeesti saata uskoa näiden vakkari palstailijoiden käytöstä joilla on joku oma sisäpiiri mistä käsin muut voi haukkua. Tä on kun ala-aste :D Voivoi, sääliksi käy..

Tuliko taas otettua väärästä dosetin lokerosta? Mistä vitun sisäpiiristä mä kirjoitan? Ala-aste tosiaan sen suhteen että voidaan olettaa vaikka mitä paskaa ja selittää sen perusteella "tosiasioita". Kannattaisi antaa sen hoitajan jaotella ne lääkkeet, ei oikein tunnu enää menevän napit oikeisiin lokeroihin.

Kepsis: Älä tyrkytä tapojas! Se että sä joudut syömään lääkkeitä ei tarkota sitä, että kaikki muutkin joutuu. Jä sua täällä seuranneena (ja montaa muutakin) niin tosiaakin, sisäpiiri. Ja sä oot yksi pahimmista.
Kyllähän se ärsyttää varmaan kun sulle niin sanotaan, kun noin suutuit ja aloit TAAS haukkumaan.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Muista se ;D

Kepsis: Älä tyrkytä tapojas! Se että sä joudut syömään lääkkeitä ei tarkota sitä, että kaikki muutkin joutuu. Jä sua täällä seuranneena (ja montaa muutakin) niin tosiaakin, sisäpiiri. Ja sä oot yksi pahimmista.
Kyllähän se ärsyttää varmaan kun sulle niin sanotaan, kun noin suutuit ja aloit TAAS haukkumaan.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Muista se ;D

Ei herranen aika miten väsynyttä vittuilua, ja juuri kun mainitsit itse ala-asteen niin alat tälle "ite oot"-linjalle. Ei tuo minun alkuperäinen kommentti voi edes loukata ap:ta kun katsot hänen nimimerkkiään..

Yhteistyössä