Persujen syvin olemus?

  • Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
Psssssssst, musta tuntuu että mä voin vähän hirnua tässä sillä äänestän ko. puoluetta, enkä tehnyt äänestystä ulkonäön perusteella :LOL:
Itse en äänestä, mutta en silti hirnu. Se loka, mitä tämän puoleen niskaan heitellään on jotain aivan käsittämätöntä minusta. Ja vielä ihmisiltä, jotka sanovat olevansa niitä fiksuja.
 
[QUOTE="jjj";27283671]Rikollista tai ei niin eiköhän jokainen tajua että millä mielellä nää kuvat on sivulle koottu. Lapsellista ja typerää... Nauroitko kuville? Missä on nyt se paljon kuulutettu suvaitsevaisuus?[/QUOTE]

Pahoitteluni, en tajua mikä muhun meni!
 
[QUOTE="apina";27283850]Siis äänestät persuja...? Etkös sinä oo lepakko/bi tai jotain sinnepäin? Persuthan on kaikkien homojen ystäviä....eiku...[/QUOTE]

Ai jaha, taas on tiimarin vihko levällään jollain siellä:)

Ei kai minun vaan tarvitse alkaa luettelemaan sinulle ehtoja omasta puoluevalinnasta?
 
kyllä
Jos joku olisi koonnut sivun hassunnäköisistä mamuehdokkaista niin johan olis rikosilmotus vetelemässä ja joka uutisissa sais kuulla... Että näin se suvaitsevaisuus toimii. Tavallinen "hassunnäköinen" suomalainen ei kuulu sen piiriin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27283849]vai m iten sen kirjotetaan(eikö vituta)...saat olla mitä meimeltäs mutta ilman järkevää hommelia.[/QUOTE]

haittaako? Haluutko aukoo päätäs?
 
[QUOTE="vieras";27283931]Opetatko lapsillesi että jos on ruma ihminen häntä saa ilkkua ja hänelle saa nauraa?[/QUOTE]

En.
 
??
Eikä tämä olekaan sitä persujen kuuluttamaa ilmaisunvapautta?! Virallisia kuviahan nuo ovat. Eikä tuossa nyt niinkään kyse komeudesta/kauneudesta, mutta voisiko siihen valokuvaan nyt edes pestä/kammata hiuksensa ja laittaa päälle muutakin kuin virttyneen aluspaidan! ;)
 
Eikä tämä olekaan sitä persujen kuuluttamaa ilmaisunvapautta?! Virallisia kuviahan nuo ovat. Eikä tuossa nyt niinkään kyse komeudesta/kauneudesta, mutta voisiko siihen valokuvaan nyt edes pestä/kammata hiuksensa ja laittaa päälle muutakin kuin virttyneen aluspaidan! ;)
No vähän tähän suuntaan minäkin mietiskelin.
 
"vieras"
[QUOTE="jaa";27283786]Anteeksi vaan kun musta nyt vaan on typerää ja lapsellista nauraa ihmisten ulkonäölle. Ja lapsilleni opetan saman.[/QUOTE]

Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Persuthan itse nauravat toisten ihonvärille.
 
??
Jos ei noin tee, saakin olla julkisesti naurunalaisena ja pilkattavana?
Miten niin pilkattavana? Mites se ilmaisunvapaus? Ai niin, se ei koske persuja.... Hakkarainen kun möläyttää jotain ja media reagoi =mustamaalaamista. Jos ehdokkaiden kuvia julkaistaan =pilkkaamista. Persut voisivat nyt itse määrittää, mitä se nykyajan sanan- ja ilmaisunvapaus sitten on! :D
 
[QUOTE="vieras";27284143]Kas, kukkahattutädit ja ammattiloukkaantujat ovat siirtyneet perussuomalaisiin.[/QUOTE]

Valitan, en ole perussuomalainen, enkä kukkiskaan. Mutta silti en pidä tuota hyvän maun mukaisena juttuna. Yllätys jollekin, että näinkin voi olla?
 

Yhteistyössä