"vieras"
mieti viellä kerran? Mitä voin jutuista saaha selvää nou hyvä!No vähän tähän suuntaan minäkin mietiskelin.
mieti viellä kerran? Mitä voin jutuista saaha selvää nou hyvä!No vähän tähän suuntaan minäkin mietiskelin.
En tarkoittanut sinua vaan yleistä reagointia tähän kuvakokoelmaan, esim. hommaforumilla.Valitan, en ole perussuomalainen, enkä kukkiskaan. Mutta silti en pidä tuota hyvän maun mukaisena juttuna. Yllätys jollekin, että näinkin voi olla?
Menikö minulta jotain ohi....lukiko noissa persujen kuvissa myös samanlaiset kuvatekstit kuin tuossa Huseinin kuvassa??onko enemmän väärin nauraa maahanmuuttajalle? te anti-persu-persukiihkoilijat ootte kaikki niin tampioita ettei mitään rajaa.
Mitä väliä. Pääasia että kuva naurattaaMenikö minulta jotain ohi....lukiko noissa persujen kuvissa myös samanlaiset kuvatekstit kuin tuossa Huseinin kuvassa??
Kukaan ei ole nauranut ääneen asialle, tyttö noin lausahti ja minä imin ikeniäJuu "Ei tiedä missä se kamera on". Ihan fiksua nauraa luultavasti ehdokkaan synnynnäiselle silmäviallle eli kieroonkatsomiselle. Se ihminen on saanut kuulla siitä näköviastaan pikkunapulasta saakka. On hyvin luultavasti kiusattu ja syrjitty. Lisäksi hänen syvyysnäkönsä luultavasti pahasti rajoittunut. Tiesittekö, että katsekontakti on hyvin tärkeä osa ihmisten välisissä kanssakäynnissä ja hän ei kykene siihen kuin muut.
mielipiteillä! mutta tointaako? en puolusta kokoomusta! mutta puolulstan muita! Oon vanhoillinen mutta en puolusta perssuja!Kukaan ei ole nauranut ääneen asialle, tyttö noin lausahti ja minä imin ikeniä
Ei oo kato in olla suvaitsevainen tavallisia suomalaistallaajia kohtaan.. Nyt on muodissa homot ja mamut.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;27283911:Jos joku olisi koonnut sivun hassunnäköisistä mamuehdokkaista niin johan olis rikosilmotus vetelemässä ja joka uutisissa sais kuulla... Että näin se suvaitsevaisuus toimii. Tavallinen "hassunnäköinen" suomalainen ei kuulu sen piiriin.