Siideripissiksestä tantta-akaksi

  • Viestiketjun aloittaja korenet
  • Ensimmäinen viesti
mie en muista tiedä. MUtta mulla on kaapit täynnä sexyjä alusvaatteita, ja niitä käytetään ahkeraan. Itellä kun on tota ulkoista varaa ne iskee päälle. NÄytän niin hyvältä ne päällä et melkein itku tulee kun mieskin haluu päästä niitten väliin ahertamaan, sitä kun tahtoisi jakaa ihteänsä itseni kanssa.
 
Mä en oo ikinä ollut tuollainen siideripissis, ehkei musta tuu sitten tantta-akkaakaan.. :saint:
En yksinkertaiseti usko että musta tulis jotenkin "seksikkäämpi" jos käyttäisin kaikkia tekojuttuja, eikä se vaan oo mun tyyliä.
Minkä takia vaan tuollaiset "siideripissikset" on muka seksikkäitä?
Ja kaikki miehethän on tietty super komeita ja seksikkäitä vai :confused:
Ehkä en sitten oo seksikäs, mutta tykkään itsestäni silti :D
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
"Mommy"
Kuinkamonta kertaa olet nähnyt tällaisen "kauniin" naisen tekemässä pullataikinaa, luuttuamassa lattiaa tai laittamassa puutarhaa? piiskaamassa mattoja, pesemässä kakkapyllyä tai kuuraamassa vessaa? Et varmasti kovinkaan montaa kertaa...

Jos sä haluat itsellesi edustusvaimon niin ota sellainen, mutta älä oleta että sen jälkeen enää asutaan omakotitalossa tai tehdään lapsia.


Pakko kyllä sanoa, että mulla on 3 lasta, 2 koiraa ja asutaan isossa omakotitalossa. Siivoan,kokkaan ja hoidan kotiaskareet täysin yksin. Mulla on myös tosi pitkäthiukset, rakennekynnet ja meikkaan ja puen nätit vaatteet jokapäivä ja oon 29- vuotias. Että tässä on yksi esimerkki. Tosin se sanottakoon, etten enää ole niin hoikka kuin nuorena, vaikka normaalipainoinen olenkin. Ja miehen kanssa on ihan samalailla ongelmia kuin muillakin, eipä se pynttäytyminen ole kuin tapa, jonka ansioista ehkä muistaa paremmin olevansa muutakin kuin kodinkone.
 
"mies"
Mutta totuus on kyllä sekin, että monella on jo arki niin raskasta että ei paljon enää jaksa viikonloppuna naurattaa saati sitten juhlia.
Tuo on vain tekosyy. Nimittäin kyllä muissakin maissa arki on raskasta (väittäisin että meitä raskaampaa useimmiten, koska mies ei auttele niin), mutta naiset silti satsaavat itseensä ehkä meitä enemmän keskimääräisesti. Kyse on enemmän siitä, mitä pidetään arvokkaana ja tärkeänä.

Naiset yleisesti ottavat arjen ehkä hieman liian "tosikkomaisesti" ja maskuliinisesti suorittamalla. Nuorissa naisissa on paljon enemmän elinvoimaa ja unelmia, sanotaanko pehmeyttä (poikkeuksen tekevät jotkut 40+ naiset, joista moni mies pitää, itse en). Viehätyn itse heistä usein tästä syystä. Aasialaiset naisethan vievät tämän vielä pidemmälle ja venäläisiltäkin tätä puolta löytyy. Myönteisyys paistaa läpi kaikissa ihmisissä.

En silti itsekään tykkää baarielämästä tai "pissiksistä". Mutta toinenkin ääripää on huono itselleni.
 
"jjjj"
Ymmärrän aapeen pointin ja osittain olen samaa mieltä tuosta tanttautumisesta, mutta onkohan aika kullannut muistot? Meinaan vaan, että se ihana nuoruus ei tod. ole mitään pelkkää ihanaa ilottelua vaan myös kaikkea lapsellista draamaa ja angstia, känni-itkuja yms. vammailua.
 
"sylvi"
Kuinkamonta kertaa olet nähnyt tällaisen "kauniin" naisen tekemässä pullataikinaa, luuttuamassa lattiaa tai laittamassa puutarhaa? piiskaamassa mattoja, pesemässä kakkapyllyä tai kuuraamassa vessaa? Et varmasti kovinkaan montaa kertaa...

Jos sä haluat itsellesi edustusvaimon niin ota sellainen, mutta älä oleta että sen jälkeen enää asutaan omakotitalossa tai tehdään lapsia.
Voi pyhä yksinkertaisuus, muuta en jaksa kommentoida.

Terveisin,

äiti, joka hoitaa mutkattomasti mainitsemasi askareet ja monet muut ja viimeistelee maisterintutkintoaan rakennekynnet kädessä, lisäkkeet päässä ja muutenkin laitettuna omakotitalossa asuen lapsen tehneenä. Ja se laittautuminenhan ei siis tarkoita mauttomuutta.
 
"Vieras"
No se on varmaan sitä kun elämään tulee muutakin sisältöä, alkaa arvostamaan vähän enemmän sisäistä kauneutta, tulee itsevarmuutta olla oma itsensä, nauttii vähemmän materialistisista asioista.

Ymmärtän pointin kyllä ettei tarvitse näyttää petolinnun per***ltä, mutta mikä vika on siinä että pukeutuu omasta mielestään kauniisti ja siististi ja on ihan se tavallinen oma itsensä. Ei minun ikäiset miehetkään enää ole välttämättä mitään alfauroksia.

Oman kokemukseni mukaan tuo teinien tyhjännauraminen on usein huomionhakua. Ja tottahan sitä naaras pukeutuu huomiotaherättävästi etsiessään kumppania.

Joku sanoi että käyttää vapaa-aikansa itsensä ehostamiseen. Vähän saa sellasen kuvan että itsetunto ei ole vielä kovin hyvä. Minä käytän vapaa-aikani mielummin itseni hellimiseen, haastamiseen, oppkmiseen ja uuden kokemiseen.

Baarit ja niiden känniset mesoajat on niin nähty ja nyt on rauhallisten mökki- iltojen ja romantiikan aika.
 
"Vieras"
En ole koskaan ollut pissis, enkä käytä alkoholia. Siinä syy siihen, miksi en ole myöskään muuttunut tantaksi, lihonut, tai rupsahtanut. Vielä kypsälläkin iällä tulen pesemään nykysiideripissikset taikinavatsoineen mennen tullen.
 
"mies"
[QUOTE="Vieras";27282091]Joku sanoi että käyttää vapaa-aikansa itsensä ehostamiseen. Vähän saa sellasen kuvan että itsetunto ei ole vielä kovin hyvä. Minä käytän vapaa-aikani mielummin itseni hellimiseen, haastamiseen, oppkmiseen ja uuden kokemiseen.

Baarit ja niiden känniset mesoajat on niin nähty ja nyt on rauhallisten mökki- iltojen ja romantiikan aika.[/QUOTE]

Ajattelet itselleni liian mustavalkoisesti. Eikö sama ihminen voi olla rauhallinen, romantikko, koulutettu, sisäisen kauneuden ystävä JA SAMALLA ulkoisesta minästään huolta pitävä/ehostava? Tällaisista naisista ainakin itse eniten kiinnostun, koska olen miehenä hieman vastaavanlainen.
 
Lex
Todellakin aika suppea katsanto aloittajalla.

Mun ystäväpiirissä ei ainakaan ole yhtään "pissistä", "horoa" tai "tanttaa", eikä myöskään sellaisia jotka tykkäävät toisia ihmisiä noin lokeroida.

Ihan joka ikään löytyy naisia, jotka kukin elävät, ovat ja juhlivat oman makunsa mukaisesti. Joo, ihan korkokengissä myös =)
 
mulla
tanttaantuminen johtuu siitä, että en yksinkertaisesti jaksa valvoa ja saan pienestä alkoholimäärästä kamalan krapulan. Mä en tiedä miestä se johtuu, Ikä? Hormonit?.
Kengät, no joo. Ennen jaksoi riekkua niissä kengissä mitkä puristi, painoi ja ahdisti, nyt valitsen ne mukavammat. Kai sitä tulee jotenkin mukavuudenhaluiseksi. En tiedä onko se paha asia. Meikkaan ja laitan kyllä tukkani ihan sähäkästi.
 
"Vieras"
[QUOTE="jjjj";27281953]Ymmärrän aapeen pointin ja osittain olen samaa mieltä tuosta tanttautumisesta, mutta onkohan aika kullannut muistot? Meinaan vaan, että se ihana nuoruus ei tod. ole mitään pelkkää ihanaa ilottelua vaan myös kaikkea lapsellista draamaa ja angstia, känni-itkuja yms. vammailua.[/QUOTE]

Tämä on niiiin totta. Miehet ei tiedä mitä nämä iloiset, känniset, bailaavat seksipommit tekevät baarin vessassa, baari-illan jälkeen jne. (Ei välttämättä enää niin kivvvaa)

Toisaalta vastuun kasvaminenkin voi olla raskas taakka ilman kotitöitä, töitä ja mahdollisesti myös sen teinipojan tasolle jääneen miehentekeleen passaamistakin.
 
"vieras"
Miksi kaikilla pitäisi olla korkokengät, lyhyet hameet, rakennekynnet ja hiuslisäkkeet? Eikö tämän ja tuulipuvun väliltä löydy mitään? Eikö nainen voi olla kaunis, jos hänellä on omat hiukset ja kynnet?
 
"Vieras"
[QUOTE="mies";27282115]Ajattelet itselleni liian mustavalkoisesti. Eikö sama ihminen voi olla rauhallinen, romantikko, koulutettu, sisäisen kauneuden ystävä JA SAMALLA ulkoisesta minästään huolta pitävä/ehostava? Tällaisista naisista ainakin itse eniten kiinnostun, koska olen miehenä hieman vastaavanlainen.[/QUOTE]

Et vissiin lukenut koko viestiä. Lainaus on aika suppea?
 
mulla
[QUOTE="jjjj";27281953]Ymmärrän aapeen pointin ja osittain olen samaa mieltä tuosta tanttautumisesta, mutta onkohan aika kullannut muistot? Meinaan vaan, että se ihana nuoruus ei tod. ole mitään pelkkää ihanaa ilottelua vaan myös kaikkea lapsellista draamaa ja angstia, känni-itkuja yms. vammailua.[/QUOTE]

Tämä on totta. Muistan myös ne reissut festareille, kun satoi vettä kuin saavista, yövyttiin teltassa, paleli ja oksetti..... Olihan niissä tietty hohtonsa, mutta kyllä tämä 35+ tantta maksaa mieluummin hyvästä illallisesta, hotellihuoneesta tms. Kai se on tanttaa....
 
heko heko
"vieras"
Toisaalta mä ymmärrän sen ap:n pointissa, että jos on etsinyt itselle siideripissiksen vaimoksi niin luultavasti silloin on halunnut siideripissiksen ja se harmittaa jos vaimo on muuttunut joksikin täysin muuksi.
 
"mies"
[QUOTE="Vieras";27282157]Et vissiin lukenut koko viestiä. Lainaus on aika suppea?[/QUOTE]

Luin kyllä. Mielestäni näkemyksesi oli liian kaksijakoinen. Voimakas kiinnostus sisimpään tai halu rauhallisuuteen eivät minusta ole tekosyitä lopettaa itsestä huolta pitäminen tai jättää se minimiin. Esteettisesti se ei ole kovin kaunista itsestäni (klassinen harmonisuus puuttuu jos sisin on kaunis mutta ulkokuori vaatimaton tai groteski).
 
[QUOTE="sylvi";27282073]Voi pyhä yksinkertaisuus, muuta en jaksa kommentoida.

Terveisin,

äiti, joka hoitaa mutkattomasti mainitsemasi askareet ja monet muut ja viimeistelee maisterintutkintoaan rakennekynnet kädessä, lisäkkeet päässä ja muutenkin laitettuna omakotitalossa asuen lapsen tehneenä. Ja se laittautuminenhan ei siis tarkoita mauttomuutta.[/QUOTE]

Tässä ketjussa kuitenkin oli kyse siideripissis tyylistä ei nätiksi laittautumisesta, näissä on kuitenkin usein aika iso ero..

Siideripissis:


Nätisti laittautunut nainen:


Ero on kuitenkin aika merkittvä...
 
"vieras"
Tässä ketjussa kuitenkin oli kyse siideripissis tyylistä ei nätiksi laittautumisesta, näissä on kuitenkin usein aika iso ero..

Siideripissis:


Nätisti laittautunut nainen:


Ero on kuitenkin aika merkittvä...
Joo tätä mäkin hain takaa, että kaikkienko pitäisi olla siideripissiksiä. Mitä vikaa on tavallisen näköisessä, mutta nätisti laitetussa, itsestään huolehtivassa naisessa?
 
"mies"
[QUOTE="vieras";27282221]Joo tätä mäkin hain takaa, että kaikkienko pitäisi olla siideripissiksiä. Mitä vikaa on tavallisen näköisessä, mutta nätisti laitetussa, itsestään huolehtivassa naisessa?[/QUOTE]

Minä taas ihmettelen, miksi niin harva nainen on kaunis, älykäs ja sydämeltään hyvä yhtä aikaa Suomessa? Justiinat, Halosen Tarjat sen enempää kuin siideripissikset kun eivät itseeni uppoa. Ihminen on tasapainoinen kun on "mens sana in corpore sano".

Mies kun ottaa jonkin näistä "naislokeroiden" naisista, niin turhan usein tuloksena on ap:n kuvaama tilanne eli tanttautuminen. Tarvittaisiin paljon enemmän erilaisuutta naisten keskuuteen kuin nykyisin eli naisille rohkeutta olla yksilö kuten vaikka Venäjällä on. Ei siellä nainen pelkää että näyttää liian hienolta vaan nauttii siitä ja sama nainen voi silti olla sydämeltä hyvä ja vielä lukenutkin.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27282264]Minä taas ihmettelen, miksi niin harva nainen on kaunis, älykäs ja sydämeltään hyvä yhtä aikaa Suomessa? Justiinat, Halosen Tarjat sen enempää kuin siideripissikset kun eivät itseeni uppoa. Ihminen on tasapainoinen kun on "mens sana in corpore sano".

Mies kun ottaa jonkin näistä "naislokeroiden" naisista, niin turhan usein tuloksena on ap:n kuvaama tilanne eli tanttautuminen. Tarvittaisiin paljon enemmän erilaisuutta naisten keskuuteen kuin nykyisin eli naisille rohkeutta olla yksilö kuten vaikka Venäjällä on. Ei siellä nainen pelkää että näyttää liian hienolta vaan nauttii siitä ja sama nainen voi silti olla sydämeltä hyvä ja vielä lukenutkin.[/QUOTE]

En mä kyllä ymmärrä miksi kukaan nainen pelkäisi näyttävänsä liian hyvältä, enkä ketään tällaista tunnekaan. Kaikkia ei vain yksinkertaisesti kiinnostaa laittaa itseänsä.
 
Mä en ole ikinä ollutkaan laittautuva "siideripissis", joten ehkä musta ei sit tuu tanttaakaan.

Mun mielestä mä olen niin nätti, ettei mun tarvi "laittaa itseäni nätiksi".
Sitten vanhempana, kun rupeaa luonto tekemään tehtävänsä tähänkin naamaan, voin harkita enempää tälläytymistä.
 
No jos mä mietin tätä asiaa ihan noin realistisesti, miksi minä en ole enää samanlainen "siideripissis" kuin olin ennen. Tässä syitä joita keksin: Olen kohta kolmen lapsen äiti, ilman mitään tukiverkostoa, on oma hommansa lähteä jonnekin kauneushoitoon tai shoppailemaan lasten kanssa. Koska en ole ainoa tässä perheessä, en myöskään koe oikeaksi tuhlata rahojani vain minuun, ja koska olen nyt ollut neljä vuotta kotona ja tulen olemaan kotona ehkä sen vielä kolme vuotta, niin nekin rahat mitä tulee, on pieniä.

Mies on pääelättäjä perheessämme, jos alan tuhlaamaan rahaa itseeni...tietääkö aloittaja ihan tosissaan paljon maksaa kampaaja, kosmetologi, hyvät meikit, nätit vaatteet, kuntosali...jne. Tähän jos lisätään vielä vaikkapa ripsi- sekä hiustenpidennykset, vaikkapa silkkarit teepussien tilalle ym.... niin summa on huikea! Enemmän kuin mitä minä saan rahaa kuukaudessa... Niin, siis jos alkaisin "pitämään itsestäni huolta" tuolla tasolla niin epäilen suuresti että tuo ukkokultakaan kauan tuossa haluaisi enää painaa niska limassa töitä..

Minä kyllä juu yritän tehdä itselleni sen mitä kykenen ja olla viehättävä, ihan oman pirteyteni vuoksi, mutta myös siksi että on hauskaa ilahduttaa miestä. Ja olen kuin olenkin viehättävä ja haluttava kihertäjä-mieheni kanssa. Sen ihmisen kanssa joka osaa arvostaa pelkästään sitä että viimesilläni raskaana laitan kotiruuan alusta loppuun vaikka joka helvetin rakoa kolottaa, yritän ajella karvani edes sinnepäin vaikka en enää oikein taivukaan, ja se, tekee minusta myös viehättävän että ajattelen perhettäni, haluan että kaikilla on hyvä olla ja heillä on tunne että heitä arvostetaan..

Huhhei.. en jaksa kirjottaa enempää..
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi ja vicy

Yhteistyössä