Miten reagoisitte, jos ukko painostaisi anaaliseksiin?

• Viestiketjun aloittaja "VieraS"
  • Ensimmäinen viesti
"simo"
Ommuute :heart: Vaan kuvitellaanpa tilanne siten, että minä olisin siinä suhteessa alkanut vaatia kimppaseksiä, alkuun varovasti ja ohimennen ja jatkuvasti lisännyt kertoja, jolloin otan asian esille. Toinen on jatkuvasti kiusaantunut ja välttelevä, osoittaa sanoin ja elein, ettei asia edelleenkään kiinnosta, mutta minä se jatkan paasaamista ja puhun, miten kaverikin harrastaa miehensä kanssa kimppujuttuja ja kyllä senkin mies tykkää, varmasti tykkäisit sinäkin hei! Lopulta toisin näytille lehti-ilmoituksen, jossa mies hakee paria kimppajuttuihin ja tokaisisin, että tässä nyt olisi yksi, sopiiks hei että mä soitan. Miehen räjähdettyä itkunsekaiseen huutoon voinkin sitten tuomita toisen kompromissikyvyttömäksi kusipääksi.

Vai miten se meni :)
Oletko varmasti sanonut miehellesi selkeästi, ettet suostu anaaliseksiin? Miehelle pitää puhua suoraan: "En tule milloinkaan suostumaan anaaliseksiin. Älä yritä sitä enää ikinä".

[QUOTE="simo";27275939]Oletko varmasti sanonut miehellesi selkeästi, ettet suostu anaaliseksiin? Miehelle pitää puhua suoraan: "En tule milloinkaan suostumaan anaaliseksiin. Älä yritä sitä enää ikinä".[/QUOTE]

En käyttänyt juuri noita sanoja, mutta tein kyllä selväksi, ettei anaaliseksi kiinnosta vähääkään. Tämä oli sitä mieltä, etten voi edes uskottavasti ajatella niin, jos en ole kokeillut, mutta eikun tarvitse kokeilla myökään selkääni saamista tietääkseni, ettei se ole mun juttuni.

"ruusa"
Niii. Korjaanpa edellistä lausuntoani :D Laitahan mies varoen nuolemaan peppuasi, tuntuu ihan sairaan hyvältä eikä taatusti satu. Sit myöhemmin voitte niitä sisääntunkemisjuttuja harkita :)

"vieras"
En sietäisi painostusta - en siedä sitä missään asiassa, en myöskään seksiin liittyvissä asioissa. Kertoisin miehelle kokevani hänen jatkuvat ehdotuksensa painostamisena ja miettiväni, tahdonko elää sellaisessa parisuhteessa. Mies voisi sitten omalta osaltaan miettiä omat prioriteettinsä uusiksi.

Onneksi sekä ex että nykyinen mies ovat olleet peppuseksin suhteen linjalla "no, ei voisi vähempää kiinnostaa". Minulta on hoidettu peräpukamia ja sen reissun myötä voin vannoa, että peppuseksiä vaativa mies saisi etsiä seksinsä muualta.

zup
[QUOTE="simo";27275930]Naiset ovat aina syyttämässä miehiä keskusteluhaluttomuudesta. Sitten jos mies haluaa kertoa seksitoiveistaan ja neuvotella niiden toteuttamisesta, äijä tyrmätään tai laitetaan pihalle.[/QUOTE]

Fantasioiden jakaminen ja niiden kokeilemisen ehdottaminen on aivan eri asia kuin niiden toteuttamiseen painostaminen. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?

[QUOTE="simo";27275930]Naiset ovat aina syyttämässä miehiä keskusteluhaluttomuudesta. Sitten jos mies haluaa kertoa seksitoiveistaan ja neuvotella niiden toteuttamisesta, äijä tyrmätään tai laitetaan pihalle.[/QUOTE]

Neuvottelu se on jotakin muuta kuin painostaminen ja toisen jyrääminen. Kompromisseja on hyvä osata tehdä mutta niin se ei voi mennä, että toisen on suostuttava johonkin mikä ei vähäisimmässäkään määrin itseä kiinnosta.

"simo"
En käyttänyt juuri noita sanoja, mutta tein kyllä selväksi, ettei anaaliseksi kiinnosta vähääkään. Tämä oli sitä mieltä, etten voi edes uskottavasti ajatella niin, jos en ole kokeillut, mutta eikun tarvitse kokeilla myökään selkääni saamista tietääkseni, ettei se ole mun juttuni.
Oikeasti on niin, että osa naisista nauttii anaaliseksistä paljonkin. Osa taas ei tykkää ollenkaan. Miehesi saattaa tietää tämän, ja elättelee siksi toiveita siitä, että ehkä sinäkin nauttisit. Se mikä miestä yleensä anaaliseksissä kiehtoo, on se, että se on "tuhmaa ja kiellettyä". Seksissä jokaisella on tietenkin valta itse päättää mihin suostuu ja mihin ei. Meillä miehillä on tapana vongata normiseksiäkin - huono tapa sekin, eikä johda mihinkään.

"simo"
Neuvottelu se on jotakin muuta kuin painostaminen ja toisen jyrääminen. Kompromisseja on hyvä osata tehdä mutta niin se ei voi mennä, että toisen on suostuttava johonkin mikä ei vähäisimmässäkään määrin itseä kiinnosta.
Aivan. Tässä asiassahan ei voikaan tehdä kompromissia - ellei sellaiseksi lasketa sitä, että kokeilisitte kerran. Mutta tuskin siitä muuta hyötyä on, kuin että mies saattaisi lopettaa vonkaamisen. Nimittäin eka kerralla anaaliseksi tuskin tuntuu naisesta hyvältä.

[QUOTE="simo";27275976]Oikeasti on niin, että osa naisista nauttii anaaliseksistä paljonkin. Osa taas ei tykkää ollenkaan. Miehesi saattaa tietää tämän, ja elättelee siksi toiveita siitä, että ehkä sinäkin nauttisit. Se mikä miestä yleensä anaaliseksissä kiehtoo, on se, että se on "tuhmaa ja kiellettyä". Seksissä jokaisella on tietenkin valta itse päättää mihin suostuu ja mihin ei. Meillä miehillä on tapana vongata normiseksiäkin - huono tapa sekin, eikä johda mihinkään.[/QUOTE]

Tarkennan siis, et kyse on ex-miehestä. Minä olin hänen ensimmäinen seksikumppaninsa joten hänen kokemuksensa anaaliseksistä oli tosiaankin pyöreä nolla. Tällä exällä oli muitakin toiveita, joita koetti ajaa läpi mun kohdallani kuten posliini, mikä ei myöskään ollut mun juttuni kerran koetettuani ja kärsittyäni helvetillistä kutinaa ja suoranaista kipua limakalvoilla. Tämäkään ei miestä juuri liikuttanut, sheivata olisi pitänyt koska hän sattuu tykkäämään siitä punaisesta, näppyläisestä ja ärtyneestä hävystä.

Tässä kirjoittaessa tulee jälleen kerran mieleen, miten mukavaa on että hän on ex :heart:

zup
[QUOTE="niinno";27276020]Lääketieteellisesti peräsuoli löystyy ja jossain vaiheessa ongelmaksi voi tulla peräsuolen ulosliuskahtaminen. Jos terveys on tärkeää, ei kannata suostua.[/QUOTE]

Olisi kyllä lysti tietää, miten paljon sinne oikein pitää panna, että se löystyisi. Mä olen vähän sitä mieltä, että nämä jutut ovat pitkälti urbaanilegendaa.

Tottakai sulkijalihas voi vikuuntua siinä kuin mikä tahansa muukin, mutta en usko, että se tapahtuu ihan noin vain, että mitään kipua ei ole koskaan tuntunut.

"niinno"
Olisi kyllä lysti tietää, miten paljon sinne oikein pitää panna, että se löystyisi. Mä olen vähän sitä mieltä, että nämä jutut ovat pitkälti urbaanilegendaa.

Tottakai sulkijalihas voi vikuuntua siinä kuin mikä tahansa muukin, mutta en usko, että se tapahtuu ihan noin vain, että mitään kipua ei ole koskaan tuntunut.
Ei se noin vain tapahdukaan vaan vähitellen löystyy.

Saathan sä olla mitä mieltä tahansa, mutta se on lääketieteellinen tosiasia eikä mitään "mut kun mä en halua että se on totta" uskomusta. Ei se kipua tuotakaan kaikille, mutta kaikilla se pitemmän ajan kuluessa löystyy, jos sitä jynssätään.

zup
[QUOTE="niinno";27276063]Ei se noin vain tapahdukaan vaan vähitellen löystyy.

Saathan sä olla mitä mieltä tahansa, mutta se on lääketieteellinen tosiasia eikä mitään "mut kun mä en halua että se on totta" uskomusta. Ei se kipua tuotakaan kaikille, mutta kaikilla se pitemmän ajan kuluessa löystyy, jos sitä jynssätään.[/QUOTE]

Heitän esille vielä arvelun, että jos sinne laitetaan sisään ranteenvahvuinen jööti kerran viikossa, muutokset ovat todennäköisemmin havaittavaa luokkaa kuin jos sisään menee grillimakkara kerran kahdessa kuussa.

Mie en suostuisi painostuksen alla mihinkään.
Joku tykkää ja nauttii, jotkut taas ei nauti eikä tykkää.

Jos et halua kokeilla, ni älä suostu.

"vieras"

Ja sun mielestä seksitoiveiden kertominen ja neuvotteleminen tarkoittaa sitä, että jos nainen kokee asian vastenmielisenä niin aletaan painostaa? :D Taitaa tämä simppa olla sinkkumiehiä..? ;)

Yhteistyössä