Mussukka, liikuttuu niin kovin, kun lauletaan noita sen lauluja.
Kotona Kirves Kädessä 05.10.2012 #1 Mussukka, liikuttuu niin kovin, kun lauletaan noita sen lauluja. Reactions: Lispetti
"joo" 05.10.2012 #2 Mä niin odotin tätä ohjelmaa, enkä ole toistaiseksi pettynyt :heart: Odotan eniten Cheekin päivää
FreezeCat 05.10.2012 #3 Niin mustakin! Ja onhan se tilanne varmasti hänelle aivan älyttömän ainutlaatuinen ja tunteisiin käyvä...ihan kelle tahansa olisi. Mutta helkutti, kun veti se Cheek ihan törkeen hyvin Kadulla tuulee- versionsa :O! Mä tykästyin siihen.
Niin mustakin! Ja onhan se tilanne varmasti hänelle aivan älyttömän ainutlaatuinen ja tunteisiin käyvä...ihan kelle tahansa olisi. Mutta helkutti, kun veti se Cheek ihan törkeen hyvin Kadulla tuulee- versionsa :O! Mä tykästyin siihen.
mamatsu 05.10.2012 #4 Höh unohdin ja roikun täällä palstalla makuuhuoneessa jossa ei ole televisiota.
ansarikukka 05.10.2012 #5 Tykkään kans! Yleensä en ole perjantaina tähän aikaan kotona, mutta kiva viettää iltaa näinkin välillä. Mukavaa myös, kun ei ole ketään juontajaa tuossa häseltämässä ja viemässä huomiota.
Tykkään kans! Yleensä en ole perjantaina tähän aikaan kotona, mutta kiva viettää iltaa näinkin välillä. Mukavaa myös, kun ei ole ketään juontajaa tuossa häseltämässä ja viemässä huomiota.
"hmmm" 05.10.2012 #7 Ihan hyvältä ohjelmalta vaikuttaa. Tykkäsin Erinin laulamasta biisistä, se oli niin Erinin näköinen versio ja silti liikuttava. Tai ehkä just siksi.
Ihan hyvältä ohjelmalta vaikuttaa. Tykkäsin Erinin laulamasta biisistä, se oli niin Erinin näköinen versio ja silti liikuttava. Tai ehkä just siksi.
"vieras" 06.10.2012 #11 Alkuperäinen kirjoittaja as if: Näytä alkuperäinen viesti Su 17.15 Click to expand... Kiitos