Suominainen panee miehen kanssa jolla on 13,77 cm

  • Viestiketjun aloittaja Sinäkin?
  • Ensimmäinen viesti
No jaa. Liitoissa ollut ja on isompi.
Pienempiäkin kohdannut.
Miehen mitta ei ole senteissä vaan ihan muissa jutuissa.

JOS hyvällä, minulle sopivalla miehellä olisi vaikka puolet keskiverrosta, niin emmeköhän me silti osaisi löytää tien tulevaisuuteen.
Sen 36-senttisen kanssa ei löydetty vaikka hän sitä pitkään toivoikin...

:D
 
joooooo
No jaa. Liitoissa ollut ja on isompi.
Pienempiäkin kohdannut.
Miehen mitta ei ole senteissä vaan ihan muissa jutuissa.

JOS hyvällä, minulle sopivalla miehellä olisi vaikka puolet keskiverrosta, niin emmeköhän me silti osaisi löytää tien tulevaisuuteen.
Sen 36-senttisen kanssa ei löydetty vaikka hän sitä pitkään toivoikin...

:D
36 senttistä ei ihmisellä ole tavattu, mutta hevosilla ehkä on.

En tiennytkään että sinulla on ollut hevoi!
 
mitta käteen
[QUOTE="vieras";27266298]Miten niin pikkukulli? Keskimittainen tuollainen on. Eli ihan normaali, ja ihan sopiva.[/QUOTE]

Otappa viivotin tai mittanauha käteesi ja siitä katsot noin 13,5 cm ja mieti että onko tuo riittävästi
 
"Heidi_"
No jaa. Liitoissa ollut ja on isompi.
Pienempiäkin kohdannut.
Miehen mitta ei ole senteissä vaan ihan muissa jutuissa.

JOS hyvällä, minulle sopivalla miehellä olisi vaikka puolet keskiverrosta, niin emmeköhän me silti osaisi löytää tien tulevaisuuteen.
Sen 36-senttisen kanssa ei löydetty vaikka hän sitä pitkään toivoikin...

:D
36 senttiä. Mikä vitsi tämä on? Maailman suurin penis.
 
MamaCool
[QUOTE="vieras";27266376]Kyllä koolla on todellakin väliä. Eihän sellanen pikkupojan vehje aikuisella miehellä ole mistään kotoisin. Katkaravulla ei pitkälle pötkitä![/QUOTE]

Ei pikkupojan vehkeet käsittääkseni ole erektiossa. Miksi vertaat katkarapua erektiopenikseen. Tiesitkö, että todella pieni katkarapukin voi kasvaa tosi isoksi. Minun miehelläni on todella mitätön katkarapu, mutta erektiossa pituus on suomalaista keskiarvoa ja paksuutta varmaan enempikin. Se vaan katon on niin, et joidenkin miesten aivot tarviin sen veren kun ei alapäällä ole tekemistä.
 
HaikkoHunger
No jos suomalaisen miehen keskikokoinen penis ei riitä, niin voipa lähtee kuksimaan sitten Kauko-Itään. Siellä on pillut pienet ja tiukat ja tommonen 13-senttinenkin on kookas.
 
Suomalainen nainen
Ei heillä kaikilla ole iso. Ja kuka nyt ison munan takia on jonkun kanssa.
Siis ootsä jotenkin pihalla tai jotakin ... miehen täytyy olla komea, väh. 185 cm, 90 kiloa lihaksikasta kroppaa, kouluja käynyt, autoileva, huumorintajuinen .... Mutta kaikki kuitenkin kaatuu jos miehellä on pieni muna ... miehellä on oltava väh. 18 senttinen patukka - sillä saa anteeksi paljon ... silloin ei haittaa vaikka mies on rahaton velkainen ja huonohampainen mielipuoli, kunhan vaan kulli on iso, se riittää.
 
Siis ootsä jotenkin pihalla tai jotakin ... miehen täytyy olla komea, väh. 185 cm, 90 kiloa lihaksikasta kroppaa, kouluja käynyt, autoileva, huumorintajuinen .... Mutta kaikki kuitenkin kaatuu jos miehellä on pieni muna ... miehellä on oltava väh. 18 senttinen patukka - sillä saa anteeksi paljon ... silloin ei haittaa vaikka mies on rahaton velkainen ja huonohampainen mielipuoli, kunhan vaan kulli on iso, se riittää.
Hyi hitto. Kyllä pienemmälläkin saa tyydytyksen.
 
Viroon ja suomessa toimiviin huoriin suurinosa suomalaismiehistä menee.

En ole kuullut että monikaan nainen olisi mennyt Afrikkaan, paitsi joitakin vanhoja kurppia taisi käydä Gambiassa
Joku on nyt kyllä elänyt ihan tynnyrissä. Viroon menee köyhät, sellaiset, joilla ei ole varaa mennä pidemmälle. Ja toki Afrikassa käydään ahkerasti. Usein matkailijoilla on lapsi tuomisina.
 
"vieras"
Luin tuon uutisen ja ihmettelen, miten suomalaisella voi olla niin pieni erektiossa! Mun miehellä on 18cm ja oon pitäny sitä ihan normaalina tähän asti. Mutta ilmeisesti se onkin iso :D "Lucky me"
 
Iloinen.
Eniten ihmettelen tuota 13,77 senttiä sen takia, että netissä kaikilla miehillä on semmoset 20-senttiset. Ja tällä palstallakin naiset kertoo että heidän ukoilla on vähintään se 18 senttiä. Ja yhdellä ollut kosija jolla on ollut 36 senttinen. Olisin kuvitellut siksi että keskiarvo on vähintäs tuommonen 18 cm.

Tai sitten mittausvirheet menee aina tiettyyn suuntaan :)

Tuon 36-senttisen olisin kyllä halunnut nähdä. Onkohan Mummeliisa nähnyt unta?
 

Yhteistyössä