Puhutaanko teillä "härskejä"seksin aikana?

  • Viestiketjun aloittaja tääääh
  • Ensimmäinen viesti
Nyt tämä pikku mehiläinen maistelee kedon kukkaa, noin se mehiläinen nyt sitä kukkaa maistelee. Nyt tämä pikku mehiläinen aikoo omalla "piikillään" vähän kokeilla tuota kukkaa.. Vois itellä mennä maku samantien jos tuollasia pitäis kuunnella.
:LOL: Tuo kuullostaa oikeasti jo aika pimeältä, mieluummin ennemmin sitä hardcorea sitten.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Aries 78
Eikös tuo sormileikki juttu ollut feissarimokissa? Joku nainen oli raahannut kämpilleen miehen ja kun naiselta housut lähteny jalasta niin kaveri tuuminut että mikäs majava se täällä on, sitten hieman edenneet niin mies työntänyt sormea sisälle ja samalla lauleskellut tuota sormileikki alkaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Välillä kyllä, riippuu fiiliksistä.
Mutta ei siis mitään nimittelyä.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="a p";27263364]kyllä taidan mainita jos monesti alkaa nuo nimitykset tulla-kun muuten ei haittaa tuhmat jutut.siis juuri tyyliin "uuu miten märkä pillu!"ja muut mutta tuo nimittely on nounou....:/

En oo mitään miehelle sanonut kun en halua nipo olla mutta mietin vaan että eihän tuo nyt kivakaan ole.[/QUOTE]

No huuda sä seuraavan kerran että "nussi läski NUSSI!!" Ehkä se tajuaa vinkin.
 
"minnipinni"
Kyllä mä tykkään, jos puhutaan tuhmia! Ja joskus jopa vähän alentaviakin nimityksiä.. Kiimanen narttu on esim. tosi jees! :D Ja muutenkin sytyn kaikesta verbaalisesta tuhmasta. Meillä kyllä on siellä sängyssä yhtäaikaa se kiimanen narttu ope ja nuori opiskelijapoika :D :p Joo, ja me nautitaan molemmat! Meillä siis ikäeroa ja saadaan kummatkin siitä hillittömät kicksit :)
 
Kepsis
[QUOTE="minnipinni";27263863]:D No ei nyt helv sentäs tollasta! :D On monia tapoja esittää asioita ja tuhmiakin voi puhua silleen "nätisti" :D[/QUOTE]

No tämä onkin mielipide kysymys, jotkut tykkää lässyttää, toiset haluaa keskittyä itse asiaan, ei siinä enää ole tarkoitus lämmitellä toista puheella, se tehdään ennen itse seksiä.

(On meillä puhuttu, harvoin, mutta on, hyvin harvoin on sellainen fiilis.)
 
"minnipinni"
No tämä onkin mielipide kysymys, jotkut tykkää lässyttää, toiset haluaa keskittyä itse asiaan, ei siinä enää ole tarkoitus lämmitellä toista puheella, se tehdään ennen itse seksiä.

(On meillä puhuttu, harvoin, mutta on, hyvin harvoin on sellainen fiilis.)
Enkä tasan tarkottanut mitään lässyttämistä :D Vaan ihan kunnon rivoja juttuja, mut nekin voi esittää hieman eri tavalla.. Voi sekisn aikanakin jutskailla, kykenee helposti..
 
Aries 78
[QUOTE="minnipinni";27263949]Enkä tasan tarkottanut mitään lässyttämistä :D Vaan ihan kunnon rivoja juttuja, mut nekin voi esittää hieman eri tavalla.. Voi sekisn aikanakin jutskailla, kykenee helposti..[/QUOTE]

Mie luin pikaisesti että kivoja runoja :O :O mutta olikin rivoja juttuja :LOL:
 

Yhteistyössä