Monesko seurustelukumppani miehesi on sinulle?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vieras.
Kolmas vakava, kahden kanssa ollut aikaisemmin jo avoliitossa (ekan kanssa kun muutettiin jo 16v yhteen), mutta tämä nykyinen on ainoa jonka kanssa on lapsia tehty, naimisiin menty ja oma talo ostettu <3

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Ehkä noin miljoonas?

Ei oikeasti hajuakaan. Kyllä mulla on ainakin yli 10 seurustelusuhdetta ollut ennen nykyistä miestäni. Tiedä vaikka niitä olisi päälle 15.

Mä en ole tainnut elämäni aikana olla yli 2 viikkoa sinkkuna sen jälkeen, kun ensimmäisen kerran aloin seurustelemaan. Poikkeuksena aika juuri ennen kuin tapasin mieheni...tuolloin olin vissiin pari kk vapailla markkinoilla.
Mulla täsmälleen sama, paitsi että ennen nykyistä suhdetta ehdin olla 2 viikkoa sinkkuna. :D

Nyt oltu 11 vuotta yhdessä. Naimisissa 5 vuotta, kihloissa 10 vuotta ja meillä on 1,5-vuotias tyttö. :)

[QUOTE="huhhuh";27261863]on kyllä tosi neitseellistä porukkaa! ettekö vaan uskalla luopua tutusta ja turvallisesta vai miksi ette halua kokea lisää?[/QUOTE]

Tässä kysyttiin seurustelukumppaneista. Vastaus ainakin omalla kohdallani olisi tyystin erilainen jos kysyttäisiin kuinka monen kanssa on nussinut, kuinka monta fuckbuddya on ollut tms..... :whistle:

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Kyllähän niitä poikia on pyörinyt tässä ympärillä ihan kiitettävästi, mutta seurustelemaan en ryhtynyt hirveän helposti.. Ihan kunnon ensimmäinen poikaystävä (kenen vanhemmat tapasin, ystävät, suuniteltiin lomia ym.) on mun mies, mutta oisinkohan ehkä 4-5 krt seurustellut sillein semi-vakavasti.

"jaa"
[QUOTE="huhhuh";27261863]on kyllä tosi neitseellistä porukkaa! ettekö vaan uskalla luopua tutusta ja turvallisesta vai miksi ette halua kokea lisää?[/QUOTE]

Mitä sitä hyvää vaihtamaan:)

lucifer
[QUOTE="huhhuh";27261863]on kyllä tosi neitseellistä porukkaa! ettekö vaan uskalla luopua tutusta ja turvallisesta vai miksi ette halua kokea lisää?[/QUOTE]:Omiksi vaihtamaan jos on hyvän löytänyt:heart:

Yhteistyössä