Kummat täällä oikein puhuu totta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras ap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras ap"

Vieras
Mustat vai harmaat ;)

Täällä oli eilen illalla vähän ei niin kehuva ketju yhdestä vakkarista josta kaikki muka pitää. Mut harmaat anto kritiikkiä, mustat nuoli minkä kerkesi. Onko asia kuitenkin niin että mustat ei koskaan sano toisistaan pahaa. Ja että ehkä ne ei oikeesti tykkääkään esim tuosta yhdestä palstalaisesta niin paljon mutta on vaan ryhmäpaine sanoa että tykkää.

Ihan yhtä lailla molemmat puhuu totta tai kiertävät totuutta. Moni harmaa on negatiivisempi kuin mustana olisi tai mitä tosielämässä on. Päästelee höyryjä niin sanotusti. Tai tahallaan mustamaalaa jotakuta (mustaa).

Mullakin menny ihan ohi, kun en illalla tänne jaksanut. Mulle on aivan sama onko joku musta vai harmaa, voin pitää tai olla pitämättä. Mustista tietysti muodostuu kuva aikojen saatossa kirjoitetuista jutuista mitä ei pelkän vieraan kohalla voi tapahtua. Harvempi harmaa nikkikään jää mieleen. Mä en oikeastaan muista muuta kun La Pasetin, siis nikkinä.

[QUOTE="vieras ap";27256636] Onko asia kuitenkin niin että mustat ei koskaan sano toisistaan pahaa. [/QUOTE]

Ei ole totta. En sitten tiedä onko mustilla paremmat käytöstavat, mutta banneja on jaettu.

[QUOTE="vieras ap";27256636]Mustat vai harmaat ;)

Täällä oli eilen illalla vähän ei niin kehuva ketju yhdestä vakkarista josta kaikki muka pitää. Mut harmaat anto kritiikkiä, mustat nuoli minkä kerkesi. Onko asia kuitenkin niin että mustat ei koskaan sano toisistaan pahaa. Ja että ehkä ne ei oikeesti tykkääkään esim tuosta yhdestä palstalaisesta niin paljon mutta on vaan ryhmäpaine sanoa että tykkää.[/QUOTE]

varmasti sanoo.

Ainakin omakohtaisesti tiedän kahden mustan avoimesti inhoavan minua ja eivät mitenkään peittele sitä palstalla. Tosin ilmaisevat mielipiteensä niin, että se tulee selväksi, mutta pitäytyvät joissain käytöstapojen rajoissa. Niinkin voi siis tehdä: halveksua henkilöä ja hänen tapaansa elää ja silti pysyä netiketin ohjeistuksissa.

Ainakin omakohtaisesti tiedän kahden mustan avoimesti inhoavan minua ja eivät mitenkään peittele sitä palstalla. Tosin ilmaisevat mielipiteensä niin, että se tulee selväksi, mutta pitäytyvät joissain käytöstapojen rajoissa. Niinkin voi siis tehdä: halveksua henkilöä ja hänen tapaansa elää ja silti pysyä netiketin ohjeistuksissa.

Tosi on. Päätön harrastaa tätä ainakin.

• Tykkää
Reactions: päätön

Ja noin se kuuluu tehdäkin. Kaikista ei voi pitää mutta kaikille pitää olla kohtelias.

En tiedä, mistä on kyse, mutta sen tiedän, että monet mustat ovat mustina ns. mielin kielin ja hoitavat haukkumisen sitten harmaana. Tästä on jäänyt vuosien varrella kiinni useampikin nikki, jotka tietysti joka käänteessä julistavat, etteivät koskaan kirjoita kuin omalla mustalla nikillään. :D

Yhteistyössä