Kysyinkö väärin mieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolasinko itseni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolasinko itseni

Vieras
On ollut vähän juttua yhden miehen kanssa ja mä oon pitänyt juttua ihan vain hauskanpitona. Nyt hän kuitenkin viikonloppuna kertoi ajatelleensa minua. Mä sitten vähän pelästyin ja kysyin viestillä, että "mitä haluat minusta". Ei ole pariin päivään vastannut. Pelästytinkö koko ihmisen vai miksi ei vastaa?

kyllä nyt väärin kysyit.töksähtävä,sellainen joka kyllä laittaisi perääntymään. Toki voit tilannetta paikkailla laittamalla uuden viestin, jossa hieman "ystävällisemmällä" tavalla selität tuon aiemman...sen jälkeen et voi muuta tehdä kuin odottaa :)

[QUOTE="no niin";27252809]Siis mies haluaa vaan sitä itteensä, eikä kehtaa sitä sanoa suoraan.[/QUOTE]

Mutta sitähän minä itsekin vain halusin. Toivon, että vastaisi edes jotain, niin voisin selvittää mitä tarkoitin. Jos ei uskalla, niin ehkä hän ei minua enään kiinnostakaan.

Itse olen muotoillut asian näin "Mikä tää meidän juttu on sun mielestä?"

Toi olisi hyvä, jos meillä olisi joku juttu, mutta ei meillä varsinaiseti mitään ole. Ehkä mun olisi pitänyt kysyä vain, että onko meillä hänen mielestään joku juttu. Voi ei, ihan mikä muu olisi ollut parempi, kuin mitä laitoin, nyt näin jälkikäteen kun ajattelee asiaa.

tai facessa kysellä tuollaisia. Noi hoidetaan kasvotusten tai edes puhelimessa puhuen. Näin kuulet heti, jos aiheuttaa outuja fiiliksiä ja voit reagoida itsekin naurahtaen ja kysymystä korjaten.

Mieti positiivisia puolia ; Olisit voinut olla vielä vähän töykeämpi, esim. "mitä vittua haluat minusta?"

Nojooh, ehkä voit korjata asian, soita / sovi tapaaminen ja selitä asia vähemmän töksähtäen..

[QUOTE="Take";27253178]tai facessa kysellä tuollaisia. Noi hoidetaan kasvotusten tai edes puhelimessa puhuen. Näin kuulet heti, jos aiheuttaa outuja fiiliksiä ja voit reagoida itsekin naurahtaen ja kysymystä korjaten.[/QUOTE]

Ei meillä ole toistemme numeroita ja en tiedä mitä olisi ajatellut, jos olisin tapaamista ehdottanut. Ollaan siis vain nähty jossain, ei olla oltu treffeillä. Tuntuu, että asiat on juuri niin vaikeita, kun teen niistä vaikeita. Olisi pitänyt vain unohtaa koko juttu.

[QUOTE="vieras";27253254]Bonusta siitä, että esitit kysymyksen kirjakielellä, niin tuli varmasti kylmä sävy :D[/QUOTE]

Voi ei, sekin vielä. Pitäisiköhän pistää sama viesti vielä murteella perään, jos vaikka vähän pehmittäisi. Vitsit vitsillä, mutta miten ihminen voikaan mokata näin pahasti. Pitää muistaa ensi kerralla, ensin kysyä täältä neuvoa, etten mokaa uudelleen.

Yhteistyössä