Palstan fiksuin mies?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27249376]ilmotan mielipiteen noin! SINÄ osaat piirtää.....................[/QUOTE]

Ei ole kyllä minun piirtämäni. Kuvan nimi antaa aika hyvän vihjeen ketä tarkoitan, tuo hahmo on final fantasysta.
 
"vieras"
Kepsis
[QUOTE="vieras";27249192]naiset pitää sinua naisena:). Onks tullut isku yrityksiä? :).[/QUOTE]

Eipä tuolla ole niin väliä, kun ei nyt aleta selittämään faktoina :) On tullut, eipä silläkään ole väliä.
 
[QUOTE="Vierastaja";27248921]Tarkottaaks tää suihinoton yritystä vai onko mulla vaan liian seksuaalinen mielikuvitus. Ja miksi jäi yritykseksi?[/QUOTE]

Ei mistään sellaisesta ole kysymys, hyi mikä pervo oot:D

Fillarin etunakkiin ehdotin nastoja, kun valitti että on liukasta:)
 
Palstan fiksuimman miehen titteli menee jakoon Ruutiukon ja Aries78:n välillä.

Ruutiukko vaikuttaa tyypilta, jonka kanssa kaataisi mielellään muutaman tuopin, vaikka tai juuri siksi, että hän tuntuu poliittisesti edustavan hiukan toista laitaa kuin allekirjoittanut.

Aries78 taas vaikuttaa sellaiselta yleishumaanilta kaverilta, jolla (teoreettinen) sivistys ja (käytännön) osaaminen ovat mukavassa tasapainossa.
 
Kepsis
On sinänsä jännä katsella mitä kukakin pitää fiksuna. Varsinkin jos on monista nähnyt paljon muitakin puolia kuin vain sen minkä perusteella joku jonkun nostaa "jalustalle".
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27250977:
Itse kyllä ajttelisin niin, että tällaisen virtuaalisen jalustalle nostamisen ei tarvitse tapahtua otsa kovin syvissä rypyissä. :)
No jalusta olikin hieman liioitteleva termi, siksi yritin sitä hipsuloissa esittää :)
 

Yhteistyössä