kaunis, sateinen syysilta.. olisikos hyvä aika uudelle ketjulle YLILUONNOLLISESTA?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27225707:
Me oltiin maksettu se loma ja silti häivyttiin, kun kukaan meistä ei enää halunnut olla päivääkään siinä rakennuksessa.

Uskon siihen ettei mulla ole mitään hätää, joka tapauksessa. :)

Juttuja on muitakin, mistä en viitsi kertoa.
moni tänä päivänä ei saa rahojaan takas? enemmän haluat ne rahat takas? Jos et ollut tyytäväinen palveluun voit aina valittaa ja kertoa mitä se palvelu oli!
 
[QUOTE="vieras";27225747]moni tänä päivänä ei saa rahojaan takas? enemmän haluat ne rahat takas? Jos et ollut tyytäväinen palveluun voit aina valittaa ja kertoa mitä se palvelu oli![/QUOTE]

Älä nyt skitsahda, vanha juttu, eikä kukaan ollut hankkimassa rahoja takaisin. Vaihdettiin mökkiä kaikessa hiljaisuudessa. Vai mitä luulet että oltaisiin sanottu omistajalle? :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27225730:
No sen voin kertoa, että varpu taipuu mun miehen käsissä, mutta mulla se ei toimi. Sekin on jännä juttu. ;)
asiasta mutta et voi saada yliluonnollisia voimia. ei se että olen kiinnostunut vaan mielen pitäs olla vahva ottamaan vastaan ne voimat. ehkä siks kaikki ei niitä saa.
 
[QUOTE="vieras";27225763]asiasta mutta et voi saada yliluonnollisia voimia. ei se että olen kiinnostunut vaan mielen pitäs olla vahva ottamaan vastaan ne voimat. ehkä siks kaikki ei niitä saa.[/QUOTE]

Tiedän. Siksi mä en myöskään suoranaisesti näe mitään tavallaan, luulen. Koska en kestäisi sitä. Vaistoan vaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27225758:
Älä nyt skitsahda, vanha juttu, eikä kukaan ollut hankkimassa rahoja takaisin. Vaihdettiin mökkiä kaikessa hiljaisuudessa. Vai mitä luulet että oltaisiin sanottu omistajalle? :D
eka kirjotusten perusteella pidin vanhana. Se mitä sanot se on mitä olet.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27225779:
Tiedän. Siksi mä en myöskään suoranaisesti näe mitään tavallaan, luulen. Koska en kestäisi sitä. Vaistoan vaan.
Se on se kaikkiin yli hommeliin se ydin kysymys. Jos tunnet että sinussa on niin tiedät mihin ottaa yhteyttä tai ainakin kokeilla kaikki ne joilla on ei ymmärrä. Siis sinulla on mutta tutustu asiaan netinkautta. Itse en voi auttaa koska en usko asiaan vaan haluan yliluonnollisen kaikkien tietosuuten. Sähkö oli yliluonnillista ja on vielläkin kun joku selittää. Tiedän että sinulla "ohjaajia" jotka ohjaa sinua.
 
Mun sukulainen kertoi minulle kun olin pieni tarinan isoäidistään...Kun hän oli pieni niin silloin oli tapana kuolleet pestä, pukea heidät vitivalkoiseen ja jättää odottamaan saunaan. Niin tehtiin kun hänen isoäiti kuoli ja aamulla isoäiti löydettiin hameenhelma mustana.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27225826:
Minussa on monta minää.
sinä imutat muiden energioita näin nopeasti sanottuna. Et voi pitää itselläs jos ei omia. sillon pitää löytää omat energiat. Ja ne löytyy sieltä missä olet ja elät.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27225924]Nää on oikeesti niin pahoja! Mä typerys toivoin joskus nuoruudessani kesätyöpaikan pomon kuolemaa ja se kuoli hyvin lyhyen ajan kuluttua lomallaan.
Mä en enään koskaan manaa ketään.[/QUOTE]

oikeat voimat ei toteudu? Se on vaan sitä varten että oikeus toteutuu! Pelko on millä pelotellaan!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27225924]Nää on oikeesti niin pahoja! Mä typerys toivoin joskus nuoruudessani kesätyöpaikan pomon kuolemaa ja se kuoli hyvin lyhyen ajan kuluttua lomallaan.
Mä en enään koskaan manaa ketään.[/QUOTE]

haukuin maasta taivaisiin....Voi pee teidän kanssa!
 
Taina53
Kerran olin lapsena hylätyssä ladossa etsimässä kissanpentuja jotka kissamme oli synnyttänyt.
Ladossa oli joskus sodanaikana oltu piilossa venäläisiltä ja sinne oli teloitettu lapsia,naisia ja vanhuksia.
No siinä fikkarilla kattelin ja kisuttelin et tulkaa tänne.Löysin kissan pennut syötynä ja sitten kuulua kovaa lasten kirkumista ja naisten ja vanhusten itkua ja huutoa. Lähin nopeasti karkuun ja seuraavana yönä talossamme tapahtui pelottavia asioita jotka johtivat siihen että muutimme pois toiselle puolelle Suomea :(
 

Yhteistyössä