M
"Minttu"
Vieras
Olen aina ihmetellyt rikos-sarjoja, tappamisia , hyväksikäyttöjä yms. Ohjelmia televisiosta, tietokone pelejä...miksi joku haluaa katsoa sellaista,,,
miksi se on ylipäänsä sallittua että tv:stä näytetään moista, taikka sellaisia pelejä saa ylipäänsä tehdä...??mielestäni kaikki tuollainen olisi kiellettävä, koska normi elämässäkään kyseisiä tekoja ei sallita, miksi hitossa saadaan katsoa moisia sarjoja ? En ymmärrä.....enkä tule ymmärtämään....
miksi se on ylipäänsä sallittua että tv:stä näytetään moista, taikka sellaisia pelejä saa ylipäänsä tehdä...??mielestäni kaikki tuollainen olisi kiellettävä, koska normi elämässäkään kyseisiä tekoja ei sallita, miksi hitossa saadaan katsoa moisia sarjoja ? En ymmärrä.....enkä tule ymmärtämään....