G: Mikä teidän pahe on ruuista/herkuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27216690:
Itse tehty "juicy lucy" juustohampurilainen savuchilimajoneesilla. Voi luoja, että se on hyvää. Pakko varmaan tehdä huomenna.

Ja irtokarkit, joskus niitä voisi syödä ihan tolkuttomasti.

Savuchilillä tarkoitat ilmeisesti chipotlea. Se on törkeän hyvää. Itse dippailen siihen perustortillasipsejä. Vaikka naamaa kuumottaa chilin määrä, lisää on pakko saada! Mutta niinhän sitä on jossain tutkimuksessa todettu, että chili toimii endorfiinin tavoin. Allekirjoitan!

Grilliruoka! Grillissä kanaa ja pihvejä! :O

Huomenna mä laitan grillisä kanaa ja pihvejä sekä uunissa sisäpaistia ja karjalanpaistia ja...!!!!!!!!!

Sitten herään unesta eikä se ollutkaan totta...

Ja mä väännän katkerana tosta jauhelihasta jotain tylsää höttöä. Hitto perjantaina mä ostan sen paahtopaistin maksoi mitä maksoi!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="mie";27216712]Savuchilillä tarkoitat ilmeisesti chipotlea. Se on törkeän hyvää. Itse dippailen siihen perustortillasipsejä. Vaikka naamaa kuumottaa chilin määrä, lisää on pakko saada! Mutta niinhän sitä on jossain tutkimuksessa todettu, että chili toimii endorfiinin tavoin. Allekirjoitan![/QUOTE]

Teknisesti en tee chipotlea. Mun savuchilini on itse savustettua, tuoretta chiliä (apache, habanero, lemon drop, jalapeno jne). Savustuksen jälkeen soseutan sen ja pakastan sopivina annoksina. On aivan sairaan hyvää. Chipotlekin on hyvää, mutta tuo on vielä parempaa. :p

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Nauta, kana, lohi ja vähän harvemmin possua.

Suurin herkkuni on karjalanpaisti, mutta en tee tätä usein koska siinä käy sitten noin. :| Liian hyvää!

Mulla ihan sama juttu:D Pata on varmasti illalla tyhjä, vaikka pata ei ole pieni. Illalla ukko haluais ottaa vielä annoksen ni ihmettelen siinä että ompas jollekin maistunu:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27216737:
Teknisesti en tee chipotlea. Mun savuchilini on itse savustettua, tuoretta chiliä (apache, habanero, lemon drop, jalapeno jne). Savustuksen jälkeen soseutan sen ja pakastan sopivina annoksina. On aivan sairaan hyvää.

Voin kuvitella *kuolaushymiö*

Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27216737:
Teknisesti en tee chipotlea. Mun savuchilini on itse savustettua, tuoretta chiliä (apache, habanero, lemon drop, jalapeno jne). Savustuksen jälkeen soseutan sen ja pakastan sopivina annoksina. On aivan sairaan hyvää. Chipotlekin on hyvää, mutta tuo on vielä parempaa. :p

Kuulostaa niin mun jutulta! Harmi, kun olen laiska kakka enkä jaksa tehdä itse. Tyydyn kaupan valmistavaraan...

Suklaa ja karkit näillä rahoilla, jos olis enemmän rahaa niin se olisi ehdottomasti lihaa! Minä myös rakastan lihaa, varsinkin grilli kylkeä, lennartin pataa ja kaikkea missä on ihanan mureaksi hautunutta lihaa joka ihan sulaa suussa.. NAM!
*huomenna pitää osstaa lihaa*

Suolaisesta varmaan pizza ja juustot, makeista karkit ja suklaa.

Viimeksi muokattu:
Vastapaistettu, maustettu naudan jauheliha -sipuli -sötkötys ja graavilohi runsaan tillin kera.
Finduksen uudet mikroranskanperunat (pakastealtaasta)
Tutti frutti + choco -karkkipussi

Mulla ihan sama juttu:D Pata on varmasti illalla tyhjä, vaikka pata ei ole pieni. Illalla ukko haluais ottaa vielä annoksen ni ihmettelen siinä että ompas jollekin maistunu:whistle:

Kerran tein "perheelle" ruokaa ja ajattelin että olisi ruoka valmiina kun mies tulee kotiin.
Laitoin kaksi pakettia karjalanpaistia, porkkanaa perunaa ja pari sipulia ja kas, yhtään ei ollut jäljellä kun mies saapui. En tietenkään kertonut maha pulleana että meillä koskaan edes oli sitä lihaa ollutkaan. :whistle: Ja tähän suoritukseen meni alle 2h. Ups. :whistle:

Pitsa ja jäätelö. Tänään minä, pikkusen päälle viiskytkilonen tyyppi vedin kokonaisen pitsan! Ei oo onnistunu ikinä, paitsi raskaana. Ja jälkiruuaks 1/4 jäätelöpaketista. Sit mietin et mitä tänään syötäisiin, mut ei ollu enää mitään hyvää :'(

Mut pitsa, jäätelö ja suklaa on kaikista parhaimmat (tai pahimmat).

Haluaisin muuten olla raskaana, se oli niin ihanaa kun jakso syödä pohjattomasti. Pari lautasellista ruokaa porukoilla, pitsalle sen jälkeen (en kertonu miehelle että olin just syöny kun se pyysi pitsalle), ja kotona lisää ruokaa ja herkkuja. Ah!

Mä syön täällä paraikaa grillattua kanaa, hevospaistia ja Jussin revittyä, on hyvää. :D

En tiedä mikä ois mun sellanen vakiherkku, en herkuttele kovin usein, mut ehkä sellasia kestosuosikkeja on Doris-keksit, hyvä valkkari ja tupakka. :snotty:

En tosin usein noita harrasta, mut tossa on kyllä hyvä combo. :D

Yhteistyössä