Miksi mä avasin tän ketjun??! |O
Kohta on gouda syöty kaapista rosvopaistin kera!
Kohta on gouda syöty kaapista rosvopaistin kera!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27216690:Itse tehty "juicy lucy" juustohampurilainen savuchilimajoneesilla. Voi luoja, että se on hyvää. Pakko varmaan tehdä huomenna.
Ja irtokarkit, joskus niitä voisi syödä ihan tolkuttomasti.
Piiloudun! :xmas:
Grilliruoka! Grillissä kanaa ja pihvejä! :O
Huomenna mä laitan grillisä kanaa ja pihvejä sekä uunissa sisäpaistia ja karjalanpaistia ja...!!!!!!!!!
Sitten herään unesta eikä se ollutkaan totta...
Nauta, kana, lohi ja vähän harvemmin possua.
Suurin herkkuni on karjalanpaisti, mutta en tee tätä usein koska siinä käy sitten noin. :| Liian hyvää!
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27216737:Teknisesti en tee chipotlea. Mun savuchilini on itse savustettua, tuoretta chiliä (apache, habanero, lemon drop, jalapeno jne). Savustuksen jälkeen soseutan sen ja pakastan sopivina annoksina. On aivan sairaan hyvää.
joulukinkku! tuli heti mieleen kun lihasta puhuttiin. ihan parasta: pelkkää kinkkua paksuina siivuina kotikaljan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27216737:Teknisesti en tee chipotlea. Mun savuchilini on itse savustettua, tuoretta chiliä (apache, habanero, lemon drop, jalapeno jne). Savustuksen jälkeen soseutan sen ja pakastan sopivina annoksina. On aivan sairaan hyvää. Chipotlekin on hyvää, mutta tuo on vielä parempaa.![]()
Mulla ihan sama juttuPata on varmasti illalla tyhjä, vaikka pata ei ole pieni. Illalla ukko haluais ottaa vielä annoksen ni ihmettelen siinä että ompas jollekin maistunu
![]()