Onko tämän kokoinen nainen teistä ylipainoinen vai normaali? Kuva.

  • Viestiketjun aloittaja minusta pulska
  • Ensimmäinen viesti
hhhhhh
[QUOTE="sondersson";27203578]Kyllä olen niin vajaa etten ymmärrä mitä upeata on mahamakkaroissa sun muissa... Naisellista kroppaa ihailen kyllä mutta ilman läskiä.[/QUOTE]

Mä olen niin vajaa, etten tajua mikä kiihottaa luurankokäsissä, sisäänpäin kääntyneessä vatsassa...
 
"moi"
minun mielestä ei ole pullea vain hiukan pyöreä. jalas on paksut jotka johtuu osaksi vartalotyypistä, leveä lantio, isot rinnat mutta vyötärö on vartaloon nähden ok. en näkisi kuitenkaan sanana lihava.pienellä painonpudotuksella on normaalipainoinen ehkä tuollaiset yli 7 kiloo
 
"Kifa"
Jos terveydestä puhutaan niin Tara Lynnin tyyppinen kurvikkuushan se juuri on terveellistä - rasvakudosta on juuri niissä kohdissa missä luonto on sitä tarkoittanutkin naisella olevan eikä yhtään väärissä paikoissa. Eli juuri sellainen kroppa joka näin terveydenhuollon ammattilaisen näkökulmasta viestii terveestä hormonitoiminnasta, hyvistä suvunjatkamisominaisuuksista, yleisestä hyvinvoinnista ja lihasvoimasta.

Nykyinen ylilaiha kauneusihanne se vasta epätervettä on, puhumattakaan sitten tästä huolestuttavasti lisääntyvästä nuorten tyttöjen vartalomallista jossa ensin epäterveellä dieettaamisella estetään normaali naiseksi kehittyminen ja sitten hankitaan kaljankittaamisella miesmäiset vyötärömakkarat siihen päälle.
 
7thHeaven
Onko sulla joku ongelma sen kanssa, että hän miellyttää monia (muualtakin kuin naamasta). Oletko anorektikko?
Ei ole ongelmaa sen kanssa. Lähinnä sen kanssa, että tähän ketjuun on pesiytynyt taas nämä "senkin normaalipainoinen, oletko anorektikko senkin paska"- ihmiset, joille ylipaino on ainoa oikea ja hyvä kauneusihanne, ja laihoja taas saa rienata miten lystää.

Terveyden pitäis olla kauneusihanne.
Ja kuten aiemmin sanoin, tuo nainen näyttää ainakin toistaiseksi ihan terveeltä. Toistaiseksi.
 
Sopivan muhevalta näyttää =)
Miksi aina vedotaan siihen että ylipaino aiheuttaa sairauksia. Kyllä niitä hoikemmillakin on. Sairaalloinen lihavuus on ihan eri asia kun tollanen muodokkuus. Näillä niitä anorektikkoteinejä tehdään kun ei yhtään kurveja siedetä :stick:
Terveys on se mitä pitäis kattoa. Hyväksyä se että voi olla terve olematta täysin normien mukainen.
 
hhhhh
Ei ole ongelmaa sen kanssa. Lähinnä sen kanssa, että tähän ketjuun on pesiytynyt taas nämä "senkin normaalipainoinen, oletko anorektikko senkin paska"- ihmiset, joille ylipaino on ainoa oikea ja hyvä kauneusihanne, ja laihoja taas saa rienata miten lystää.

Terveyden pitäis olla kauneusihanne.
Ja kuten aiemmin sanoin, tuo nainen näyttää ainakin toistaiseksi ihan terveeltä. Toistaiseksi.
Niin, että sä saat kysyä: oletko ylipainoinen, mutta mä en saa kysyä: oletko anorektikko.

Yeah.
 
samanmallinen
Minustakin tuo on suurinpiirtein normaalipainoinen. Ei häntä voi hoikaksi tai laihaksi sanoa, mutta ei kyllä mielestäni ole sairaaksi asti ylipainoinen, kuten jotkut kommentoijat ovat epäilleet.
 
"vieras"
Ei ole ongelmaa sen kanssa. Lähinnä sen kanssa, että tähän ketjuun on pesiytynyt taas nämä "senkin normaalipainoinen, oletko anorektikko senkin paska"- ihmiset, joille ylipaino on ainoa oikea ja hyvä kauneusihanne, ja laihoja taas saa rienata miten lystää.

Terveyden pitäis olla kauneusihanne.
Ja kuten aiemmin sanoin, tuo nainen näyttää ainakin toistaiseksi ihan terveeltä. Toistaiseksi.
Jokaisen oman kauneusihanteen pitäisi olla juuri se mistä itse tykkää.
 
hhhhhh
[QUOTE="sondersson";27204455]Mun tietääkseni normipainoisella ei ole luurankokäsiä eikä sisäänpäin kääntyvää vatsaa. Ei myöskään makkaroita, miltei 120 cm lantiota jne.[/QUOTE]

Ei munkaan. Liittyi minuun miten? Se kelle vastasin saa puhua läskeistä, minä en anorektikoista?
 
"harmis"
Ei munkaan. Liittyi minuun miten? Se kelle vastasin saa puhua läskeistä, minä en anorektikoista?
Käypä nyt ihan eka lukemassa tuo "anorektikon" virallinen määritelmä netistä.. mitä se sairaus pitää sisällään. ;)
On pikkaasen eri juttu puhua ylipainoisesta, läskistä, laihasta tai alipainoisesta jne kuin määritellä samantien hoikkarunkoinen ihminen sairaaksi päästään ja sisuksistaan. Puhutaanko kaikista läskeistä ahmimishäiriöisinä, bulimikkoina? Bulim. voi olla läskikin, tosin aika huonoin tuloksin silloin.. :D

Ikävähän se on ajatella, että jotkut ny vaan pysyy normaalipainoisina tai hoikkina, ilman syömisten erityistä tarkkailua tai sairaalloista hulluutta liikuntaan. Jotkut on luonnostaan läpipaskoja, jotkut vaan huomaamattaan liikkuu sekä mässää sen ihmeemmin murehtimatta.

Helpompi haukkua kaik itseään laihemmat anorektikoiksi tietysti. Terkuin sellanen anoreetikko, joka syö päivittäin yli 3600 kkal. Makaa toisinaan sohvalla raskaan työn päätteeks(jos ei päivystä ja silloin jumitetaan täällä koneella, syön juuri berliinimunkkia).. bmi 19,3 ja vanha kuin taivas :D
 
"vieras"
Menee ihmisillä puurot ja vellit sekaisin...

On ylipainoinen ehdottomasti, mutta ei se tarkoita, että on ruma ja kauhea.

Vai onko ihmisten jotenkin vaikea ymmärtää jos itse pitävät ylipainoisista ihmisistä?

Ylipaino on suoraan BMI:stä.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"Vieras"
[QUOTE="Kifa";27204240]Jos terveydestä puhutaan niin Tara Lynnin tyyppinen kurvikkuushan se juuri on terveellistä - rasvakudosta on juuri niissä kohdissa missä luonto on sitä tarkoittanutkin naisella olevan eikä yhtään väärissä paikoissa. Eli juuri sellainen kroppa joka näin terveydenhuollon ammattilaisen näkökulmasta viestii terveestä hormonitoiminnasta, hyvistä suvunjatkamisominaisuuksista, yleisestä hyvinvoinnista ja lihasvoimasta.

Nykyinen ylilaiha kauneusihanne se vasta epätervettä on, puhumattakaan sitten tästä huolestuttavasti lisääntyvästä nuorten tyttöjen vartalomallista jossa ensin epäterveellä dieettaamisella estetään normaali naiseksi kehittyminen ja sitten hankitaan kaljankittaamisella miesmäiset vyötärömakkarat siihen päälle.[/QUOTE]

Ei vartalon pelkkä muoto riitä tekemään siitä terveellistä, jos vyötärökin on niin paksu, että ylittää silminnähden 80 cm. Jos vyötärö olisi vaikka 75cm, ymmärtäisin puheet terveellisyydestä. Tuo vain on liian lihava!
 

Yhteistyössä