T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sulla joku ongelma sen kanssa, että hän miellyttää monia (muualtakin kuin naamasta). Oletko anorektikko?
Ei ole ongelmaa sen kanssa. Lähinnä sen kanssa, että tähän ketjuun on pesiytynyt taas nämä "senkin normaalipainoinen, oletko anorektikko senkin paska"- ihmiset, joille ylipaino on ainoa oikea ja hyvä kauneusihanne, ja laihoja taas saa rienata miten lystää.
Terveyden pitäis olla kauneusihanne.
Ja kuten aiemmin sanoin, tuo nainen näyttää ainakin toistaiseksi ihan terveeltä. Toistaiseksi.
Mä olen niin vajaa, etten tajua mikä kiihottaa luurankokäsissä, sisäänpäin kääntyneessä vatsassa...
Ei ole ongelmaa sen kanssa. Lähinnä sen kanssa, että tähän ketjuun on pesiytynyt taas nämä "senkin normaalipainoinen, oletko anorektikko senkin paska"- ihmiset, joille ylipaino on ainoa oikea ja hyvä kauneusihanne, ja laihoja taas saa rienata miten lystää.
Terveyden pitäis olla kauneusihanne.
Ja kuten aiemmin sanoin, tuo nainen näyttää ainakin toistaiseksi ihan terveeltä. Toistaiseksi.
Ei munkaan. Liittyi minuun miten? Se kelle vastasin saa puhua läskeistä, minä en anorektikoista?
Niin, että sä saat kysyä: oletko ylipainoinen, mutta mä en saa kysyä: oletko anorektikko.
Yeah.
Niin, että sä saat kysyä: oletko ylipainoinen, mutta mä en saa kysyä: oletko anorektikko.
Yeah.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27204983:Perus palstamamma!