Millainen cd soitin 10 vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm. Pidätkö lapsesi kanssa samasta musiikista? Jos et, älä ainakaan mitään erillissarjaa hanki ;) Mun muksuilla on kunnon vehkeet, kuuluu alas saakka kaikki viime hitit :p

[QUOTE="joo";27196172]Hmm. Pidätkö lapsesi kanssa samasta musiikista? Jos et, älä ainakaan mitään erillissarjaa hanki ;) Mun muksuilla on kunnon vehkeet, kuuluu alas saakka kaikki viime hitit :p[/QUOTE]

En kuuntele samaa kuin lapsi. Ja meillä useampi lapsi ja aina jollakin joku soimassa ja aina tuntuu että joku ei just sillon halua kuunnella yhtään mitään et siinäki mielessä ehkä parempi tuo mp. Ei vaan vielä oo yhtään sellasta ollu talossa niin ei oikein tietoa millaisia ne on käyttää.

[QUOTE="a p";27196437]Onko noista mp soittimista kokemusta? mihin niissä kannattaa kiinnittää huomiota?[/QUOTE]
Mä itse en oikein ymmärrä noiden päälle, puhelimissa kun tuppaa olemaan niin hyvät musiikkiominaisuudet tänä päivänä. Ja jos ajattelee että muksu menee tuolla erilliset luurit korvillaan, ei kuule puhelintakaan jos hänelle soitetaan.

No jos lapsi/lapset ei vielä itse kinu mukana kuljetettavaa mp3-soitinta niin turha ehkä sellaisiin on sijoittaa (vaikka niitäkin toki saa halvalla myös). Jonkun pitäisi myös jaksaa sitten muuttaa niitä cd-levyjen sisältöjä mp3-tiedostoiksi ja siirtää soittimeen.

Mites olisi uusi ihan tavallinen mankka ja siihen vaikka lisäksi jotkut peruskuulokkeet parin-kolmen metrin johdolla sellaisiin hetkiin kun muita häiritsee musiikki?
Tämä siis jos lapsi ei välttämättä kaipaa jotain erityisen laadukasta äänentoistoa. :)

[QUOTE="a p";27196586]Nuo halvimmat mp saman hintaisia kuin halvat radiot. Ja en mitään satasia maksavaa systeemiä ajatellut ostaa..[/QUOTE]

Muista mp3-soitinta ostaessasi ainakin sitten se, että jonkun tosiaan pitää jaksaa muuntaa ne cd:t soittimeen sopivaan muotoon. Ja että jos levyjä on paljon ei kaikki välttämättä mahdu ainakaan mihinkään 2GB-soittimeen. Ja että joissain halvimmissa malleissa on pahimmillaan tosi ärsyttävä ja epäselkeä käyttöliittymä. ...Ja itse ainakin kokisin erittäin epämiellyttäväksi jos pitäisi kaikki musiikki kuunnella kuulokkeilla.

En siis ole mitenkään dissaamassa mp3-soittimia nyt vaikka siltä varmaan vaikuttaakin :D, ajattelin vain mainita kun taisit sanoa ettet itse noista juuri tiedä.

Varmaan ihan jees perinteisiä cd-mankkojakin saa kyllä suht edullisesti.
NetAnttila - Philips Az102f cd-stereosoitin | Radiot ja CD-radiosoittimet

[QUOTE="a p";27196589]Ok millä teillä kuunnellaan cd levyjä vai kuunnellaanko enää ollenkaan?[/QUOTE]

Ei ole yhtään cd-levyä tässä talossa. Autossakin usb-portti musiikinkuuntelua varten, kaikki löytyy digitaalisessa muodossa.

Yhteistyössä