Lesbot uimahallissa naisten puolella :X

  • Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti
Mun täytyy ensi kerralla jättää silmälasit päähän, että näkisin jos mua kyylätään ja että näkisin kyylätä toisia. Mitä kaikkee minäkin oon menettänyt... Ties vaikka ne lepakot oikein oottaa mua siellä milloin tuun majavani kans ja mä vaan viattomana nakuilen
 
  • Tykkää
Reactions: Lilith ja Lispetti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27182205:
Mun täytyy ensi kerralla jättää silmälasit päähän, että näkisin jos mua kyylätään ja että näkisin kyylätä toisia. Mitä kaikkee minäkin oon menettänyt... Ties vaikka ne lepakot oikein oottaa mua siellä milloin tuun majavani kans ja mä vaan viattomana nakuilen
"Silmälasipäinen nainen majavaraiskattiin uimahallin saunassa. Asiasta uutisoi Iltalehti myöhään torstai-iltana".
 
[QUOTE="vieras";27179084]Mitä hauskaa tuossa on kun hoitajat kyttää pilluja? Ei se nyt mitenkään mahdotonta ole tosielämässäkään mutta en ymmärrä mikä siinä huvittaa?[/QUOTE]

Me mieshoitajatkaan emme mielellämme katsella rämemajavia, ellei hoitotehtävien puolesta ole pakko. Ei se niin esteettinen näkymä ole ja kun tietää, että se nolostuttaa potilasta, niin mieluummin laittaa jonkin vaatekappaleen eteen.
 
Me mieshoitajatkaan emme mielellämme katsella rämemajavia, ellei hoitotehtävien puolesta ole pakko. Ei se niin esteettinen näkymä ole ja kun tietää, että se nolostuttaa potilasta, niin mieluummin laittaa jonkin vaatekappaleen eteen.
Joo ei sitä itekkään mielellään kattele potilaita ellei ole pakko...Vaikka tykkäänkin miehen sekä naisen kropasta niin kattelen niitä mielummin muualla kuin töissä/uimahallissa :D
 
Olinkin just tulossa kirjottamaan: Eilen uimahallissa nähtyä, joku hysteerinen mamma mei pitkin seiniä kädet tissien ja alapään edessä, kun ihmettelin tätä asiaa ja vilkaisin häntä päin, niin hän alkoi kauhealla raivolla haukkumaan minua lesboksi, koska kyylään häntä ja hänen majavaansa. Selvis nyt sitten et se olikin ap, joka ihan omalla käytöksellään aiheutti sen, että toiset kummissaan katselivat, että mikähän kajahtanut tuo mahtaa olla :D
 
Minä haluan uskoa, että miehet miestenpuolella syttyvät toisiinsa ja homouteen pienestä katseesta / saippuantiputuksesta ja irstailevat siellä täyttä häkää. Ja minä voisin koska tahansa "mennä vahingossa" väärään pukuhuoneeseen ja nähdä tämän kaiken. Slurps.
 
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27185522:
Ap juuri paljasti olevansa hyvin epänaisellinen. Sillä lesbot tunnetusti seurustelee perin rumien ja miesmäisten naisten kanssa.
Hah! Ei muuten mitenkään välttämättä seurustele rumien ja miesmäisten vaan jopa ihan päinvastoin!
 
[QUOTE="mie";27185594]Hah! Ei muuten mitenkään välttämättä seurustele rumien ja miesmäisten vaan jopa ihan päinvastoin![/QUOTE]

Hyymöriä beibi :saint:
Olet varmaan kuullut sanottavan lesbot on niitä naisia jotka eivät miehille kelpaa. Viitaten juuri siihen ulkoiseen habitukseen.
 
sekaisin
No niin joka tapauksessa ja vakavasti ottaen, kannatatte siis ylivoimainen enemmistö sekavuorojen käyttöönottoa, eli kaikki sekaisin vaan. Miksi raja vedetään nyt miesten ja naisten väliin?

Olisihan mahdotonta ottaa huomioon kaikki ryhmät ja miten kelpoisuus eri ryhmiin edes tsekattaisiin? Mutta tilannehan on tällä hetkellä juuri epälooginen näkökulmastanne, kun väitätte ettei kukaan katso ketään sillä silmällä, niin miksi kaikki eivät ole sekaisin..

Onhan tuossa ihan selkeää ongelmatiikkaa, jos jotain johdonmukaisuutta tavoitellaan. Itse en tosin käytä uimahalleja soveliaisuussyistä muutenkaan.
 
:/
Mun pikkusisko on lepakko. Yks ystäväni on sanonut, ettei ENÄÄ mene pikkusiskoni kanssa esim yhteisessä saunaillassa samaan aikaan saunaan koska siskoni saattaa tsekkailla häntä himoiten. Aiemmin ei ollut ongelmaa, siis ennen kuin siskoni tuli kaapista. Surullista.
 
"vieras"
WTF??

Siis lukeeko lesbojen otsassa seksuaalinen suuntautuneisuus vai mistä ihmeestä te tiedätte? Kysyttekö jokaiselta uimahallissa asiaa?

Jos jumankekka jotakuta ahdistaa olla muiden kanssa uimahallissa niin olkoot menemättä uimahalliin. Kannattaa vältellä myös kauppoja. Kouluja. Työpaikkoja. No samperi, pysykööt kotonansa. Terapiaa voisi myös suositella.
 
"får"
Mulla on uimahallissa, ja varsinkin niissä suihkuissa ja saunoissa, aina lapset mukana ns. heteroleimaa antamassa, mutta oikeasti mä kyttään teitä (tai yritän kytätä ilman mun -4 rillejä) ihania naisia, joihin olen kaikkiin ihan lätkässä, ja vaikken olisikaan niin ootte mulle seksuaalisia objekteja : D

Voi jessus, en uskois teistä heteroista, että olette noin seksuaaliaddiktioituneita, että kuvittelette kaikkein haluavan kaikkia. Tai ehkä te himoitsette jokaista alastonta vastakkaisen sukupuolen edustajaa, ja hieno homma se, jos libido on noinkin vallalla, mutta toista se on meillä keski-ikäisillä äideillä, jotka toisinaan ihastumme naisiin, emme koskaan miehiin, me emme uimahalleissa syty :(
 
Sori vaan, mutta vaikea uskoa että ap:n (tai ylipäätään kenenkään muunkaan) p*llu olisi niin mielenkiintoisen näköinen, ja kaunis, että sitä ihan urakalla kaikki naiset jossain uimahallissa katselisivat.

En ainakaan itse, jos olisin lesbo, (tai muutenkaan) jaksaisi kenenkään alapäätä töllistellä.
 
mitäs
Eikös olisi muuten hyvä idea, että kaikki lesbot ohjattaisiin miesten puolelle ja homot naisten puolelle? Siinä kassalla olis syytä selvittää onko hetero, lesbo vai homo. Tai omat kassat jokaiselle suuntautumiselle =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs;27189133:
Eikös olisi muuten hyvä idea, että kaikki lesbot ohjattaisiin miesten puolelle ja homot naisten puolelle? Siinä kassalla olis syytä selvittää onko hetero, lesbo vai homo. Tai omat kassat jokaiselle suuntautumiselle =)
Kaikki kiimaiset teinipojat sanoisivat olevansa homoja... Lähtö tulisi kun viisari heilahtais
 
"mamma"
:D :D
Voi hyvä tavaton sentään :D (sokeena naurukyynelistä!!)

Mitä siitä tulisi jos kaikilla homosilla olisi omat uimahallivuorot?

Noh, tämän palstan mukaan syntyisi aivan hervottomat orgiat kun samaa sukupuolta himoitsevat olisi samoissa tiloissa ja vieläpä heittäisi vaatteet pois :D Miettikää sitä hekumaa kun olisivat kuin lihatiskillä ilman rihmankiertämää :D

Kyllä taitaa olla parempi että ollaan "sekavuoroissa" eli mennään ihan sukupuolen mukaan jotta joku roti säilyisi :D :D :D
 

Yhteistyössä